دید و بازدیدها با پاکستان وقت ضایع کردن است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۵    ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ کد خبر: 148786 منبع: پرینت

هر زمان که پاکستان صدای صلح بلند کرد، مردم افغانستان قربانی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، گلالی اکبری عضو مجلس سنا روز یکشنبه 27 حوت 96 در نشست علنی این مجلس در واکنش به دیدار رییس جمهور با مشاور امنیت ملی پاکستان و درخواست گفتگوهای دولت با دولت گفت: لازم نبود که رییس جمهور با هیات پایین رتبه پاکستان دیدار کند چراکه پاکستان به هیچ یک از تعهداتش وفا نکرده و ادامه دید و بازدید ها با مقام های آن کشور فقط ضایع کردن وقت و مصروف نگه داشتن مردم است.

اکبری بیان کرده است که هر زمان پاکستان گفت که طرفدار صلح در افغانستان است، مردم افغانستان قربانی شدند و حمله اخیر انتحاری کابل نیز پیام دولت این کشور است.

گفتنی است که ارگ ریاست جمهوری در خصوص سفر ناصر جنجوعه مشاور امنیت ملی پاکستان و هیات همراه از نخست وزیر پاکستان خواسته است که بمنظور آغاز گفتگوهای دولت با دولت به کابل بیاید.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سنا
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   رئیس صاحب جمهور از پاکستان دل کنده نمیتواند !

>>>   Aziz Arianfar
جنرال لیونید ایواشف: در ماه فبروری سال ۲۰۱۱ در دفتر نمایندگی سازمان اطلاعات و امنیت امریکا (سیا) در ترکیه نشست محرمانه یی برگزار گردید که در آن معاون سازمان سیا، معاون وزیر خارجه امریکا، رییس سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه و شمار دیگری از مسوولان بلندپایه امنیتی اشتراک داشتند. در این نشست معاون رییس جمهوری گریزی سوریه را هم دعوت کرده بودند. (منظور عبدالحلیم خدام است) من بی درنگ حدس زدم که باید برنامه ویژه یی با اهداف و مقاصد مشخص و معین در کار باشد.
دیری نگذشت که در خاک ترکیه اردوگاه هایی برای گریزیان و پناهجویان سوریه یی ساخته شد. روشن است برای من پرسشی مطرح گردید که این اردوگاه ها برای چه ساخته می شوند؟ چون چندی پیشتر از این اردوغان اسد را برادر خود می خواند و با وی روابط خانوادگی داشت و خانواده های شان باهم استراحت می کردند و پنج موافقتنامه با وی به امضا رسانده بود. من می دانستم که برای سوریه برنامه یی ریخته شده است. از همین رو، ناگزیر به سوریه رفتم و اسد را در جریان گذاشتم.
از گفته های این جنرال اطلاعاتی بر می اید که رویدادهای شش سال گذشته سوریه جنگ شیعه و سنی نه، بل که توطیه بزرگی بوده که بسیار دقیق برنامه ریزی شده بود.
اگر دوستان به یاد داشته باشند، من در سال ۲۰۱۴ نوشتم که پروژه سوریه از سوی امریکا، انگلیس و اسراییل برنامه ریزی شده و از سوی دو کشور عربستان و قطر تمویل گردید.
وظیفه پیاده ساختن پروژه هم به دوش رژیم فاشیستی اخوانی اردوغان گذاشته شد که که به عنوان پیمانکار کشور سوریه را ویران و تباه کرد.
در نتیجه قاتلان صدها هرار سوری و مسوولان تباه شدن و بیخانمان شدن میلیون ها سوری معلوم اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است