محکومیت قربانی تباهمان کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۹    ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ کد خبر: 148743 منبع: پرینت

تظاهرات ما را به خاک و خون کشیدند، بجای تدبیر اندیشیدن برای جلوگیری از حمله دشمن و پاسخگو نمودن حکومت تظاهرکنندگان را محکوم کردیم، مجالس عزاداری ما را به خاک و خون کشیدند، بجای محکومیت تروریست‌ ها و پاسخگو نمودن حکومت عزاداران را محکوم کردیم، مساجد ما را غرق در خون مردم کردند بجای پاسخگوکردن حکومت،نمازگزاران را محکوم کردیم حالا مراکز آموزشی ما را هدف قرار داده‌ اند آیا به تعطیلی مراکز آموزشی و محکومیت دانش‌ آموزان می‌ پردازید؟

اگر همه مراکز تجمعات مان را تعطیل کنیم آنگاه ما را در خانه‌ های مان هدف قرار می‌ دهند بیایید این فرهنگ غلط محکومیت قربانی بجای قاتل را که از انفجار میدان دهمزنگ و به خاک و خون کشیدن اعضای جنبش روشنایی آغاز شد کنار بگذاریم و برای جلوگیری از حملات دشمن و پاسخگو نمودن حکومت راه و تدبیری بیندیشیم.

تا زمانیکه ما از حملات دشمن برای کوبیدن رقبای داخلی خود استفاده و به تضعیف یکدیگر بپردازیم نه دشمن از حمله دست برمی‌ دارد و نه حکومت برای تامین امنیت مردم ما احساس مسوولیت می‌ کند و در نتیجه همه ما تباه خواهیم شد. خدا نیامرزد آنهایی را که برای کوبیدن رقیب داخلی‌ شان، فرهنگ غلط محکومیت قربانی بجای قاتل را پایه‌گذاری نمودند و شمشیر دشمن را علیه مردم ما تیزتر کردند.

امیدوارم که انفجار مرکز آموزشی کوثر تلفاتی نداشته باشد.

محمد نسیم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جعفری
انفجار
حکومت
قربانیان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است