طرح شهرك هاى رهايشى حكمتيار در شمال كابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۲    ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ کد خبر: 148608 منبع: پرینت

گلبدين در پى اهداف استراتژيك قومى: پيشنهاد طرح ايجاد شهرك هاى رهايشى در دو سوى جاده كابل بگرام از سوى آقاى گلبيدين حكمتيار به آقاى اشرف غنى احمدزى از جمله سياست هاى فاشيستى و انگليسى نادر غدار است.

كريم امين سخنگوى گلبيدين حكمتيار رهبر حزب اسلامى شاخه حكمتيار از چندى بدين سو مبارزات سياسى را بجاى جنگ و انتحار و انفجار ترجيح داده است و تقريبا بزرگترين شخصيت متفكر، علمى و مدنى حزب آقاى حكمتيار بشمار مي رود كه هر ازگاهى در رسانه ها و گفتمان ها ظاهر مي شود و با اظهارات و منطق سياسى عجيب خود مانند؛ توجيه حملات انتحارى شهروندان را به تعجب و حيرانى وامي دارد.

كريم امين ظاهرا خود را شخص استدلالى و سياستباز زرنگ جلوه مي دهد كه گاهگاهى در صفحات اجتماعى مطالب و سياست هاى آقاى گلبدين حكمتيار را بازتاب مي دهد، اخيراً خبر يك طرح و ساختن شهرك هاى رهايشى را در كنار جاده كابل بگرام به ريیس جمهور نموده است.

بها بقایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امین
بقایی
حکمتیار
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   اقای کریم امین نفر خاص و نماینده گلبدین شرارت پیشه قصاب کابل پلان این شهرک سازی را در سرک کابل بگرام را دستور ای اس ای است و پول مصرف این شهرک سازی هم از جانب ای اس ای پرداخته زیرا کریم خان نه توان پیشبرد اینکار را دارد ونه قدرت مالی انرا بنام همین شهرک سازی جاسوسان دیگری دوستان و رفیقان گلبدین و کریم ودیگران شان را بنام مهندس و انجینر و فلانی و فلانی میاورند و نا امنی و را ایجاد میکنند و دستیابی بهتر به جنایت شان پیدا میکنند ودر ضمن ان پول های سیاه ذخیره شده باند ترورستی و اختطاف چی شانرا که از راه های نامشروع جاسوسی و قاچاق مواد مخدر و غیره بدست اورده اند انها را هم سفید کنند علاوتا هدف دیگر شان اینست که ارگ را با مردم شمالی کهمانع اینکار میگردند با هم درگیر کنند که این خود هم باعث نا امنی در منطقه میگردد تسلیم شدن گلبدین راکتیار بدولت زیر نام پروسه صلح بخاطر براورده شدن هدف های نامشروع و ایجاد نا امنی کردن افغانستان و خلق کردن ماجرا در کشور ما افغانستان است نه چیزی دیگری.

>>>   هدف تسخیر گام بگام شمالی توسط فایشستها میباشد

>>>   ....ین فاشیست جنایتکار تاریخ ان شاءالله که بیش از رسیدن بمرامش بجهنم الهی روانه خواهد شد که مردم از شر این فاجر منافق خلاص شون...

>>>   مردم شمالي به هيچ صورت نگذاريد كه اين مهمان نا خواسته جاي صاحب خانه را بگيرد، هر كس بايد به ولايات خود بروند، حكمتيار اكر بسيار علاقه مند شهرك شمشتو است، برود در پكتيا و پكتيكا و در محله خروتي شهرك نه بلكه مملكت بسازد، عمرش در مهاجرت از پكتيا به كندز، و بعد به پاكستان، ايران و خليج سپري شد.

>>>   اقدامات غنی کوچی کشور را به دو دستگی شدید و بحرانهای پی در پی برده است.
هیچ جائی کار های غنی بی طرفانه و بسود کشور نیست۰ غنی کوچی در زیر سایه تبلیغات پروژه های خارجی و کهنه چون توتاپ و این و آن آنهم در حرف، و در زیر حمایت پروژه اشغال امریکا، کوشش دارد پروژه اوغان سازی قومی خودش را تطبیق کند و پلان پروژه های تمامیت خواهی قومی خودش را عملی سازد.
خطرناکترین و مضر ترین شخص برای کشور همین اشرف کوچی است. کشور هیچگاهی تا این اندازه متفرق و بی ثبات نشده بود که زیر اداره این ....شئونیست قومی شده است.

>>>   برادران پروان از ما است ما از پروان هستیم وشهرک میسازیم دست نوکران روس ایران خلاص به شمول .....
پروانی

>>>   شهرک ها باید مانند کمپ شمشتوی پشاور باشد

>>>   من یکی ازپسرهای قوماندان حزب اسلامی دروقت جهادهستم حقیقت رامیگویم"گل بی دین راکتیار:یگانه شخص ... صفت میباشدوآنقدرمتعصب است که
حتا ازصحبت کردن دری حساسیت دارد
که تمام همسنگران دوره جهادازآن جداشده وحزب اسلامی به رهبری ارغندیوال صاحب راتشکیل داده اندبه استثناء دوویا سه نفرشیاطین وغلامان وچاپلوسان وبی عزت ها که خودراکتیاربه آنها اهمیت نمیدهندمیباشند(حاجی الماس زاهد"اقبال صافی"وامین کریم) ویک تعداداندک ازیک قوم شراندازبنام همزه خیل دروالسوالی نجراب کاپیسا که فعلا هم به شراندازی درنجراب مصروف هستند میباشند؟
بااحترام فوادابراهیم خیل کاپیسا

>>>   حکمتیار....والله اگه ده قصه قوم باشه همه اینها بنام قوم برای خود ثروت اندوزی میکنند!!!! و قومهای بیعقل هم غکر میکنند که صاحب شهرک شدیم!!!!

>>>   به گپک های نرم و چرب پشتون ها فریب نخورید اگر پیر اش است و یا جوان اش همه شان به حساب قوم و زبان شان در یک خط روان هستند همو جوانکه ادریس استنکزی که فکر میشود از وردک هم باشد در میز گرد تحول بگردانندگی نصیر فیاض که انهم یکجانبه روان بود و کوشش اانرا دارد تا تمام ملامتی و خیانت های حکومت را بگردن عطامحمد نوربیندازد همین جوانک عوام فریب استانکزیک با نصیر فیاض پاس میدادند تا سطح توهین و تحقر هم پیشرفتند ویک تن نوشناخته دیگر را فیاض نمیدانم از کجا پیدا کرده بود و شامل میز گرد کرده بودانهم بخط نصیر فیاض و ادریس استنکزی روان بود ولی بدون اسناد و شواهد اتهام علیه اقای عطامحمد نور والی بلخ را دسته چینی مزمت میکردند اما بالمقابل اقایان شرق و اوریال خیل این دوتن انصاف و عدالت را در نظر گرفته با مستنداتو شواهد زن در مورد مشکل بوجود امده ولایت بلخ را که توسط شخص غنی اخمدزی بوجود اورده است همه مسولیت اینکار را متوجه شخص غنی احمدزی برشمردند که همه دلایل و شواهد ارایه شده انها زنده و موجود و واضح و روشن به همه مردم ما است .

>>>   مواد سیزده گانه ی کتاب دویمه سقوی اسماعیل یون را قدم به قدم دارند عملی می نمایند.

>>>   نه جانم این پلان های شهرک سازی طرح صیهونیست هااست و مطمین ام که مصارف آن نیز از طرف آنها تمویل میشود، مگر این ها حلقه گمشده نیستند؟؟!!!
آزاده

>>>   نگذارید این قبایل ....و تمامیت خواه را تا پلان ای شئونیستی خود را عملی کنند۰
زنده باد اتحاد قوم های تاجیک هزاره اوزبیک ترکمن بلوچ و بقیه اقوام غیر اوغان کشور۰

>>>   ناقل در پروان
چوچه گمشده یهود آمده دیگران را چالش میدهد۰ برو لوده تو از پروان اصلن نیستی۰ از نیکه ات پرسان کن که اصلن از کدام ایجنسی قبایل پاکستان هستی۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است