حمایت عبدالله از ارغندیوال بحیث رهبر حزب اسلامی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۵    ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ کد خبر: 148579 منبع: پرینت

عبدالله از عبدالهادی ارغندیوال بحیث رهبر حزب اسلامی نام برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی روز چهارشنبه 23 حوت 96 در مراسم سالگرد عبدالعلی مزاری در ارگ ریاست جمهوری از عبدالهادی ارغندیوال بحیث رهبر حزب اسلامی نام گرفت.

این درحالی است که بتازگی گلبدین حکمتیار، عبدالهادی ارغندیوال و انجینر محمد خان را از حزب اخراج کرده است.

ارغندیوال در اطلاعیه ای بشدت موضوع اخیر حکمتیار را محکوم کرد و گفته است که دیگر نه افغانستان و نه مردم بیشتر از این تحمل دارند تا کسانی را بر دوش شان بکشند که نه تنها بر زخم شان مرهم نمی شود، که نمک هم می پاشد؛ قابل یادآوری است که تنها حزب اسلامی افغانستان مطابق به قانون بعنوان یک جریان سیاسی به رهبری من و جمع از همکاران ما در وزارت عدلیه جمهوری اسلامی افغانستان ثبت است و دیگر هیچ جریان سیاسی به این نام ثبت وزارت عدلیه نیست و هیچ کسی نمی تواند از این آدرس صحبت کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
ارغندیوال
نظرات بینندگان:

>>>   گلمرجان قبول ندارد قبول ندارد نداردددد...

>>>   Amirzada
"مار آستین" دست از نیش زدن مردم شمال نمی کشد
" مار آستین" که نیش های زهری او را شیر مردان شمال کشیده اند، اما هنوز دست از نیش زدن و منافقت میان مردم شمال و بویژه جمعیت اسلامی افغانستان نمی کشد.
" مار آستین" اگر منافعش ایجاب کند خود را یک جمعیتی باورمند و سر سپرده معرفی می کند وقتی منافعش در خطر به افتد جمعیت را یک سازمان اخوانی و عقب گرا معرفی میکند و دست به تخریب و منافقت می زند.
زمانیکه نیش های زهری او نتوانست استاد عطا را از پای در آورد دست به ایجاد یک گروه فرصت طلب و ناراض بنام" شورای انسجام جمعیت" در تبانی با قصاب خونخوار کابل و تکنوکراتان تبهکار زد. اما این شورا هم کاری از پیش برده نتوانست.
انجییر داوو مریض را از بستر بیماری و سیروم بدست از لندن به کابل دعوت کرد و با نشان دادن باغ های سرخ و سبز ولایت بلخ چندین ماه است که او در حسرت ولایت بلخ آرامش ندارد.
بر خلاف تصور "مار آستین" هزاران نفر در کنار استاد عطا ایستادند و بلخ به محور مقاومت تبدیل شد و جمعیت اسلامی چندین ماه است که به نمایندگی از استاد نور با ارگ مذاکره می کند. مار آستین تداوم این مذاکرات را به نفع خود نمی بیند. اخیرا استانکزی و سلام رحیمی وارد مذاکره مستقیم با استاد نور شدند. "مار آستین" در همدستی با ارگ تلاش کرد که از فرصت استفاده کند، میان جمعیت و استاد عطا اختلافات ایجاد کند.
چنانچه او چند روز پیش با شادمانی اعلام نمود که مشکلات بلخ حل شده عنقریب محترم اسحق رهگذر بحیث والی جدید بلخ شروع بکار می کند.
"مار آستین" که در نیش زدن و منافقت خیلی ماهر است تلاس کرد که جناب رهگذر را که یک دوست و همرزم استاد عطا است مثل انجینیر داوود مضمون بسازد و علیه استاد عطا و جمعیت اسلامی افغانستان استفاده کند.
اعلامیه دندان شکن استاد عطا که او از مقام ولایت کنار نمی رود ضربت شدیدی دیگر به "مار آستین" وارد کرد.
خدا می داند " مار آستین" در همدستی با تبهکاران ارگ چند نفر والی خیالی دیگر برای بلخ را وارد بازی خواهد کرد. این در حالیست که کشور غرق در خون فرزندان شده، تروریزم، فساد، فقر و هویت کشی در کشور بیداد می کند.

>>>   کل اگر طبیب است اول سر خودرا تداوی کند عبدالله جان اگر عاقل است اول مشکل خورا حل کند

>>>   رهیزکار سحرخیز
در پشت گفتار يگانه سياست افغاني سياست است فقط ميخواهد كه تنها سياست پشتوني است ديگران نه

>>>   کاملا دقیق گفته اید اقای ارغندی وال اصل رهبر حزب اسلامی قانونی و ثبت شده وزارت عدلیه جمهوریاسلامی افغانستان جناب شما بحیث یک رهبر سیاسی بنام حزب اسلامی در نزد دولت و مردم شناخته شده و قانونی است نه گلبدین حکمتیار مشهور به قصاب کابل رهبر باند جنایتکار ادم کش جاسوس پاکستان که تا چند ماه قبل با افراد ترورستش انسانهای این وطن را فردی و گروهی بشهادت رسانده و چندین حملات انتحاری را در همین شهر کابل انجام داده بود و مسولیت انرا هم رسما پذیرفته بودند پس از گذشته چندماه تسلیمی اش بدولت و جاگزینی اش در شهر کابل که در همین شهر ۶۵۰۰۰ کابلی رابشهادت رسانده بود و مردم کابل گلبدین را قصاب کابل نام دادند از روزیکه وارد شهر کابل شده جز تفرقه افگنی و نفاق قومی و اتهام بستن بدیگران دروغ گفت و توطعه چینی و شرارت این همه را دستور ای اس ای انجام داده مصدر کدام کار نیک و خوب نشده واز روزی کهدر کابل برایش جای داده شده ترورستان فرستاده شده ای اس ای موفق به حملات دقیق و تحت محافظت شده امنیتی شده اند و انسانهای زیادی ما را کشتند و تاسیسات بیشتر ما را درشهر کابل ویران کردند و تعدادی زیادی را مجروح هم کردند این همهاش از تاثیرات امدن گلبدین حکمتیار مشهوربه قصاب کابل است وحالا با بغاوت وزور خودش فرمان رهبر اصلی و قانونی حزب اسلامی را هم صادر کرده سر پشقل سوار است و ترکستان را خواب میبیند دولت هم خاموش و نظاره گر است .

>>>   الله شولگری.
داعشی های گلبدینی سر از کشور یمن کشید ، گلبدین که این تروریست هارا بنام حج عمره به عربستان میفرستد تا در کشتار کودکان فقیر ترین وگرسنه ترین مردم جهان شرکت وبه عربستان کمک کنند، آقای حکمتیار ازین تجارت پرسود صدها ملیون دالر را به جیب میزند.

>>>   حزب اسلامي يك حزب شخصي و فاميلي است. يگانه وارث ان بعد از حكمتيار ، شهزاده عبدالرحمن است. ارغنديوال و ديگران تنها وقتي عضو حزب باقي ميمانند كه بلي گوي باشند. ميتوانند أمين كريم را الگوي خود قرار بدهند.

>>>   موضع گیری ارغندیوال اصولی ، قانونی و انسانیست . این راکت یار لکه ننگ برای حزب و برای اسلام است . اگر کمی از شرم داشته باشد بائیستی به خانقائی پناه ببرد و تا آخر عمر طلب عفو نماید

>>>   خوب موضوع داخلی حزبی شان است به ع وغ هم ارتباط ندارد اما همین قدر کفته میتوانم که ارغندیوال آدم مدبر ونرم و باسیرت است و دلسوز به ملت نجیب افغانستان است .
عبدالله ریحان

>>>   یکدیگر تان را بخورید ولی به مردم افغانستان ضرر نرسانید

>>>   این موضوع پشتیبانی عبدالله نیست بلکه همه میدانند که محترم ارغندیوال رهبر قانونی حزب اسلامی افغانستان است . در وزارت عدلیه مطابق قانون احزاب ثبت و راجستر است. دیگر حرفی وجود ندارد کسانیکه تحت رهبر گلبدین تا دیروز اعمال تروریستی را انجام میدادند و حالا به دولت تسلیم شده اند بهتر است بنام دیگری حزب سیاسی بسازند و مانند ارغندیوال به شیوه های مسالمت آمیز و مدنی فعالیت کند به خیر خود شان و به خیر مردم است اما حرفهای نفاق افگنانه و خصومت آمیز گلبدین هنوز ادامه دارد که با این شیوه بازهم خود را منفور جامعه خواهد ساخت و چند تروریست و متعصب را دور خود جمع خواهد کرد!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است