جلاد 24 حوت در بلجیم است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۵    ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ کد خبر: 148574 منبع: پرینت

یکی ازجلادان خونخوار 24 حوت 1357 هرات نظیف الله نهضت والی وقت هرات می باشد با دوستانش حزبی اش در کشور بلجیم بسر می برد.

برخی از قاتلان و آدمکشان حرفوی همچون نظیف الله نهضت والی هرات در زمان قیام مردم هرات که فعلا مقیم بلجیم است، از آنجا باکمال افتخار به نوشتن خاطرات انقلابی خویش مبادرت می ورزد.

این انسان سفاک همچو رفقای گرامی حزبی اش با ارایه مدارک جعلی گویا در بخش استحاله نمودن اقلیت های قومی و غیر بومی در کشور سویدن به حل نمودن اقلیت افغانستان در اکثریت جامعه میزبان بدون داشتن هیچ نوع تحصیل اکادمیک و یاهم سابقه کار در این رشته مشغول کار است.

صرف مقامات کشور سویدن را فریب داده واز خود چهره یک فیلسوف و جامعه شناس متفکربی بدیل را ارایه نموده است .

هموطنان محترم به خصوص هراتیان عزیز می توانند این فرد سفاک را بیشتر معرفی نمایند، تاچهره این انسان خود خواه به همه معلوم شود.

منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
24 حوت
هرات
بلجیم
نظرات بینندگان:

>>>   عكس اين جلاد در فيس بوك ديده ميشود .اما او در أجرا ان جنايت حتما تنها نبوده و رفقاي ديكر هم داشته كه شايد در اين دور و بر باشند.
ميلاد

>>>   از گیر محکمه مردمی به اروپا گریختند، از گیر محکمه اللهی کجا خواهند رفت، بگذارید باشند.... تا چند روز دیگر زیر خاک خواهند رفت و دیگر در روی زمین از آنها مانند سفاکان قبلی تاریخ بشر خبری نخواهد بود. اما برای ابد در حضور حکم و حساب الله متعال قرار خواهند داشت. افسوس بر حال انسان که نفس ظالمش چنان فریب اش دهد.
موحد کابل

>>>   تشکر از آقای منجم زاده

>>>   بلژیک کجا سویدن کجا؟ من که نفهمیدم، اگر در بلژیک است پس به سویدن چه میکند؟

>>>   بلى، درست فرموديد منجم زاده صاحب! ان والى سفاك وقت هرات خود ر خارج از كشور است، اما ديگر سفاكان مستقيم در قتل عام مردم دست داشتند همه در افغانستان و اكثرشان در پست هاى مهم دولتى وظيفه ميكنند، از كرده پشيمان هم نيستد،
شهروند

>>>   لعنت خدا به این ادم کش و قاتل ملت که هنوز هم زنده است. خیر دیر یاز زود به دوزخ رفتنی است انشاالله. کشتن انسانهای بیگناه توسط کمونستان بی رحم دروغگو و نوکر در ذهن همه مردم ما بوده و هیچگاهی فراموش نمیشود.
امیرگل امیری خیرخانه

>>>   خبر دهنده هموطن!
شمار قابل ملاحظه اعضای حزب مقیم در حکومت کارمل و نجیب به مقایسه... و سایر احزاب و ...فعلی کشور در یک موقف بهتر قرار دارند. چشم پوشی از این واقعیت جفا به جهاد واقعی مردم افغانستان میباشد.
معلم حقبین از دایکندی

>>>   اقاي منجم زاده
از معلومات تان تشكر، اما يك چيز(واقعيت) خدمتتان بگويم، اقلآ 80% جنايت كاران جنس خلقي پرچمي و... نما نتنها در افغانستان هستند بلكه امور حكومت و دولت را در اختيار دارند، ايا جنرال گلاب زوي، جنرال...، جنرال علومي...، عطا نور...

>>>   بعد از عرض سلام!
آن سفاک در بلجیم است به او دسترسی نیست با هزاران سفاک که در پیش چشم ما موجود و تعداد زیاد از انها در پست های مهم دولتی هم کار میکنند چه کرده ایم؟ وقتی عالترین مقام دولتی به دفاع از سفاکان بر میخزد و با پر رویی و وقاهت خواهان آزادی انها میگردد مردم عادی چه میتوانند انجام دهند؟
صبور مزار شریف

>>>   تشکر منجم زاده...
نور محمد تره کی

>>>   يكي از جلادان ديگر همين حالا يك وزير بي كفايت است او هم در چور و چپاول اموال دولتي دست دارد. بايد بلدنگها ي نظيف الله نهضت را اگر در شيرپور يا هرات باشد غصب شود توسط... دولتي اين فرد بايد محاكمه شود كه در مقابل جاسوسان... پاكستاني چرا مقاومت نموده بجاي اينكه براي خود دالر جمع كند. چرا با مخالفين حكومتش مي جنگيده اين شخص اگر... ميكرد حالا نيم زمين ها وسرمايه هاي هرات از اوبود

>>>   منجم زاده صاحب سلام
به شما افرين و صدها افرين كه همچو... را كه حالا بنام ديموكرات و منتقدين بالاي... در اروپا بسر مي بردند افشا مي سأزيد
كابلي

>>>   جلادان و ادمکشان شهر کابل هم محاکمه ګردد

>>>   آقای نظیف الله نهضت یک شخص پاک نفس، صادق و طون دوست راستین این سر زمین میباشد که با وجودی، سالها کار در دستگاه بلند حوکمتی حتی یک تکه زمین ندارد.اما... چی کردند؟!
حق گو

>>>   اوه برادر چه پشتی نهضت می گردید، دها و صدها و حتی هزارها خاین و قاتل دیگر نیز در این کشور موجود است که مردم را به قتل رساندند، خانه های مردم را غارت نمودند، در به در ساختند. و فعلاً نیز در قدرت هستند. آن مردم خو لااقل وطن دوست و مردم دوست بودند. وطن فروش خو نبودند. خود... یک خاین و قاتل است. آیا مردم افغانستان خبر دارند که... از چور و غارت پول بیت المال... چقدر دارایی ها را ساخته است؟ آیا این همه تجارت و بیزنس و مال و پول و کار و بار در دوبی از کجا شد؟ بچه های... که هر روز شراب و کباب می خورند، این همه پول از کجا شدند؟ بابا عجب مردم هستید شما هم. پشتی یک چند تا را گرفته اید ده ها و صدهای دیگری را نمی بینید...
یما جمشیدی مزارشریف

>>>   ... ایا جنایت که منجر به قتل شصت و پنج هزار کابلی در جنگ... شد را فراموش کرده یی جلادان انها کجاست.

>>>   برای کمونستان مزدوری پیشه و حرفه است دیروز برای روس ها و امروز برای غرب فرق نمی کند اما انشالله بعد از خاتمه حیات ننگین شان انشالله هر چه زودتر به سزای اعمال خویش خواهند رسید.
شهلا کریمی از المان

>>>   جلادان سفاک هرات د بلجیم و غرب در غربت و ... در حاکمیت و اپوسیسیون با میلیونها دالر و دارایی در کشور. وا به حال مردم بیچاره که درین سالهای به اصطلاح انقلاب، جهاد و دموکراسی قربانی شده میروند.
ویس از المان

>>>   من با نظر اقاي منجم زاده موافقم اما بايد فراموش نشود كه ان خونخوارها مكتب روش و تيوري شان به انها اموخته بود كه چنين جنايات مرتكب شوند. اما فسوس كه جنايات كاراني سر قدرت هستند كه تحت نام مقدس جهاد وادهاي مسلمان بودن چه خيانت و جنايات هولناك درين كشور درد كشيده كه انجام نميدهند. ايا جز خداوند بزرگ كسي پيدا ميشود كه انها را محاكمه كند. نكته بدرختان جنگل گفتن چرا شما به اين عظيمت از تكه اهني بنام تبر ميرنجيد؟ گفتند رنجش ما از تبر‌ نيست از دسته ان است كه از جنس خود ماست.
فاروقي هرات

>>>   نظیف الله نهضت والی وقت هرات که حال در کشور بلجیم زندگی میکند در آن زمان این سفاک خون آشام ۲۵ هزاز از هموطنان بی گناهء ما را بنام خدمت به سوسیالیزم پخش و گسترش ماتریالیزم دیالتیک تیوری علمی انکشاف جامعه و تغیرات انقلابی آن از دم تیغ کشید. اما امروز این جلاد جامه بدل نموده بنام پخش و گسترش تیوری قبیله سالاری به نام جامعه شناس و عالم دست به فعالیت های مخرب و تفرقه افگنانهء قومی و نژادی در بین هموطنان ما می زند تا ازین طریق هم این جانی هموطنان ما را به جان هم باندازد و خونهای بیشتری را بریزاند و بیاشامد. من از همه هموطنان شریف اعم از هر قوم و طایفهء که هستند خواهشمندم که به حرف های این تاریخ گذشته های جنایتکار از هر قوم و قبیلهء که باشند که مردود و مترود و شرمسار تاریخ هستند گوش ندهند بلکه آنها را در هر جای که هستند به چنگ قانون بسپارند.

>>>   ... نظيف اللله نهظت تانكها و ظياره ها را به... و پاكستان نفروخت او زمينهاي دولتي را غصب نكرد مردانه وار مقابل دشمنان حزب خود اقدام كرد. چرا آدرس چپاولگران و قاتلين سال هاي 71 الي80 را نشان نميدهد. كسانيكه 60000 انسان را در كابل به قتل رساندند...

>>>   ...آقای نهصت از لیاقت اخلاق و کرکتر خوبی بر خوردار است. تو فکر میکنی که کشور بلژیک افغانستان است که هر بیسواد و بی کفایت و بی لیاقتی خاک
به چشم دیگران زده و خودش کسب کرسی نماید.
کریم شاه از آلمان

>>>   جلاد جلاد است چه در کابل ملت را قتل عام نموده و چه در هرات انهائیکه در کابل مردم را کشته اند سبب برائت جنایات انهایکه در هرات و بالخاصه در 24 حوت جنایت افریده اند نمیتواند شود هر کس از جنایت خود مسئولیت جواب دهی دارد ولی افسوس و صد افسوس انهائیکه مردم را قتل عام نمودند و عوام بیچاره را مزدور و اجنت امپریالیزم خواندند امروزه خود به دامان امپریالیزم پناه برده و در خدمت انها قرار گرفته اند در واقع اکثر انها از همان اول در خط امپریالیزم قرار داشتند چه هر دو ضد اسلام و قران و مسلمان بودند و هستند و خواهند بود یگانه مکتب مبارز و ازادی خواه همین مکتب قران است اما حساب این مکتب از ما مسلمان نماها جدا و یکسو است نباید عملکردهای ما نابابها را بحساب این ائین رهای بخش از مظالم و مفاسد هر دو امپریالیزم {سوسیال امپریالیزم و امپریالیزم }محاسبه کنیم
سستک از سرپل

>>>   به نظر بنده نهظت یک اشتباه و خیانت کلان کرده است ان این است که باید این... بی وجدان را در قدم اول می کشت اګر نهظت این کار می کرد امروز باید به او لقب قهرمانی داده می شد، نهظت کدام خیانت نکرده است بلکی وظایف ایمانی و وجدانی خویش را در برابر مردم ستمدیده کشور انجام داده است و جندین سفاک و جاسوسان ... را از بین برده است باید وی را به نام غازی نهظت خطاب کرد.... به این حرف های... هر ګز مردم فریب نه می خورد.

>>>   ... در 24 حوت والی هرات انجینیر عبدالحی یتیم بود
ر کریم از بازارجه

>>>   آقای کرزی یک سفاک و جلاد دیگری را به نام حکیم گوندی که فعلاً نورزی تخلص میکند. از بلجیم به افغانستان خواست و به حیث معاون امنیت ملی تعیين نمود۰ گوندی آدم کش بحیث معاون دوم اسدالله سروری و رئیس تحریرات حفیظ الله لئين ایفای وظیفه میکرد که معاون اول آن اسدالله امین برادرزادهٔ حفیظ الله لئين و پسرعبدالله امین بود، نمیدانم چرا رهبران... چنین انسان... را در پهلوی خود قبول کرده و از اوامر آن اطاعت میکنند؟
حبیب خان

>>>   هنوز هم این جانیان و سفاکان از جنایات خویش دفاع میکنند و پشیمان نیستند

>>>   ... خداوند بر انهای که انسان میکشد چه نهضت باشد و یا هر کسی دیگری من نمیدانم چرا هموطنان ما کوشش دارند از... که خون انسان ها از... جاری است. دفاع میکند.ما میگویم هر کس انسان میکشد سفاک و خون اشام است.خواهشم از برادران این است که با نشان دادن یک جنایت کار جنایت دیگری را کتمان نکنید. نهضت با میزان جنایات خودش مورد بازپرس و ماخزه الاهی قرار خواهد گرفت و انهای که 60000 انسان گشته اند به اندازه جنایات خودشان مورد بازپرس قرار خواهد گرفت. اینطور نیست که فکر میکنید جنایتکاران بزرگتر از نهضت موجود است پس نهصت را باید فراموش کرد.

>>>   آقای نهضت یک شخصیت چیز فهم بین المللی است. او نتنها در بلجیم بلکه در بسیاری از کشور های دیگر اروپایی از شهرت خاصی برخوردار است. افراد تنگ نظری چون... نمیتوانند انکشاف هموطن شانرا که باعث افتخار دیگر هموطنان میگردد. تحمل کنند... باید بداند که موضوعات فامیلی را وسیله قرار ندهد.
سلیم سالم از آلمان

>>>   سلیم سالم هم از جمله خلقی و یا پرچمی ان وقت است . اکر یک شخص خانه ندارد پس ان نفر خاین نیست و هر قدر مردم بیچاره را به قتل بی رسا ند .

>>>   منجم زاده ی گرامی!
اتمر و گلابزوی و تنی و ستار مراد و صد ها تن همین اکنون دم نقد در کابل است.
تصفیه را از آن جا شروع کنید.
...
موفق باشید
ملا جان

>>>   بنظر من این تنها با رفیقانش در ولایت هرات کار کردند ولی افسوس که کم بودند اگر در هر ولایت در همان وقت مثل این قهرمانان تعداد همین عمل را اجرا میکردند امروز به ۴۲ کشور فرخته نمشدیم و معدنهای ما چور نمیشد . اگر ان وقت به قول شما نادان مردم مردم بازی نمیخوردند امروز ریس جمهور ما یهود نمیبود

>>>   اب در کوزه ما تشنه لبان میگردم شهنواز تنی فعلا دم نقد در کابل است همان افسر سور خلقی که توسط رژیم دیسانت شد و بقتل عام مردم پرداخت و حالا مشاور نظامی گلبدین راکتیار است اقلا بروت هایش را انبور بکنید

>>>   جلاد دیگر قیام ۲۴ حوت، محمد رسول سردی امر زون غرب در فرانکفورت آلمان زندگی می کند . وی مسول تصفیه و اعدام قیام کنندگان بود.
شمس تمنا

>>>   پيام بنده به انعده از نوكران پرچمي وخلقي هاي كمونيست وطن فروش كه همين خاينين جنايت ادم كشي وطن فروشي را به ارمغان اوردن اولين كساني كه وطن فروشي رارواج كردن وظلم جنايت را در افغانسان اين ها بودن دومليون مسلمان بي گناه را در طول مدت چهارده سال قتل عام كردن به نام مسلمان بودن شان كه هيچ ربطي به يكي از احزاب جهادي وقت نداشت ند اكثريت شان حالا اين ... هاي كونيست خائن از غضب زمين جنگهاي خانمانسوز كابل كه در همين جنگها خود اين ...نقشه وپلان هاي چندين ساله را در وزارت أقوام وقبائل طرح كرده بودن كه در صورت شكست كمونيست هاي وقت اين پلان براي مجاهدين طرح وتطبيق شود كه عملي هم كردن جنايات اين وطن فروشان خائن به هرات ويك ولايت افغانستان خلاصه نميشود روزي رسد كه جنايات اين خاينين بايان شود از تمام افغانستان تا مردم دنيا نسل اندر نسل مردم افغان بدانند كه اين وطن فروشان چي جنايات كه نكردن حالا ازغضب ودو نفر قومندان ...كه به نام مجاهد وسؤ استفاده ازنام شهدا وارمان هاي انقلاب اسلامي افغانستان كردن اسم ميبرند وبه رخ تمام ملت افغان أعلام ميكنند كه ما جنايت نكرديم اين كردن اين ها أشرار بي فرهنگ هستند در حال كه عامل تمام بدبختي افغانستان از دست اين بي ...هاي وطن فروش روس بوده واست خوب دقيق مطالعه كنيد هموطنان وبررسي كنيد وقضاوت كنيد همين مردم باغيرت وبا شرف وباعزت افغانستان هم سر گرم زندگي شان بود كه در هر گوشه اي از وطن داشتن ارام زندگي ميكردند تا اين كه اين وطن فروشان با يك كودتا نامردانه وبي غيرتانه عليه داود خان شهيد كردن به دستورا بادارانشان روس ها شوروي وقت انجام دادن ودر سال ١٣٥٨جدي ٦ تجاوز علني روسها را تمام جهان شاهد هستند وبودن خوب چرا كودتارا انقلاب نام نهادن مگر در يك شب انقلاب مردمي ميشود اين خاينين از نام دهقان كارگر زحمت كش سو استفاده كردن اولين كساني را زنده زنده به گوركردن همين طبقه زحمت كش بود كه سر انجام همين مردم بيچاره دهقان جهاد را در راه خدا أغار كردن تاكه سر انجام باعث سقوط اربابان خيالي شان سقوط كردن كمونيستي ازريشه ريشه كن شد از بركت خون همين مظلومين زحمت كش بي چاره كه از نوع سلاح وقت از اخرين بمب ها وسلاح ها شان استفاده كردن اين است كه ميگويند خون ناحق ومظلوم بر شمشير پيروز است وحالا همين خانين نفس پيدا كردن وكم كم سرك ميكشند ودر اخير خداوند همان رهبران را خير ندهد كه اين وطن فروشان را عفو كردن خدا ...شان كند كه توبه نكردن وپيشمان از جنايات شان نيستند وباز هم سر زخم هاي درست نشده وفراموش نشده حرف هاي رزيلانه ...خود را شعار ميدهند والسلام
هموطن محاجر

>>>   لازم است که بر علیه نظیف الله نهضت جنایتکار این قاتل معلوم الحال مردم مظلوم هرات، در محاکم بین المللی ، از جانب ورثه ی شهدای آن روز ومردم عدالت خواه اقامه دعوا صورت گیرد.

>>>   در زمان جنگ های داخلی مجاهدین هزاران نفر کشته شد در زمان کمونست ها هم هزاران نفر کشته شد .اما انسان های بی سواد یک فرق را بدانند که در حکومت مجاهدین خلق و پرچم هم در دو طرف مخاصمه وجود داشتند و حکومت مجاهدین هیچ یکی از این سفاکان را محاکمه نکرد بلکه عفو عمومی کرد که باید نمیکرد در حکومت مجاهدین یک اعدام سیاسی ندارید در زمان مجاهدین همه قتل ها ناشی از بی تفاوتی و قدرت طلبی بود اما شما کومنست های سفاک مزدور رذیل وطن فروش خائن خو دعوا دارید نظام داشتید محکمه داشتید متدن بودید مترقی بودید چند هزار نفر را رسما اعدام کردید؟ چقدر قیام مردم مظلوم چنداول را سرکوب کردید این تمدن است است از ادرس یک حکومت هزاران نفر را در شهر هرات قتل عام کردید؟ بعد میایید میگویید ما یک توته زمین نداشتیم .همه چیز داشتید خون مردم را ریزاندید حالا میگویید توته زمین نداشتیم.
سید جعفر چنداولی

>>>   اسدالله سروري، شاهنواز حكمتيار، گلاب زوي، اتمر، دوستم، جبار كيرمان، و ديگر جلادان شان همه زنده و بقسمي سهيم قدرت فاسد فعلي هستند.

>>>   انهايكه هزاران انسانرا زنده بگير كرده اند و هزاران ترور وقتل را راه اندازى ميكنند انها را براى مردم كشور مان فيلسوف و يا نميدانم چى وچى ياد ميكنند
ولى فرزندان اصيل اين وطنرا هر روز از دم شمشيرتير كرده و ميكشند.
اينست عدالت واقعاء كه ديگر عدالتى در دنيا نمانده.
ح ع

>>>   زمان که حکومت خدابیامرز نجیب درحالت سقوط قرار داشت مجاهدین که با جنرال دوستم مذاکره ارتباط برقرار کرده بودند.گروه گروه داخل شهر میشدن از طرف کمونیست ها استقبال میشدن وآن عده مجاهدین که بی خبر بودن نی از جنبش دوستم اطلاع داشتن و اصلا نميدانستن که جریان ازچه قرار است آن ها استرس داشتن میترسيدن.حتی بعد‌ها درصبحت هایشان ميگفتن ما فکر می کردیم حکومت ها شاید نقشه دارند.شاید ما را غافلگیر کنند شاید به صدمه بزنند

>>>   شخصکه به مهاجر نوشته
...بنویس که چطوری بقدرت رسیدن بنویس که بعد از آن که حکومت ...تان را اعلام کردید.مرتکب چه جنایات شديد جنایت که ها نمودید هیچ کمونیست رزيل آنجام نداده بود خداوند همه شما را چه کمونیست چه اشرار وچه دزد و فاسدين که بنام این وآن هم مردم را تباه کردن و هم جامعه تکه وپاره کردن ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است