سرشماری ماهواره ای، توطیه جدید فاشیسم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۲    ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ کد خبر: 148488 منبع: پرینت

تایید‌ احتمالی سرشماری ماهواره ای از طرف کابینه، خیانت ملی به شهروندان، هویت و فرهنگ ما است.

سرشماری ماهواره ای؛ توطیه جدید و منافقانه فاشیسم جهت تحکیم و تثبیت حاکمیت افغانی صورت گرفته و ارزش و اعتباری ندارد.

سرشماری جدیدی که از طریق ماهواره صورت گرفته است، نفوس کشور را ۳۵ میلیون نشان می دهد و در این سرشماری جمعیت استان های تاجیک نشین، هزاره نشین و ازبیک نشین از ۸۰ درصد تا پنجاه درصد کاهش یافته و جمعیت استان‌ های افغان نشین یا پشتو زبان تا صد درصد افزایش یافته است.

تایید این سرشماری توسط کابینه خیانت آشکار به شهروندان خراسان و خدمت به فاشیسم تبهکار افغانی می باشد.
این توطیه برای تغییر اکثریت نمایندگان مجلس به نفع اقلیت قوم افغان طرح ریزی گردیده و برای مشروعیت خود در عقب یک نهاد بین‌المللی پنهان شده است.

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سرشماری
توطیه
نظرات بینندگان:

>>>   افغان اقلیت خراسانی اکثزیت چی میگی تو
آفتاب راهرگز به دوانگشت پت کرده نمیتوانی
افغان ازافغانستان

>>>   همه شان ازنطر متعصبین غلط است افسوس به حال قوم ګرایان نهادهای بین الملی هم از دید کاهی سکتاریستان نقد میګردد لندغر لندغر است
وطندار

>>>   انتخابات هم ماهواره ئی شود

>>>   نجات از توطیه های ملی و بین المللی چاره جز تجزیه کشور چیزی دیگری نیست

>>>   در كشور ما هيچ چيزى ملى وجود ندارد. همه اش تقلبى و براى فريب است

>>>   زیر نام افغانستان به غیر از جنگ و خونریزی چیزی دیگری نداریم. بسیاری از کشورها و شهرها نام‌شان را تغییر داده اند و هیچ مشکلی نیز بوجود نیامده است، ما هم می‌توانیم چنین کنیم

>>>   افغان ها 25 درصد نفوس ندارند انهم طبق احصاییه های رسمی خودشان و دلیل اینکه شناسنامه های برقی راتوزیع نمیکنند همین است که درصدی اصلی شان آشکار میشود.

>>>   سرشماری ماهواره ای مزخرفترین واژه ای است که اوغانهای داخل ارگ کابل بوجود اورده اند یکی از جناب مغز ...پرسان کند در کجای دنیا چنین چیزی دیده ای؟ اصلا چنین چیزی در جهان وجود ندارد و عیرقابل تصور است.

>>>   به عنوان کسی که چند سالی از عمرم را در بخش انالیز تصاویر ماهواره ای سپری کرده ام و درس خوانده ام و فعلا نیز در یکی از شرکتهای خارج کشور در این زمینه فعالیت دارم باید بگویم که چنین چیزی اصلا از لحاظ علمی هیچ جایگاهی ندارد و غیر ممکن است. در حد خیلی خیلی ابتدایی فقط می توان یک تخمین بسیار بسیار اولیه از تراکم مناطق روستایی و شهری داد که اصلا به معنی میزان جمعیت نیست. اصلا سرشماری با تصاویر ماهواره ای در هیچ جای دنیا مشده و امکان پذیر نیست. فکر می کنم که حلقه های درون ارگ برنامه ریزی خود را برای مهندسی انتخابات اینده شروع کرده اند.

>>>   نشود که گوسفندان را شمار کرده باشد.

>>>   کجایی این حکومت فاشیست راست است ؟ که سر شماری ماهواریی راست باشد؟ سر تا سر دروغ تقلب و گزافه گویی! هوشیار و بیدار باشید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است