اسحاق رهگذر بحیث والی جدید بلخ تعیین شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۰    ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ کد خبر: 148437 منبع: پرینت

منابع حکومتی به تلویزیون یک تایید کرده اند که اسحاق رهگذر بر بنیاد توافق با عطا محمد نور بحیث والی بلخ تعیین شده است.

قرار است که رهگذر در روزهای آینده بگونه رسمی آغاز به کار کند. اسحاق رهگذر در اداره های موقت و انتقالی نیز بحیث والی بلخ کار کرده و در دور گذشته بحیث نماینده بلخ در پارلمان نیز کار کرده است.

بشیر احمد قاسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قاسانی
رهگذر
والی بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   سرگروپهای علم خان آزادی یکی پی دیگری از کرسی ولایت بلخ نفع میبرند! تا بحال عطامحمد نور یکی از سرگروپان دورۀ جهاد علم خان آزادی (سیا) خود را پر نمود و حالا نوبت سرگروپ دیگر شان (اسحاق رهگذر) رسید! ایشان چون یک رهگذر اند، دیری در این کرسی نخواهند پایید، پس تلاش خواهند نمود هرچه عاجل خود را پر نمایند و در این راستا از استاد عطا عقب نمانند.
میهن زرغون

>>>   خوب شد!
موفقیت او را برای کشور عزیز از خدا خواهانم!

>>>   Ariaie
چرا تاجيك ها در دفاع از رژيم قومى دلخواه "يون_غنى_گلبدين"خود را دارند قربانى ميكنند؟

>>>   طاهر پشتون
الحمدالله. هوشيارى عطانور و برده بارى غنى را تحسين ميكنم. بازى را هردو عطا وغنى و هچنان تمام افغانها بردند ازينكه از تشنج جلوگيرى شد. تبريك به همه! زنده باد افغانهاى غيور.

>>>   ....برادر شغال وای بحال مردم.باز هم جنگ سالا ران.

>>>   اسحاق رهگذر ادم شریف است ولی والی شدن در بلخ جنجال های را بنا بر ویژگی های بلخ میان وی و دارندگان نفوذ در انجا ایجاد میکند . تیم افغان ملت بریاست اشرف غنی میخواهد بنام پنجشیری و مزاری درز ایجاد کند .بیادران پنجشیر متوجه گپ باشید
انجنینر روف صمدی

>>>   شمشمه كن رهگذر

>>>   عده ای شاید تشویش دارند که با تغییر دادن والی بلخ برای غنی خان پیروزی نسبی بدست امده وبرای جناب نور هم بینی خمیری جور شده اینطور نیست که فکر میشود اقای رهگذر ویاهر انکسی را که اقای نور پیشنهاد نماید عین خودش میباشد میشود هروقت که اورا بخواهند دور نمایند مقاومت کرد واستادگی نمودبسیاری ها دانسته ویا ندانسته مانند جبار قهرمان!!! که این لقب را با کشتن افغانها بدست اورده میگویند ریس جمهور !!!حق دارد یک والی را بر طرف نماید ما هم با ایشان هم نظر هستیم بشرط این که ریس جمهور باشد وبرامده از ارای اکثریت ملت اینها که نه ریس اند ونه ریس جمهور حق تقرر وتبدل بدون موافقه
هردو تیم راندارند بلی ریس تیم مخالف غنی خان هم موافقه نموده که اقای غنی عطارا برکنار نماید باز به اشتباه میروند وخودرا به خواب زده اند عبدالله از سوی تیم خود خیلی قبل سلب اعتماد گردیده وارگ نیز این سلب اعتماد را پذیرفته مستقیم باخود عطا داخل گفتگو ومذاکره شده بود دیگر تبدیلی والی بلخ بکلی خلاف توافق وارزش های موافقت نامه ای دوجانب بوده در اصل عین وغین صلاحیت عزل ونصب را ندارند این فرامین از بالاتر ها واز فرسنگ ها دور صادر میشود این بیچاره ها لودیسپیکر های جان کیری واقای ترامپ اند هیچ نوع صلاحیت واراده وفوت اجرای ندارند پس اگر چنین است ایا خارجی ها ناتوان اند که یک والی را نتوانند تغییر دهند ؟نه خیر عین وغین برای انها دروغ گفته بودند بمجرد اعلان بر طرفی وامدن مستری داود همه کار درست میشود ومیتوانند برنامه ای داعش سازی را در شمال تطبیق نمایند که نشد که نشد وعین وغین روسیاه وخجالت وشرمسار گردیده ملت افغان سرفرار ونیرومندتر از قبل درخشید
تبنگ چی

>>>   نزدیکان عطامحمد نور می گویند، که کنار رفتن عطا محمد نور از موقف ولایت بلخ، بعنوان آخرین گزینه و پس از عملی شدن تمامی خواسته های ایشان و حزب جمعیت اسلامی افغانستان می باشد.
از صبح امروز خبرهای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به نشر رسیده، که گویا محمد اسحاق رهگذر به عنوان والی جدید ولایت بلخ تعیین شده است، اما نزدیکان عطا محمد نوری می گویند، که کنار رفتن عطا محمد نور از مقام ولایت بلخ شایعه است و صحت ندارد.

>>>   چطور شد او عطاگک
چرا ایلا کدی خیلی ناجوان برامدی

>>>   مه از اول گفته بودم اینها مردمان چوکی و پول استند و بس
پف و پتاق ناق عادت شدند

>>>   مقصد عطا ... کنار بره باز دیگرایش اگه برخلاف عطا کار نکند او را زودتر برکنار خواهم کرد

>>>   خوب به هر صورت من فکر می کنم که این چوکیهای ریاست ،وزارت،ولایات مال شخص این اشرار قسم خوخورده است بگذارید که یک چند روز ساعتتیری کنند باز خودبخود رها میکنند.

>>>   مقصد عطا کنار برود۰۰۰
جرت، ... نیست۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است