از شهر سیدنی آسترالیا دسیسه به مشام می‌رسد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۹    ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ کد خبر: 148429 منبع: پرینت

در حالیکه بخاطر بزرگداشت از سالگرد شهادت شهید وحدت ملی بابه مزاری (رح)، ستاد های مردمی در اکثر شهر های آسترالیا تشکیل شده، برنامه ها نهایی شده و تشریف آوری مهمانان از جمله جناب احمد بهزاد عضو مجلس نمایندگان و یکی از رهبران جنبش روشنایی، تایید شده، اما تعداد از ستون پنجمی های منافع پرست که از طرف دشمنان هزاره ها تغذیه می‌شوند، بخاطر متفرق کردن هزاره ها، تباه کردن، پارچه پارچه کردن هزاره ها، در عین روز و وقت برنامه سیدنی، برنامه دیگری را تدارک دیده و در برنامه نفاق افگنانه شان جناب اجنیر صاحب اکرم گیزابی را دعوت کرده اند تا از جناب گیزابی صاحب شخصیت دلسوز قوم سؤ استفاده کرده ایشان را عامل نفاق معرفی نمایند، این در حالی است که در شرایط فعلی هزاره ها از هر موقع دیگر به همدلی، اتحاد و همبستگی ضرورت دارند.

علی مراد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استرالیا
سیدنی
مزاری
نظرات بینندگان:

>>>   به مراد نرسند این نفاق افگنان

>>>   با عرض سلام!

آیا کشتار شهر کابل را که با همدستی خاین های چون حکمتیار، مزاری، دوستم و مجددی از یکطرف و ربانی، مسعود و سیاف و دیگران از جانب دیگر که شهر زیبای کابل را به خاک وخون کشاندند و به ساز ارباب های شان رقصیدند را از یاد بردیده اید؟اینها سزوار لعن و نفرین اند نه چیز دیگر. امروز تیکه داران سیاست نفرین و دروغ جوانانی از همه چیز بیخبر را به سرک های آسترالیا میکشانند و هنوز همان بوی نفاق به مشام میرسد. برادران و خواهران عزیز مقیم آسترالیا لطفاً فریب این اجانب غیر پرست را که از نیروی جوانی تان استفاده میکنند نخورید به کار و بار تان ادامه اید.
نور

>>>   ...خدا به همه تفرقه انداز ها كه ملت را با هم دشمن ميسازند، همه ما اينجا مهاجر هستيم، نبايد گنده گي افغانستان را در كشور هاي ديگر ببريم، در خارج همه بنام افغان ياد ميشويم، چند روز قبل قاچاقبر انسان، از اتباع كشور هزاره بود، كه اتهام قاچاق بيش از دو صد نَفَر بالايش ثابت شد، مگر او نود را نگفت كه من هزاره هستم، و آنرا بنام افغان معرفي نمودند.

>>>   خاطره های کشتار شفیع دیوانه در کارته ۳ ودهمزنګ هنوز فراموش مردم نشده

>>>   احمد بهزاد در افغانستان به قوم بیچاره هزاره هیچ عمل نیک انجام داده نتوانست حالا در سدنی میکند بغیر از منافقت ،و تبلیغات سو. در بین به هم انداختن اقوام شریف افغانستان وامید. است مردم فریب این عوامفریبانان را نخورد ودر چنین مجالس قطآ اشتراک نورزند
عبدالله ریحان

>>>   واقعاً شرم آور است، در بین قوم شریف هزاره انسانهای نیک نام زیاد است. اما متاسفانه جنایتکارین ایشان را (...) را می پرستند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است