طرح کابل برای صلح، تبلیغ گروه های تروریستی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۴    ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ کد خبر: 148384 منبع: پرینت

طرح پیشنهادی که رژیم کابل به گروه تروریستی طالبان پیشنهاد کرده اند در حقیقت پایمال نمودن خون شهدای ما است که در برابر گروه تروریستی طالبان می جنگند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpape)، عارف کیانی آگاه مسایل سیاسی در برنامه «بازنگاه» گفت: این طرح پیشنهادی که رژیم کابل به گروه تروریستی طالبان پیشنهاد کرده اند در حقیقت پایمال نمودن خون شهدای ما است که در برابر گروه تروریستی طالبان می جنگند و در حقیقت اعلام جنگ در برابر مردم افغانستان است.

وی، در خصوص طرح کابل برای صلح با طالبان بیان داشت: رژیم کابل با تبانی با حامیان مخالفان مسلح طرحی را تدوین کرده است که این طرح جز فربه نمودن و تبلیغ گروه تروریستی طالبان در میادین بین المللی و پیدا کردن پارتنر جدید و حمایت حملات دهشت افکنانه داعش چیز دیگری نیست.

کیانی ادامه داد: از طرف دیگر این طرح نیز یک جانبه است و جز اینکه رژیم کابل خاک به چشم شهروندان بزند و در عین حال یک سرمی را به مخالفان مسلخ تزریق کند و به خاطر این سرم نیز از مردم ما خون بگیرد نتیجه دیگری را در پی نخواهد داشت.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کیانی
صلح
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   خلیل اسیر سخنگوی پولیس ولایت تخار نیز می‌‌گوید، شواهد و یافته های هیأت بررسی در ولسوالی خواجه غار نشان می‌‌دهد طالبان مسلح به سلاح های پیشرفته دسترسی دارند.
وی می‌‌گوید، شاهدان عینی حمله اخیر طالبان مسلح در ولسوالی خواجه غار گفته اند، که کشته و زخمی شده ها بدون اینکه صدایی از فیر را شنیده باشند از پا درآمدند.
به گفته منابع تا هنوز روشن نشده است که اینگونه سلاح های پیشرفته را طالبان مسلح چگونه داخل خاک افغانستان کرده اند و این سلاح ها ساخته کدام کشور است.
به گفته برخی از وکلای شورای ولایتی در شمال و شمالشرق افغانستان، به این حساب در سال پیشرو نیروهای امنیتی شاهد چالش های امنیتی زیادی خواهند بود که بی توجهی حکومت در قبال از بین بردن لانه های مخالفان مسلح دولت باعث وارد شدن تلفات سنگین به این نیروها خواهد گردید

>>>   توافق محرمانه پنج کشور در باره تجدید تقسیم خاور میانه
وزاولکر سفیر بازنشسته ترکیه در پاریس و طرابلس با اسپوتنیک در خصوص دیدار محرمانه 5 کشور در آمریکا مصاحبه کرد.
این دیدار در روز 11 ژانویه در واشنگتن برگزار شد و اطلاعاتی که توسط گروهی از روزنامه نگاران فرانسوی به نام Syrie Leaks منتشر شد، بر اساس نوشته‌های سفیر بریتانیا حاضر در آن جلسه انجام شد

>>>   دست آورد های برمک صاحب در وزارت داخله :
منابع خبرداده اند که هفتاد میل جنگ افزار از یک ذخیرگاه مهمات پولیس در کابل دزدی شده است.
منابع امنیتی که نخواستند نام شان فاش شود از دزدی شدن هفتاد میل جنگ افزار و سه دوربین در ذخیرگاه های مهمات پولیس در کابل خبر داده اند.
این جنگ افزارها شامل تفنگچه ها و دوربین های شب بین بوده که از یک بخش حمایوی پولیس در کابل دزدی شده است

>>>   Saboor Raheel
آیا خبری که عبدالله را در سال نو (نه نوروز) خوشحال می کند، برطرفی والی بلخ است؟ آیا عبدالله از آدرس ارگ خوشحال است یا از آدرس حوزه یی که او ادعای رای آوردن از آن را دارد؟ آیا عبدالله یک آدرس مستقل است یا اعتبارش را از حوزه تاجیکان و جمعیت می گیرد؟ او برای چه کسی خوشحالی دارد؟ ارگ خاموش است. داکتر مهدی که عضو هیات مذاکره کننده جمعیت با ارگ است از پیشرفت در مذاکرات انکار می کند. اما عبدالله خوشحالی دارد. این عبدالله از کدام آدرس صحبت می کند؟
پ. ن: این متن بر مبنای خبر بی بی سی نوشته شده است.

>>>   Dehganpoor
تمامی این نکتایی ، چپن و چپلک پوشان در اصل طالب و یک تفکر طالبانی دارند و به همان اندازه که یک طلب مسلح پای لوچ برای جامعه ما مضراست هریک اینها هم است و حتی بیشتر زیرا خون قوم و قوم پرستی در شریانهای اینها بیشتر ازطالبان در جوش است.
هیچ یکی از اینها به علت وابستگی های قومی و قبیله ی شان هیچ اراده قوی سیاسی و نظامی برای شکست دادن و از بین بردن طالبان را ندارد.
تمامی تلاشهای گویا صلحجویانه شان با راکتیار و طالبان بخاطر تحکیم هرچه بیشتر قدرت سنتی قوم و قبیله شان در این سرزمین است و سرکوب مخالفین این سیستم فرسوده ؛ دیگرهیچ هدف و برنامه بزرگتری برای این وطن نداشتند و نخواهند داشت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است