شاید ایران لشکر فاطمیون را به افغانستان بفرستد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۹    ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ کد خبر: 148326 منبع: پرینت

دست کم از نیمه دوم سده بیستم بدینسو در هر جایی بانگ جهاد بالا شده است بلااستثنا بر ضد منافع روسیه و به سود منافع انگلیس، اسراییل و آمریکا بوده است و حتی باری هم شنیده نشده است که کسی در برابر اسراییل یا منافع انگلیس و آمریکا جهاد کرده باشد.

گذشته از اینها در هر جایی که هنگامه جهاد برپا شده است عربستان و قطر و امارات تمویل کننده پروژه بوده اند و ترکیه و پاکستان همچون پیمانکار پیاده کننده. در همه موارد افراد و اشخاص اجیری درفش اسلام را برافراشته و شعار احیای کلمه الله و احیای خلافت اسلامی و بازگشت به صدر اسلام و برافراشتن پرچم اسلام بر فراز کاخ کرملن و کاخ سپید را سر داده اند اما در عمل موجب ویرانی و بربادی و تباهی کشور و خونریزی ها فراوان شده، مکانیسم های دولتی را از میان برده، ارتش های ملی را نابود کرده و کشورها را به سوی ملک الطوایفی و فروپاشی سوق داده اند.

در فرجام هم گروه های جهادی اعم از اخوانی و وهابی به جان هم افتاده و تکفیر یک دیگر رودباری از خون روان ساخته اند در فرجام راه را برای اشغال آمریکا، انگلیس و اسراییل صاف کرده اند. همه اینها درس عبرتی است برای جوامع اسلامی که باید راه خود را از راه گروه های اجیر اخوانی و وهابی که همه مزدبگیران شیوخ وهابی عرب اند جدا بسازند. من سال ها پیش نخستین کسی بودم که از سرازیر شدن سیل لشکر داعش به کشور هشدار داده بودم اما کمتر کسی شنید.

اکنون شاید کار به جایی برسد که ایران ناگزیر شود برای رویارویی با داعش، لشکر فاطمیون را به کشور ما بفرستد. دشواری در این است که پروژه داعش با حمایت حلقات و محافل معلوم الحالی از درون ارگ در دست پیاده شدن است و این کار با هماهنگی شورای امنیت ملی صورت می گیرد. به هر رو باید درفش نوروز در دست به کارزار هماوردی با لشکر سیاهی و نوروزستیزی و وهابیت و داعش و طالب برویم.

عزیز آریانفر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آریانفر
داعش
جهاد
ایران
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   عزیز آریانفر جهت آمادگی ذهنی مردم که روزی ایرانی هام داخل خاک افغانستان شوند، مقاله ننویس.
افغانستان از خود مالک دارد و مردم افغانستان به هر خس و خاشاک این اجازه را نمیدهد.

>>>   همان لشکر ...... بهتر از امریکائی هابرضد اشرار می جنگند امریکائی ها منافقت میکنند اشرار پاکستانی را میزنند اما اشرار افغانی را تقویه میکنند

>>>   گفته شده کمتر از یک هفته مانده بود دمشق بدست مزدوران داعشی والبته باخیانتهای عبداحلیم خدام وتعدای از مزدوران عربستانی امریکایی سوری وگروههای تروریستی جبهه النصره واحرارالشام که با تمویل وحمایه عربستان وهابی وترکیه سقوط کند وهمینطور دروازه های بغداد وسقوط بغداد اما با کمک ایران وروسیه ووجود مجاهدانی از افغانستان پاکستان ولبنان این توطیه باشکست دواعش نقش براب شد ومیلیونها دالرعربستان وامارات وکویت وقطر دود شد وبه هوا رفت.اسراییل مجروحان داعش را در شفاخانه های خود درمان میکرد وسلاحهایش در دست داعشی ها بود.ایران اگر وارد کاروزار نمی شد باید با این تروریستها درخاک خود میجنگید.ایران باتکیه بر تجارب خود ودیزاین ومشوره بربالای نظامیان دوکشور عراق وسوریه وبمیدان اوردن نیروهای مردمی این دو کشور واموزش؛الحشد الشعبی را در عراق راه اندازی کرد وهمینطور در سوریه وداعشر را نابود کرد.اتفاق دیگر در این میدان استفاده از جوانان مهاجر افغانستانی بنام لشکر فاطمیون که الحق شجاعانه جنگیدند وتجربه خوبی بدست اوردند که میتواند در اینده در مبارزه با تروریستهای داعش در افغانستان بکار گرفته شوند.در عراق وسوریه بیشترین کشته شده ها مردم سنی مذهب بودند و امارشیعیان کشته شده در مرحله دوم بود واین بدین معناست که داعشیان کافرند ومزدور وبرایشان کدام فرقی نمی کند شیعه باشی یا سنی.از روزی که اسم داعش در افغانستان به پا شد قتل ترور ادمکشی انتحاری چور وچپاول بیشتر وبیشتر گردیده وافرادی چون ملالی جویا مزدور امریکا ونوکر ciaواحزابی چون همبستگی خفه شده اند وچیزی نمی گویند برتمام نمایندگان ولسی جرگه ؛جورنالیستها واساتید دانشگاه وافرادی که ظلم ستیزند فرض است که هشدارهای شدید بدهند ودولت مردان درخواب ارگ وهمه مردم را از این خطر جهنمی داعش اگاه کنند.بهترین گزینه همین جوانان غیور ومبارز ومسلمان فاطمیون است که ریشه این دواعش رابرکنند وتوطیه های امریکا واسراییل وعربستان سعودی را در نطفه قبل از اینکه دیر شوه خفه کنند.
داکتر عبدالرب اچکزی

>>>   به زودی خواهند آمد و پرچم شیعه را در افغانستان بالا می برند همانطور که در یمن و عراق و لبنان اتفاق افتاد

>>>   کسی که می گوید افغانستان از خود مالک دارد پس امریکاییها و پاکستانی ها و عربها در این کشور چه می کند. تمام مقدرات کشور در حال حاضر در دست آمریکا و عربستان و پاکستان است.

>>>   اگر حکومت فاشیست رفتار نا عادلانه خود را در قبال مردم هزاره تغییرندهد این مسئله دور از ذهن نیست که فاطمیون مجبور شوند در مقابل خود خواهان ایستادگی نمایند( محمدی غزنوی)

>>>   بايد لشكر فاطميون بيايند ديگر چاره نيست نه دولت ... اين مزدوران چيزي جور ميشود ونه از اين بدبختان سران جهادي كه همه به خون شهدا شان خيانت كردن مردم عرب كابل ومناطق مركزي سال هاست كه تحت ظلم واشوب كري كوچي هاي نام نهاد وحالا داعش امد اين وهابي هاي كافر به هيچ چيزي از انسانت بند وبار نيست چي رسد به نام شيعه وسني در أصل هيچ دين اسلام وهيچ نوع مذهب قبول ندارند اين ها گروه هستند كه خود پرداخته امريكا وإسرائيل وال سعود وهابي كافر تكفيري است كه فقط به نام وتحت نام دين اسلام امدن ودر أصل براي تخريب اسلام واديان ونسل كشي مسلمانان در همه كشورهاي اسلامي درست شدن براي نمونه اگر اين ها مسلمان هستند كه نيستند چرا طر ف اسرائيل نميروند ونه ميجنگند معلوم است چطور با بادارانش بجنگنداند هرگز نميكنند پس بايد مردم هزاره بخاطر بقايشان از نيروي مردمي لشكر فاطميون استفاده كنند وطرف دارش باشند بايد اين كار عملي شود صد درصد ان شاالله تاباشد ازريشه ال سعود وهابي اين نسل يزيدي كافر از جهان محو شوند ان شاالله والسلام
مهاجر هموطن

>>>   مقامات ایران بارها اعلام کردند که اگه افغانستان درخواست رسمی بده مبنی بر حمایت و مقابله با داعش درخواست رو رد نمیکنه و به افغانستان کمک میکنه.
اما سوالی که اینجاست اینه که کی از وجود و حضور داعش توی افغانستان بهره و سود میبره؟؟؟؟

>>>   سلام. به نظر دهنده اول اگر افغانستان مالک و صاحب می داشت وضعیتش چنین نبود در ثانی آیا شما طالب و داعش را خس و خاشاک نمی دانید ؟؟؟
طاهر

>>>   شما را به خدا همه چیز را صنفی نگاه ننمائید فاطمیون بازوی قوی اسلام هستند که امیدواریم کشور عزیزمان را از چنگال امریکا و عربستان و پاکستان و طالبان و داعش و جهال نجات دهند.عایشه از ایران

>>>   مابرادرانه ازصاحبان افغانستان می خواهیم که به فکر مردم وعزت شان باشند فعلا که مردم امنیت وعزت ندارند

>>>   سلام
دوستان گرامی،باور کنید وقبول کنید راهی جز اتحادو همدلی مردم افغانستان نیست،اگر قاطبه ملت بخواهند مقاومت کنن دولت نمیتواند جلوی مردم رابگیردافغانستان مال مردم افغانستانه وجای سعودی وپاکستانی وامریکایی نیست.اینها دست از سر شما برنمیدارن تا متحد نشوید.
حشدالشعبی نمونه کاملا جدید وموفقیت آمیز این قضیه هست که شامل شیعیان،ایزدی،مسیحی،سنی وترکمان عراق میشه وعمده ملت عراق درش حضور دارن،همینطور که بسیج ایران شامل همه مردم وجوانان ایرانیه اعم از کرد ولر وفارس وبلوچ وترکمن وشیعه وسنی و...
اما همونطور که دوستان گفتن فاطمیون قدرت دنیای اسلامه ونجات دهنده است. جوانان سلحشوری که گره سخت ترین عملیاتهای جنگ نیابتی غرب وتکفیر. با مقاومت اسلامی بدستان پرتوان اونها باز شد.
باور کنید شما مردم افغانستان باید سرمست از غرور باشید که همچین مردمان دلیری دارید وچه بهتر که اینها بداد کشورتون برسن چه اشکالی داره که ایران شما رو حمایت کنه؟مگه ما ایرانیها به عراق وسوریه وفلسطین ویمن کمک میکنیم ازشون نفت خواستیم؟یا پول خواستیم؟فقط خواستیم با ماباشن ومقاومت کنن.
کشورهای غربی در قراردادهای نطامی با مسلمانها ابتدا پول میگیرن بعد سلاحهای ازکار افتادشون میدن اما ایران زمان حمله داعش بعراق بااولین درخواست، ارتش ومردم عراق رو بدون اینکه پولی درخواست کنه،اینها رو سران عراق بارها گفتن.من سراغ دارم ومطمئنم هستند جوانانی از ایران که درصورت نیاز واجازه رهبر انقلاب حاضرند در افغانستان علیه تکفیر وامریکا جهاد کنن.
بین ما مسلمانها نباید فاصله ای باشه ما باید امت واحده باشیم.
محمدجعفری از شیراز/ایران

>>>   قرار شایعاتی که در داخل کشور ایران است اطلاع پیدا کرده ایم که کشور ایران جهت فرستادن نیرو نظامی به افغانستان مهاجرین را به این کار جلب و جذب مینمایند.
محمدی
کابل

>>>   نظر دهنده ی اول احتمالا خود یک وهابی جنایتکار است ، وگرنه همه میدانن لشکر فاطمیون خود از مردم افغانستان هستند ، ان افغانستانی که فاطمیون را خوش نداشته باشد قطعا از دشمنان مردم افغانستان است
ایران همیشه
از سال ۲۰۰۰ تلاش زیادی کرد تا در امنیت افغانستان بدون اخذ هزینه ای شریک باشد اما عجیب است که دولت مردان افغانستان هرگز تا بحال قبول نکرده اند که از ایران کمک مستشاری و لجستیکی دریافت کنن و نه حتی ورود مستقیم ایران به افغانستان و اشغال کشور شما
در داخل افغانستان چه کسانی از طالب و داعش سود میبرند که به کسی اجازه ی از بین بردن انها داده نمیشود؟
جوابگوی جنایاتی که سلفی ها در بلوچستان ایران با حمایت داعش و طالب انجام میدهند کیست؟
ایا پایه های یک حکومت مردم ان کشور نیستند؟
چرا شما مردم افغانستان به دولت فشار وارد نمیکنید؟
اگر در ایران این شرایط بود ، خون ایرانی ها به جوش امده بود و قطعا حاکمان را تحت شدید ترین فشار ها قرار میدادند
خداوند فرموده: یکی یکی و دوتا دوتا بر علیه ظلم قیام کنید
ای برادران افغان نگزارید هر بلایی که میخواهند بر سرتان بیاورند تا نفع شخصی خود را از ماجرا ببرند
محمد قیاسی - ایران

>>>   جواب به نظر دهنده :
خس و خاشاک تویی
.... تویی
شور منم ، نور منم
عاشق رنجور منم
زور تویی ، کور تویی
دشمن این خاک تویی
..........
لشگر فاطمیون در راهند
..........
تروریست ها کلکشان بزودی کنده است
تاوان تمام جنایات خودتون رو علیه مردم افغانستان میدید
بروید در پناه اربابان خودتون ای ...
زنده باد ایران شرقی ، خراسان عزیز.
علی . تهران

>>>   ایران درشانزده سال گزشته طالبان راحمایت تحمویل کرده وحالامیخواهدباطالبانی که برای منافی خودشان میجنگد مبارزه کندایران ابادی افغانستان رانمخواهد

>>>   نظر دهنده ای که گفت
ایران ابادی افغانستان را نمخواهد!
دلیلش را هم تحمویل(؟!) طالبان میداند....
اولا ارتباط با گروهی که طیفی از تفکرات متضاد
هستند از سوی کشورهای دیگر طبیعی است، دولت
افغانستان هم با طالبان در ارتباط است
اینها برادران ناراضی شما هستند!!!!
دوم اینکه ایا دولت افغانستان با ایالات متحده
بخاطر ایران قطع رابطه میکند؟ جواب روشن است
هیچ کشوری منافع خودش را کنار نمیگذارد
سوم ، افغانستان هزار سال از آبادانی فاصله دارد
حالا دو یا سه سال کم یا زیاد بشود زیاد جای
نگرانی یا خوشحالی ندارد
چهارم ، دشمن شناسی افغانها ضعیف هست
و در آخر ، دست ایران نمک ندارد .

>>>   در جواب نظر دهنده ای که گفت ایران طالبان را تجهیز نموده و افغانستان را اباد نمیخواهد

مگر ایران بارها درخواست نکرد تا خود تمام گروه های مخالف مردم افغانستان را از بین ببرد؟
در عوض دولت شما اب را به روی ایران بست
یک ملیون ایرانی را اواره کرد
هرجا توانست به ایران دروغ بست
هرجا توانست به ایران ضرر زد
هرجا توانست محاجرین را جلو انداخت (هرچند که دولتتان کوچکترین ارزشی برای محاجرینش قاعل نیست وگرنه کاری نمیکرد که چند ملیون اتباع افغانستان خارج از کشور به دردسر بی افتند) و به ایران هزاران دروغ بست
هرجایی منافع ایران بود ضرر زد ، حتی اگر خودش در ان منافع سهیم بود


وقتی طالبان به سلفی های بلوچستان ایران کمک تسلیحاتی میکرد تا مردم ایران را سلاخی کنند شما کجا بودید؟
دولت ایران در طول این سال ها چندبار درخواست کرد تا خود طالبان را از بین ببرند چون امنیت ایران را به خطر انداخته بودند؟
وقتی دولت شما بی عرضه است پس دولت ایران خود مجبور است وارد عمل شود
دولت ایران خود با طالبان ارتباط برقرار کرد و خانواده سرکرده های طالبان را گروگان گرفت تا دیگر در مورد ایران اشتباه نکنند

ایران به طالبان کمکی نکرد
این را هم از خودتان در نیاورید لطفا
کمک های طالبان یک سهم مشترک بین پاکستان عربستان امریکا و دولت خودتان میباشد
از محاجرینی که به تازگی از مناطق تحت کنترل طالبان به ایران امده اند شنیدم که نیمی از تجهیزات طالبان را دولت خود افغانستان تامین میکنم
رسوایی رساند رساندن تسلیحات به طالبان توسط هلیکوپتر های میل۱۷ افغانستان را فراموش کرده اید؟
همان تسلیحاتی که میگفتند ایران میفرستد
اخر طالبان یا نابودی افغانستان چه سودی برای ایران دارند؟
ایران از یک افغانستان امن بیشترین سود را میبرد
چرا شما مردم افغانستان در تشخیص دشمنان حرف های کلیشه ای دشمنان ایران را همیشه مد نظر قرار میدهید؟
در حالی که کمک های سازمان ملل به محاجرین حاضر در ایران سالهاست که قطع شده است اما با اینحال ایران تنها کشوری بوده که به تعهدات کمک به افغانستان تمام و کمال عمل کرده اما حتی یک تشکر هم نشد و در نظرات دیدم که بعضی ها نوشته بودند وظیفه اش است بعضی های دیگر نوشته بودند حتما یک کلکی میخواهد بزند

یک جاده ده کیلومتری توسط ترکیه ساخته شد و چیزی جز تشکر در سایت های مختلف افغانستانی ندیدم اما چند صد کیلومتر اتوبان توسط ایران ساخته شد و همه هزار تهمت به ایران بستند

گاهی واقعا ایرانی هارا دلگیر کردید
همین رفتار ها نتیجه اش اذیت و ازار محاجرین میشود
بیایید اینقدر الکی یکدیگر را ازار ندهیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است