فاجعه فراه نشان داد که تجربه ها زیر خاک می شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۹    ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ کد خبر: 148306 منبع: پرینت

اصلاحات ما تکرار اشتباهات سابق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، زلمی وردک نظامی پیشین کشور در گفتگو با "محور" درخصوص جان باختن شماری از نیروهای ویژه در فراه گفت: فاجعه فراه نشان داد که ما گفتار داریم و عمل نداریم.

وردک بیان کرد: طرح های گوناگون در سیستم نظامی بوجود می آید و صحبت هایی از اصلاحات زده می شود اما اصلاحات اینها نیست. اصلاحات ما تکرار اشتباهات سابق است که بدبختانه کشور را به تباهی برده است.

این نظامی پیشین می افزاید: نبود اصلاحات واقعی سبب شده که تجربیات زیر خاک برود و کسانیکه صادق هستند در انزوا قرار داده شوند و به چشم مردم خاک زده شود. اگر همکاری های واقعی وجود می داشت و مردم تمام قد پشت سر حکومت می ایستادند و حملاتی از این دست اتفاق نمی افتاد.

گفتنی است که طالبان شام جمعه 18 حوت 96 بر نیروهای کماندو در ولسوالی بالابلوک منطقه تودنک‌ها زمانیکه در حال ایجاد یک پاسگاه بودند حمله ور شدند؛ نزدیک به 30 تن از نیروهای ویژه کماندو در کمین طالبان کشته شدند، تمام تجهیزات شان به دست طالبان افتاد و از سرنوشت شماری از آنها تا هنوز اطلاعی در دست نیست.

طالبان پیروزی در این عملیات را در سایت رسمی شان به جنگجویان این گروه شادباش گفتند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وردک
جنگ
نظرات بینندگان:

>>>   این کمونست ها به فکر دوره خود هستند که همه فکر ذکر شان منافع حکومت وحزب شان بود ، حالا زمانه بدل شده یک سرباز نزد این دزدان برابر یک زردک ارزش ندارد ، سی ملیون همه بمیرند بجز خود شان وفامیل اینها ،
اینان جهاد کرده اندیا دموکرات اند مزه شیرین کلدار ودالر را خوب میدانند
شعار اردوی ملی : خدا وطن وظیفه
شعار جنگ سالار :
غصب اختلاس دزدی
شعار تکنوکرات غربی زاده :
دالر چوکی امریکا

>>>   وقتیکه وزیر دفاع باساس قوم و زبان تعین و مقرر گردد نتیجه کار همین است شرم است به قدم شاه لافوک وزیر دفاع و سر قوماندان اعلی که رتبه های پی درپی جنرالی را همراه با دادن مدال برای کسی بخشید که جز لاف و دروغ چیزی دیگری در چانته ندارد مرگ و نفرین به ترورستان طالبان اله دست بیگانه گان غلامان و اجیران پاکستان که غیر از قتل و ترور و وطنفروشی چیزی دیگری ندارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است