حکومت به جای سخنرانی کارهای عملی انجام دهد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۸    ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ کد خبر: 148239 منبع: پرینت

چندی قبل نشست برد نظارت و انسجام، در کابل برگزار شد. در این نشست حکومت و جامعه جهانی، بر آنچه از تعهدات شان بر یکدیگر داشته اند و انجام دادند، رونمایی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، سیدجواد حسینی، سخنگوی جبهه ملی نوین افغانستان در برنامه «حاشیه خبر» گفت: متاسفانه باید گفت که حکومت وحدت ملی، یعنی داکتر اشرف غنی و داکتر عبدالله به جای اینکه بیایند کارهای عملی در افغانستان انجام دهند. حکومت را بر اساس یکسری تبلیغات، کمپاین وسخنرانی اداره می کنند. صحبت هایی که معمولا در پرس کنفرانس ها می شود، برای جامعه بین المللی می شود، با مردم می شود، اکثرا واقعی نیست. شما می بینید که تعهداتی که حکومت وحدت ملی به جامعه بین المللی سپرده است، هیچ کدام انجام نشده است.

وی، در خصوص وعده های داده شده و انجام داده نشدن این وعده ها بیان داشت: اینها می آیند کمیسیون پشت کمیسیون تشکیل می دهند، باید گفت که کمیسیون تشکیل دادن که مبارزه با فساد نیست. با این گستردگی فسادی که ما در افغانستان داریم، حداقل باید سالی یک هزار نفر، محاکمه ومجازات شوند. اما اینها در سه سال تعداد کسانی را که محاکمه کرده اند به بیست نفر هم نمی رسد و ارقام کلانی از اموال بیت المال هم در این کمیسیون ها مصرف می شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
غنی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است