سی کشته در حمله طالبان بر نیروهای کماندو در فراه
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۵    ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ کد خبر: 148231 منبع: پرینت

طالبان بر نیروهای کماندو در ولسوالی بالابلوک منطقه تودنک‌ها زمانیکه در حال ایجاد یک پاسگاه بودند حمله ور شدند.

نورالحق خالقی سخنگوی ارتش در غرب به یک گفته است که طالبان شام جمعه 18 حوت 96 بر نیروهای کماندو در ولسوالی بالابلوک حمله کردند؛ شماری از نیروهای کماندو در حمله کشته شده و شماری هم ناپدید شده اند و از سرنوشت آنها معلومات در دست نیست.

یک منبع دیگر گفته است که نزدیک به 30 تن از نیروهای ویژه کماندو در کمین طالبان در منطقه تودنک ها کشته شدند و دو تانک زره تخریب و یک تانک زره را هم مخالفان با تمام تجهیزات با خود برده اند.

گفته می شود که 22 جسد نیروهای کماندو در تپه سعادات در نزد طالبان می باشد و 27 میل سلاح نیروهای کماندو نیز بدست این گروه افتاده است.

در همین حال طالبان به مرکز شهر فراه روستای برنگتوت در چهار کیلومتری شهر فراه نیز حمله کردند؛ دادلله قانع عضو شورای ولایتی فراه گفته است که در این حمله٬ طالبان پاسگاه را سقوط داده و یک سرباز پولیس کشته، یک سرباز زخمی و یک سرباز دیگر اسیر شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فراه
حملات طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   حیف این جوانان قهرمان ! آنها جان شان فدا میشود رهبران مصروف تقسیم چوکی ها هستند

>>>   خاک بر سر غنی با این سیاست قوم پرستانه و مزخرفش.

>>>   من‌سرباز‌اردوی‌ملی‌هستم‌فرمانده‌به‌ما‌میگوید‌که‌طالبان‌رو‌نکشید

>>>   برای مردم ما شرم و ننگ است که رئیس جمهور مثل غنی داشته باشد. اشرف غنی در گیر ئ دارد قوم گرایی است و تلاش دارد که قومش آسیب نبیند حالا نیروی اردوی ملی ابز بین می رود برود برای او هیچ اشکالی ندارد.

>>>   من پایین ترین فرد جامعه استم اما احساس وطن دوستی انقدر در دل دارم که شاید بسیار کسا مثل ع غ نداشته باشد او سربازیکه در نیروهای امنیتی که جان خود را از دست میدهد در هرجا که باشد از هر قوم که باشد فرق نمیکند تیری است که به جگر مه اصابت میکند دلم بسیار میسوزد کجا شد حکومت حضرت عمر که حق را از باطل جدا کند خدایا رحم کن بالای ملت بی چاره افغانستان

>>>   افسوس به جوانان کشور ( خداوند بالای مردم کشورم رحم کند)


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است