تیم ملی کریکت در آستانه حذف از مسابقات جهانی
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۰    ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ کد خبر: 148226 منبع: پرینت

تیم ملی کریکت که صدر نشین مسابقات قهرمانی جام جهانی کریکت در سال روان میلادی بود اکنون در آستانه حذف از این مسابقات قراردارد.

به نقل ازطلوع، قرار است تیم ملی کرکت کشور، پس از سه باخت پیاپی امروز شنبه ۱۹حوت96 در چهارمین دیدارش در رقابت‌های راه‌یابی به جام جهانی مقابل نیپال بخت‌آزمایی کند.

بازیکنان کریکت کشور، در سه‌ دیدار قبلی در برابر تیم‌های زیمبابوی، اسکاتلند و هانگ کانگ شکست خورده ‌اند.

اضغر ستانکزی کاپیتان تیم ملی کریکت بدلیل بیماری در ترکیب تیم ملی حضور ندارد و توپ زن خود را نیز از دست داده است.

در گروه ب تورنمنت، اسکاتلند با 6 امتیاز از سه بازی و زیمباوی با 4 امتیاز از دو بازی در صدر جدول قرار دارند و باخت افغانستان به هانگ کانگ، یک شانس به هانگ کانگ داده است تا در سه تیم بهترین جا بگیرید و به شش تیم بهترین راه یابد.

گفتنی است اگر تیم ملی کریکت کشور در بازی امروز خود بتواند با اختلاف زیاد، نیپال را شکست بدهد و تیم هانگ کانگ نیز در دو دیدار بعدی‌اش که مقابل تیم‌های زیمبابوی و نیپال است، نتیجه را واگذار کند؛ تیم ملی کرکت کشور می‌تواند به ‌دور شش تیم راه یابد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کریکت
جام جهانی
نظرات بینندگان:

>>>   در آن رقابت ها یکه با زمبابی میداشت برنده شدن ها افغانستان بیسار جالب بود. یک بار با تفاوت 200 نمره می باخت باز عین تیم را با عین تفاوت می برد. یعنی تیم زمبابی بخاطر سات تیری کوشش می کرد ببازد تا چند روز سات شان تیر شود. و زمانیکه بازی راستین شروع شد ترق کده افغانستانه برد. خوب شد گمکو ای بازی پاکستانی ره

دره صوف

>>>   خوب شد اگر کامیاب میشدند حتما سه چهار فامیل ماتم دار میشدند خوب شد که ناکام شدند ودر مسابقات راه نیافتند هم مرمی ها مصرف نمیشود وهم جان یک بیگناه به خطر نمی افتد مردم فایده کردند !

>>>   قوم پرستی های اشرف غنی و حکومتش اوغانهارا در انزوا قرار داده است تا این تیم تنها از طرف اوغانها پشتی بانی گردد . حالا زمان نادر غدار نیست که حکومت هرچه دلش خواست بکند و به جهانیان دروغ بگوید . امروز هر بدی که اشرف غنی مقابل اقوام دیگر انجام میدهند فردای انروز این جنایتش در جهان پخش میگردد. میترسم که این افغانستان در لست کشور های دیکتاتور قرار نگرفته و از لست کشور های همکار و قانونمند مانند سومالی حذف گردد باز اشرفغی را ببینم که با اوغان بازی خود کجا خواهد رسید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است