پیام های انفجار روز گذشته غرب کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۸    ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ کد خبر: 148218 منبع: پرینت

انفجار اخیر که در نزدیک مصلای رهبر شهید به وقوع پیوست و تعدادی از مردم ما را قربانی و تعدادی دیگر را زخمی و خانواده‌ های زیادی را داغدار کرد برای ما پیام‌ هایی داشت که باید به خوانش گرفته شود.

1. مراسم از سوی استاد محقق، یکی از مقامات ارشد حکومتی گرفته شده بود و طبیعتا به دلیل اشتراک مقامات حکومتی تدابیر شدید امنیتی نیز گرفته شده بود.

2. باوجود تدابیر شدید امنیتی انتحاری خود را به نزدیک مصلای رهبر شهید و محل برگزاری مراسم رسانده بود این امر نشان می‌ دهد که حلقاتی از حکومت در کشتار مردم ما با تروریست‌ ها هماهنگ و همکار است.

3. شاید حکومتی‌ های ما نیز متوجه شده باشند که برای حلقه خبیثه مستقر در ارگ و برادران ناراضی آنها هزاره‌ های حکومتی و غیرحکومتی یکسان است و همه را هدف قرار خواهند داد.

4. با این انفجار حکومتی‌ های ما شاید واقعیت را بپذیرند که حلقه عنکبوتی ارگ و برادران ناراضی شان راستی راستی دارند ما را قتل‌ عام و نسل‌ کشی می‌ کنند بنابراین بهتر است که از توجیه سیاست‌ های تبعیض‌ آمیز و فاشیستی ارگ‌ نشینان دست بردارند و رودرروی مردم قرار نگیرند.

5. حکومتی‌ های ما شاید به خود آمده باشند که از این به بعد بجای اینکه یخن قربانیان را بگیرند باید حکومت را به دلیل همکاری با تروریست‌ ها و یا کوتاهی در انجام وظیفه تحت فشار قرار دهند و دولتمردان را پاسخگو سازند متاسفانه در انفجار دهمزنگ، حکومتی‌ های ما و طرفداران شان بجای اینکه تروریست‌ ها را محکوم و از دولت به خاطر همدستی با تروریست‌ ها و یا کوتاهی در انجام وظیفه انتقاد کنند با تمام توان شان به محکومیت جنبش روشنایی پرداختند فقط خدا می‌ داند که چقدر ما را زجر دادند.

6. این انفجار نشان داد که شورای مردمی جنبش روشنایی کاملا از وضعیت پایتخت آگاه بوده و با چهره پلید حلقه‌ عنکبوتی به خوبی آشنایی داشته‌ اند بنابراین با درایت کامل و با خریدن اتهام‌ ها به جان شان اعلام کردند که به دلیل فقدان امنیت و حفظ جان مردم امسال در کابل برای رهبر شهید مراسم نمی‌ گیرند زیرا جنبش نه توپ و تانک داشت و نه حکومت در تامین امنیت مراسم با جنبش همکاری می‌ کرد وقتی روز گذشته با وجود توپ و تانک انفجار صورت گرفت یقینا در مراسم جنبش که توپ و تانک ندارد خطر انفجار بیشتر بود.

7. این انفجار و حادثه قره‌ باغ به طور آشکار نشان داد که حلقه عنکبوتی ارگ در تبانی با برادران ناراضی شان مردم ما را اعم از حکومتی و غیرحکومتی هدف قرار داده‌ اند بنابراین همه با هم باید دست از اختلاف برداریم و به مشت واحد تبدیل گردیده و جلوی نسل‌ کشی خود را بگیریم. این درد جدا جدا درمان نمی‌ شود.

8. از همه دوستان عزیز می‌ خواهیم که در مورد انفجار اخیر دشمن و تروریست‌ ها را بخاطر خلق فاجعه و حکومت را به دلیل همدستی با تروریست‌ ها و یا کوتاهی در انجام وظیفه هدف قرار دهند و انتقادات شان را متوجه قربانیان و برگزارکنندگان مراسم ننمایند. ما بعد از انفجار دهمزنگ به قربانیان انفجار خیلی زجر داده شدیم و نباید با آنهایی که ما قربانیان را محکوم کردند، مقابله به مثل کرده و قربانیان را مورد شماتت قرار دهیم. ما بخاطر حفظ اتحاد مردم باید گذشت داشته باشیم.

محمد نسیم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جعفری
انفجار
کابل
دولتمردان
مصلای شهیدمزاری
نظرات بینندگان:

>>>   دشمنان درجه اول هزاره ها رهبران خایین معامله گر ما است که اب و نان از مردم هزاره میخورند و از خون مردم هزاره به جایگاه و بارگاه رسیده اند اما با دشمن یگجا و بر علیه هزاره ها فعالیت میکنند.
بجای لعنت فرستادن به ارگ اول باید به رهبران خایین ما لعنت بفرستید. اینکه ارگ جای طالب داعش و احمدزی رهبر انها است جای هیچ شک نیست.

>>>   معین ارشد وزارت داخله هزاره معاون دوم ریس جمهور ازاره معاون دوم ریس اجراییه هزاره امر حوزه هزاره سرباز هزاره خلاصه ممګی هزاره بازهم ارګ ملامت است حکومت ملامت است پس حکومت کی است که مردم اګاه شود قدرت به دست هزاره جغرافیه به دست هزاره ملامت پشتون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بی خبر

>>>   بحران آفرینی و حکومت کردن یکی از مکاتب سیاسی است که اشرف غنی
و اتمر دران به درجه متفکران رسیده اند و شاگردانی تربیه کرده اند
م.زمین بوس کابل

>>>   به كامنت هاي اول و دوم كاملا موافقم براستيكه گل گفتيد برادرانم كفتار تان بحق است .
لالا هراتي

>>>   تیم فاشیستی ارگ از انتحاری به خاطر جلو گیری از اعتراضات همگانی استفاده میکند.
فابریکه تولید انتحاری در هود خیل و تره خیل و ارزان قیمت است و از طریق غرفه های بدون متاع چار راهی بنایی میشود آن ها را خرید. همان جا نخاس شان است.

>>>   برادرتنها برادران هزاره ما قربانی نمیدهند بلکه درتمام ولایات همین قسم قربانی ها روزمره جریان دارد حالا کسانیکه دید کوچک وتعصبی داشته باشند تنها یک قوم را میبینند ودیگران را هیچ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است