هشدار عبدالله از عواقب تفرقه و بی عدالتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۳    ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ کد خبر: 148208 منبع: پرینت

اگر یکبار دیگر بسوی بی عدالتی و تفرقه برویم، دیگر راه نجاتی نخواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی روز جمعه 18 حوت 96 در مراسم چهارمین سالگرد درگذشت مارشال محمد قسیم فهیم معاون رییس جمهور پیشین در کابل از عواقب بی عدالتی ها و تفرقه افکنی ها در کشور هشدار داد.

عبدالله بیان کرد: افغانستان در مهم ترین زمان از تاریخ قرار دارد و اگر بار دیگر این کشور بسوی بی عدالتی و تفرقه برده شود، دیگر راه نجاتی نخواهد بود و این نکته همیشه باید مد نظر باشد.

رییس اجرایی تاکید کرد: منشا تفرقه سازی عدم آگاهی، ناآگاهی از وضعیت موجود و عدم تعهد به آرمان های مردم است و متاسفانه که این موضوع افغانستان را ضعیف ساخته است.

وی با بیان اینکه در گفتگوها با طالبان هیچ معامله پنهانی نخواهد شد اظهار کرد: دستاوردها و قربانی‌های مردم افغانستان در این روند معامله نخواهد شد.

عبدالله اعتراف کرد که حکومت تاکنون نتوانسته است اعتماد مردم را به روند انتخابات بازگرداند و زمینه برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه که اطمینان مردم را فراهم کند، بوجود بیاورد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
سالگرد فهیم
نظرات بینندگان:

>>>   Moshref
آمریکا الله است دالر کتاب الله قرآن است امریکا +دالر = شرعیت اسلام . مانند آنکه تا کنون الله عرب+ قرآن عرب= جهل و نادانی مسلمانان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است