از سخنان استاد سیاف باید حمایت کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۸    ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ کد خبر: 148175 منبع: پرینت

از سخنان وطن پرستانه و عالمانه استاد سیاف در برابر طرح های خانمانسوز حکمتیار و غنی حمایت باید کرد.

استاد سیاف در محفلی به مناسبت درگذشت مارشال قسیم فهیم به سه نکته مهم و حیاتی اشاره نمود:
1) طرح حکمتیار در مورد واگذاری بعضی ولایات به طالبان تحت عنوان صلح را رد نمود و آن را "امن متعفن" نامید که بوی زشت آن تمام کشور را اذیت خواهد کرد این در حالی است که طرح حکمتیار طرح آی اس آی است.

2) او بدون اشاره به نام گلبدین که انتحار را حلال نامیده بود با اشاره به آیاتی از قرآن شریف رد نموده و گفت هر کس حق دارد در هر مورد نظر شخصی خود را بدهد ولی حق ندارد
از نام دین حرام را حلال و حلال را حرام تعبیر و تفسیر کند به نظر او حلال و حرام در اسلام کاملا روشن است به گفته استاد سیاف او یعنی حکمتیار صلاحیت و حق چنین تفسیری از دین را ندارد استاد سیاف همچنان یکبار دیگر از قهرمانی های نیروهای امنیتی کشور و ایستادگی در برابر تروریستان سنگدل، شاگردان مکتب انتحاریزم و استشهادیزم گلبدینی حمایت کرد این در حالی بود که گلبدین کشتن سربازان و مردم بی گناه را حلال و استشهاد می نماند . اشرف غنی "پارچه پارچه شدن و ریختن خون فرزندان‌ ما در سرک ها را امتحان الهی" می نامد.

3) سومین نکته سخنان او باز هم قبل از همه متوجه گلبدین بحیث جاسوس نیم قرنه آی اس آی و دبل اجنت به سازمان های جاسوسی کشورهای دیگر بود زیرا از روزی که گلبدین از پاکستان به افغانستان آمد تمام ماموریت او در راستای منافع پاکستان است. استاد سیاف گفت باید "کشور را از ویروس جاسوسان خارجی پاک کنند" اما این وظیفه را به داکتر عبدالله سپرد اما از اینکه عبدالله از عهده این وظیفه بزرگ برآید شک دارم.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیرزاده
سیاف
حکمتیار
سخنرانی
نظرات بینندگان:

>>>   استاد سیاف مانند کوه پغمان در حرف وعملش ثابت واستوار است
یگانه رهبر جهادی با منطق با تدبیر !

>>>   به گوش .... ياسين خواندن فايده ندارد. گل بي دين همينطور است دكه تا
ما وشما و ديگران به وسيله اي اين ... آزمايش شويم و داريم آزمايش هم ميشويم. من مأيوسم ازينكه اين آدم چرا محاكمه نشد؟
در آينده هم ما و شما ازين گل بي دين ... ... چيز خوش آيند و بهتر نميشنويم.

>>>   استاد سیاف منحیث یک مجا هد دلیر و سر فراز همیشه در حرف و عمل یکی بوده و به رنگ روز چهره بدل نکرده است. زندگی هر انسان ابدی نیست اما انسان و کسی که خود را رهبر می گوید باید ثابت قدم و صادق باشد و از خود نام نیکو بجا بماند . امااز گلبدین حکمتیار مردم توقع ندارند چه نبود که نگفت و چه نبود که در برابر مردم نکرد خداوند هر کس را به همان قد و قامتش آفریده است و دردنیا و هم در آخرت از اعمالش از وی استجواب میکند .

>>>   خدا كند كه استاد سياف توانسته باشد جانشين خوب براي خود تربيه نموده باشد، عمرش دراز و با صحت و عافيت باشد

>>>   کتاب تحت عنوان سی ای ای در پنجشیر یاداشت های کیری شرون امریکای رابخوانید اصلیت سیاف مفتی ناتو وسایر رهبران شروفساد درپنچشیر هویدا میګردد اینها به نرخ توت این ملک بی صاحب رابه امریکا فروخته اند برادران عزیز قضاوت احساساتی پیرامون موضوعات اساسی به درد خور نه بوده رهبران شروفساد هرکدام به نوبه خود خیانت کرده خیانت مفتی ناتو درا قتل عام افشار معلومدار است
بی خبر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است