فوری: انفجار در مراسم سالیاد مزاری در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۸    ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ کد خبر: 148154 منبع: پرینت

از سالروز شهادت عبدالعلی مزاری در مصلای مزاری در شهر کابل تجلیل بعمل آمد.
حدود ساعت 11 و 30 دقیقه امروز انفجاری در مقابل مصلای شهید مزاری به وقوع پیوست. این انفجار هنگام سخنرانی محمد محقق معاون ریاست اجرایی رخ داد که مردم سراسیمه در حال فرار بودند که با کمک پولیس نظم به مراسم بازگشت.

شنیده می شود که در این انفجار در غرب کابل یازده تن کشته و بیست و پنج تن دیگر زخمی شدند.
گفته شده است که این انفجار در بر اثر مواد انفجاری بوده است که یک فرد انتحاری در بدنش جاسازی کرده بود و در مقابل مصلای شهید مزاری منفجر ساخت.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انفجار کابل
مزاری
نظرات بینندگان:

>>>   یاد اوری از قاتلین چون مزاری و فهیم باعث کشته شدن 11 نفر انسان های بی گناه و زخمی شدن 23 نفر شد مرم بیگناه بعد از مردار شدن این دو نفر قربانی میدهند با وجود که این قاتلین صد ها نفر را بطور فجیع و ظالمانه کشتند کسانی که از این دو نفر طرفداری میکنند در این خیانت و جنایت شامل هستند
بصیر نظری

>>>   كار خود حكومت است

>>>   ازخدا بترسید.
از مرده پرستی وتجلیل از روز جنایتکاران صرف نظر کنید بدون آن در عضاب الهی گرفتا اند.
در زنده گی هم هرکدام شان قتل عام کردند.پهتجلیل از روز مرگ شان مر دم نادان وبیگناه را که نا فهمیده یا جبرآ اشتراک میکنند ،بقتل میر سانید.
حکیم باشنده پل سرخ.

>>>   هزاره ها باز هم خاموش اند ورهبران خاین شان در معامله با دشمن قرار دارند

>>>   ا ین انفچارتوسط امریکا بروداعیش صورت گرفته و می خو اهد امریکا شیعه را نا بود کند

>>>   Khorame
چنان دل خونم که فقط خدا حالم را می فهمد.
دیگر واژه و یا حرفی برای گفتن ندارم...
در حمله امروز بالای مصلای شهید مزاری ۷ شهید و بیش از ۲۰ دیگر زخمی برجا گذاشت توسط برادران غنی و اتمر و استگنزی
خدا جان کجایی ؟؟؟ اصلا هستی ؟؟؟ چطور طاقت دیدن این همه جنایت را داری خدا جان

>>>   هر باری که غنی با پیشکش کردن امتیازات بسیار به ترورستان درخواست صلح را پیش کرده بهتر است که بگویم دست گدایی ترورستان طالبان جاسوسان پاکستان دشمن ملت افغانستان انتحاری و انفجاری های شانرا بیشتر کرده و نشانداده که حاضر به صلح و مذاکره نیستند و خواهان جنگ و قتل و کشتار و ویرانی هستند صلح را کسی میپذیرد که ایمان بخدا و دساتیر ایات قرانی پابند باشد نه وطنفروشان و جنایت کاران قاتل خونخوار چون طالبان ترورست با وصف چنین جنایات گذشته و حالیه ترورستان طالبان که ده ها نظامی و غیر نظامی کشور ما را درین چند روز اخیر بشهادت رسانده اند تقاضای صلح را اشرف غنی از ترورستان اله دست پاکستان میکند و جاسوس کلان پاکستان که بنام صلح در شهر کابل اورده شده و مصارف هنگفتی را از پول ملت برای گلبدین خان صورت میگیرد هنوز از عمل خاینانه وطنفروشی اش به پاکستان دستبردار نشده پیشنهاد تسلیمی چند ولایت را برای ترورستان طالبان بنام منطقه صلح و کشیدن تمام نظامیان کشور از انجا به اشرف غنی احمدزی ریس جمهور کرده که بگفته گلبدین راکتیار غنی احمدزی به پیشناد خاینانهو وطنفروشی ان خاین جلاد کابل موافقت کرده است .

>>>   محقق صاحب خداکند که بخیر بالای تان گذشته باشد، آفرین که بیانیه تانرا بعدآ دوام دادید، بسیار رهبر شجاع و نترس هستی، ما مردم هزاره به شما، چهار زن تان واولادهای بیشمارتان افتخار میکنیم، در قصه ما زیاد نباشید، همین که شما جور سلامت و خوشحال باشید برای ما همه چیز هست، ماهیچه پلو تانرا زده بروید.

>>>   بلی کاری ..... وهابی از این بهتر نمیشود

کاری نوکران شیطان نستان بچه باز همین است

کاری سیاه لنکی.... همین است بس

>>>   جالب است که در مظاهره غزنی که پشتون ها واوغان ها به راه انداختن نه انفجاری میشود ونه انتحاری؟ ؟؟؟؟؟؟؟

>>>   جالب است که در مظاهره غزنی که پشتون ها واوغان ها به راه انداختن نه انفجاری میشود ونه انتحاری؟ ؟؟؟؟؟؟؟

>>>   زندگی با قوم پشتون و با این قوم انتحار و انفجار و قوم جاهل و خشن خیلی سخته و تنها راهش جدا شدن سایر اقوام از این قوم است.
محمد از هرات

>>>   خون شهدا بر گردن محقق است. خداوند روزی او را عذاب خواهم نمود.

>>>   دشمنان اسلام از جاهلیت وتعصب مسلمانان علیه خود مسلمانان استفاده میکنندتا اسلام رادین خشونت وجاهلیت و وحشت معرفی کنند چون انها از وحدت مسلمانان وحشت دارند

>>>   قوم پرستی؛ مزدوری اجنبی ؛وهابی گری؛فقر فرهنگی وبیسوادی ؛نشنالزم افراطی؛لقمه حرام از قاچاق مواد مخدر اینها نمیگذارند که خوب گپ بزنی ؛خدایی فکر کنی وطنپرست باشی ؛بفکر نسلهای اینده واستقلال کشورت باشی ؛انوقت تو که مزدور خائن باشی ؛مزاری شهید را نمیشناسی ؛مارشال فهیم را نمیشناسی وحتی انهاراخائن هم میدانی؛شهید راه وحدت واستقلال زنده یاد عبدالعلی مزاری را که بدست مزدورهای کافر ومشرک طالبان بشهادت رسید راتوهین میکنی ای نفرین خدا برتوی مزدور که قدر خادم وخائن رانمیدانی وخودت را برای چند دالر فروختی وپای بر روی خون شهدای وطن واستقلال گذاشتی .لیاقت تو همان مزدوری وهابی های جنایتکار ونوکریisi وموساد اسراییل است.
داکتر عبدالرب اچکزی

>>>   خدا ....کنه ای قوم پشتون و وهابی را

>>>   باید داخل جمعیت مزاری پرست منفجر می گردید

>>>   کار پتان است کار یهود

>>>   باسلام برادردعزیز مان راست میگوید زندگی بااین قوم نفهم سخت است و البته ناگفته نماند فهمیده هم دارن ولی از ۱۰۰ تا ۱ که ان هم خاموش است وچیزی نمی گوید یعنی چیزی نمیتواند بگوید .

>>>   .... خاین وبد بخت د رمراسم عزا داری هم مردم را ارام نمی گذارند
گروه
شهدای الاقصی گردان های مقاومت غرب کابل

>>>   خدایا ... به این ....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است