معاون دوم سنا متهم به رابطه نامشروع
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۲    ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ کد خبر: 148135 منبع: پرینت

یک باشنده ولايت لوگر ادعا مي کند که محمدآصف صديقى معاون دوم مجلس سنا همسرش را فريب داده و با او رابطه جنسى برقرار کرده و آنها را به مرگ تهديد کرده که نبايد اين موضوع را افشا کنند.

اين شخص انجنير فريدون نام دارد و ساکن منطقه جويک شهر پل علم مرکز ولايت لوگر مي‌باشد، وی در حال حاضر در منطقه کارته نو شهر کابل زندگى مي‌کند و بحيث انجنير در ولسوالى کجکى ولايت هلمند ايفاى وظيفه مي‌کند.

فريدون با اسناد زیاد به دفتر مرکزى پژواک رفته مدعى شد که محمد آصف صديقى معاون دوم مجلس سنا، به ‌تاريخ ٢٣ دلو 96 شکيلا خانم و دخترش را از سرک سه کارته نو شهر کابل ربوده است.

فريدون گفت که آصف صديقى، همسر و دخترش را براى ١٤ روز در منطقۀ خوشال خان در يک خانه به گروگان گرفته و با همسرش رابطه جنسى برقرار کرده است.

وى گفت که چندين بار او، پدر زن و اعضاى ديگر خانواده اش به مرگ تهديد شده اند که نبايد اين موضوع را با حکومت و رسانه ها شريک سازند.

این شهروند لوگر در مورد اينکه صديقى با خانم وى چگونه رابطه پيدا کرده، گفت: "خانم من محصل بوده، در شفاخانه رابعه بلخى کار عملى مي‌کرد، يک روز خانم صديقى مريض شده و به شفاخانه رابعه بلخى براى تداوى آورده بوده، در اينجا ميان صديقى و خانم من رابطه ايجاد مي شود؛ بعداً صديقى به خانم من مي گويد که از لوگر آمده اى و من بالاى خودت افتخار مي‌کنم، من معاون مشرانو جرگه هستم، به جرگه بيا، من يک وظيفه مناسب برايت پيدا خواهم کرد."

فريدون گفت که بعد از اين رابطه، رفت و آمد ميان خانواده وى و صديقى آغاز مي‌شود.

وى افزود که صديقى با گذشت زمان، به خانم وى مي‌گويد که براى وى يک وظيفه مناسب در سنا پيدا خواهد کرد؛ در جريان چند ماه يک دفعه بيايد و معاش خود را کسب کند.

وى افزود: "بعد از آن صديقى خانمم را در مجلس سنا مقرر مي‌کند، بعد از مدتى به زن من مي‌گويد که بايد هر روز بيايد و وى را به يک وظيفه جديد مي‌گمارد."

وى گفت از مدتى به اين طرف، خانم وى بحيث سکرتر آصف صديقى ايفاى وظيفه کرده است.


بگفته این شهروند لوگر، صديقى در اين مدت مي‌خواست که آنها را در فريب نگهدارد و براى خانمش قضيه خشونت خانوادگى ثبت کند و وى را به خانه امن بفرستد و براى اينکه در خانه امن نگهدارى شود، صديقى به وى قضيه خشونت فاميلى ايجاد کرده است.

فريدون يک ويديوى کوتاه نوار صوتى و کاپى چند پيام را نيز به دسترس پژواک قرار داده گفت: اين همه اسنادى مي باشد که اظهارات مرا عليه صديقى ثابت مي‌سازد، در اين ويديو آصف صديقى دیده می شود؛ اما از طرف مقابل صداى زن مى آيد.

در بخشی از این اين نوار صديقى گفته است که وی معاون سنا می باشد و اگر من بداند کسی عزتش را خراب می کند در یک لحظه از بین می‌بردش.

از سوی دیگر، یک نماینده مردم لوگر در مجلس که نخواست نامش گرفته شود، در این مورد گفت که چندی قبل در پل علم؛ مرکز این ولایت راجع به این موضوع جرگه دایر شده بود.

وی افزود که آصف صدیقی در ابتدا حاضر شده بود تا به خانواده فریدون سه میلیون افغانی بدهد اما آنان پول را قبول نکردند؛ اما بعدا صدیقی اندازه پول را به صدهزار دالر بالا برد اما خانواده فریدون باز هم قبول نکرد.

الهه ناصری وکیل مدافع شکیلا گفته است که تمام اسناد نشر شده در مورد موکل وی، حقیقت ندارد و شکیلا اکنون در خانه امن به سر می برد و او نیز نمی تواند که با موصوف تماس مستقیم داشته باشد.

جمشید رسولی سخنگوی دادستانی کل اما می گوید که چند روز قبل، این خانم به دادستانی عارض شده و از همسرش به سبب خشونت خانواده شکایت کرده بود. در عین حال همسر شکیلا (فریدون) هم بالای خانمش عریضه نموده و در مورد زنش، بعضی ادعاهايی داشته که باید بررسی شود.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صدیقی
رابطه غیراخلاقی
نظرات بینندگان:

>>>   بر پدر سنا ....همرای این قسم معاون معلوم میشه که دیگران ارین بد تر ....هستند که این ایزک معاون شده ولا شرم است خیلی آدم بی غیرت بوده کاشکی ده گیر داعش بیفتد

>>>   رسوائی ازین بیشتر نمی شود. هم برای صدیقی و هم برای این زن و شوهر.
غیرت به صورت عموم از افغانستان کوچ کرده است.

>>>   شما قضا وت کنید همو طنان وقتیکه یک نمایده این کار راکند از دیگر ها چه گله دارید لطفا از این دولت یهودی ع وغ بی زارشوید در غیر ان همه تان در دوزخ خو اهد رفت بیاید همه ایت دولت یهودی و اشغا ل شده را از بین برده یک دولت اسلامی به وجود اوریم

>>>   Arianfar
در همه کشورها امار و ارقام و احصاییه برای برنامه ریزی و انتظام جامعه و مدیریت بهتر است. دردمندانه در کشور ما ابزار سیاسی و تفرقه و نفاق و شقاق.
از همین رو هم به عمد و قصد نمی خواهند سرشماری صورت گیرد تا عده یی بتوانند تجارت سیاسی خود را بکنند. اگر در گذشته به دلایلی سرشماری ناممکن بود، در سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ امکان ان از هر جهت فراهم بود. اما کرزی عمدا و قصدا جلو آن را گرفت. همان گونه که نوشتم، باید کرزی را مقصر اصلی شمرد.
حالا در نبود امار و ارقام نمایندگان سیاسی هر قوم می خواهند شمار خود را بالاتر از آن چه است نشان بدهند و بر سر و روی همدیگر بکوبند.

>>>   أصلاً زن فريدون و پول صديقي ملامت است، فريدون بيچاره در كجكي كار ميكند، زن جوانش با سريال ها و اخلاق غير اسلامي رژيم فعلي... زياد پيدا كرده، و فريدون بايد يك لك دالر را از وكيل .... صديقي گرفته و زن را به سه طلاق نه بلكه نو طلاق بدهد، و خودش كدام زن بيسواد بگيرد كه در خانه بنشيند،

>>>   شوراي طالبان ولايت لوگر امر اعدام اصف صديقي را صادر نموده است وشايد در كابل نابود گردد.
.... ... وكيل در تاريخ افغانستان
حيف رايه مردم شريف لوگر

>>>   چون صدیقی معاون دوم سنا با وصف متاهل بودنش با یک زن نا محرم ارتباط نامشروع داشته طبق قانون شریعت باید که مجازات گردد شرم و روسیاهی ازین بیشتر بیک شخص که تحت تاثیرات شهوانی حیوانی خود اش قرار گرفته بیشتر نمیشود و دیکر چه شود .

>>>   از برای خدا این چه مسخره گی است؟ چرا این مفسد را محاکمه نمی کنند؟ آیا در این کشور چیزی به نام حکومت وجوددارد یاخیر؟ و یا چیزی به نام قضا و محکمه سراغ می شود یا نه؟

>>>   بسیار درد اور جنایت بزرگ
معاون سنا اصف صدیقی خانم شوهر دار را به اسم داکتر شکیلا که در نکاه انجینر فریدون است اختطاف بعدش میخواهد برایش نکاه کرده است این خانواده غریب ولی باعزت است مگر متاسفانه از قدرت استفاده کرده مورد حمایت اشرف غنی قرار دارد صدای این خانواده فقیر شنیده نشده است هر دروازه بروی خانواده مظلوم ان مسدود است اصف صدیقی از قوماندانان گلب د ین است
جریان از این قرار است
سناتو خاین خانم منکوهه شوهر دار را دارای دوطفل است فرار داده مدت یک ونیم ماه این موضوع مخفی بود بعدن این موضوع افشا شد که خانم شکیلا را مدت 22 روز در مکان مخفی ه نگهداری وبه مراتب تجاوز کرده وبعدا به خانه امن غیر مستقیم انتقال داده این اصف صدیقی نجس ولد زنا ولد خواجه مغضوب ازقریه واخجان که قریه اشرف غنی است ....بفرستید این شیطان

>>>   این تماما قهروغضب خدا است که برما نازل شده بازهم توبه نمیکنیم ودرجمع آوری حلال وحرام چرک دنیا هستیم
درین حکومت هرجنایتکاری هرچیزی که دلش خواست کرده میتواند بجز ازدربارخداوند هیچ مرجع بازخواست هم وجود ندارد زیرا تمام شان ازیکی دیگری بدترهستند مانند اززیرباران رفتن به زیرناوه است

>>>   مردم لوگر بس غیرت یهودی هستند بگیرید وکیل تان بکشید پیش از این که به زن کسی دیگه تچاوز بشه باز ببببگید کا پیرو خدا رسول هستیم

>>>   .... زنی که در خانه امن دولت کثیف برود هرگز سالم بر نمی گردد. نمایندگان هر دو مجلس بجز یک عده معدود همه ...اند و ...

>>>   این صدیقی کاذب .... وانسان بداخلاق همیشه موضوعات قومی را دامن میزندو با رسانه ها سروصدا بالا میکند

>>>   وکلای ....بسیار عالی شد از این بهتر نمی شود برای این وکیلان باید یک طویله خانه باشد در ان همه را از پارلمان وسنا جمع کنید ببرید تا همه خوب ....شان را دفع کنند روی یکدیگر بعد بیایند به خانه های شان.
اریائی

>>>   حالا معلوم نیست با مقام که در اختیار دارد چه سواستفاده های کرده که فقط خدا می داند این فقط یک مورد اش آشکار شده بیشرف مردکه پست از کیسه خلیفه بخشیده

>>>   مریم بارکزی هستم کاندید شورای ولایتی سال 1393 فعلان خارج از کشور هستم نظر بنده در رابطه این جنایت که از طرف نایب دوم مجلس سنا بر خانم شوهر دار که به اسم شکیلا صورت گرفته خارج از تربیه اسلامی است فقط جواب مختصر میدهم این جنایت کار بی نهایت بی آبروگی است در این مورد تنها جناب صدیقی نایب دوم مشران جرگه مقصر نیست نظر به این که ما چند ویدیو که از طریق صفحه اجتماعی شنیدیم خانم هم مقصر است چون معلوم میشود ابن ها با هم شناخت قبلی داشتن کاری نو نیست ایجا باید اول از جناب اشرف غنی خواهش میکنم در قدم اول که جلو این جنایت که امروز شده گپ ساده نیست این بر میخوره به تمام مرد زن افعانستان هر دو این را اگر واقیعت ها ثابت شد باید به پنجه قانون ویا زندانی شوند ویا این ها دار زده شوند که دیگر ها پند بگیرد که در آینده مرتکب این جرم سنگین اشخاص دیگه نشود اگر اقدام در این مورد گرفته نشود آینده مردم افعانستان از این بتر و تحت و تحت مرض خطر قرار خواهد گرفت عواقب ناگهوار خواهد داشت
تشکر

>>>   بسیاریک کار شرم آوراست انیها اصلا شرم وحیاندارند بکدام روی باز درچوکی نشسته و بطرف مردم می نگرد.
رحیمی

>>>   اگر معاون مجلس سنا تاجک اوزبیک یا هزاره ویا دیگر اقوام باشد من فکر میکنم قضیه جنرال دوستم و احمد اشچی ومهمند عطامحمد نور را باز بالای معاون مجلس سنا پیاده میکنند
سرحدی

>>>   ... خدا و رسول بر همین طور سنا و زنا

که اینها مثل حیوان جز شکم و زیر شکم شان در هیچ فکری دیگری نیستند

ازین طور چوکی نشین ها چی توقع دارید

وطن به کدام طرف روان است

اصلا گناه او نیست ، گناه کسانی است که او را انتخاب کرده و بدتر از آن در سنا برای او رای داده

>>>   به گفته برادر آخری که بیان کرده قضیه ایشچی و مومند را می ساختند
این هزار در صد درست و بجا گفته است
اگر اوغان استی سری دوران استی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است