غیرپشتون ها باید از طرح حکمتیار استقبال کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۲    ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ کد خبر: 148043 منبع: پرینت

حکمتیار: با غنی صحبت کردم برخی از ولایت ها به طالبان واگذار و نیروهای دولتی از آن خارج شود.

بسیار خوب، همه در خراسان زمین آرزو دارند فرزندان شان به مناطقی اعزام نشوند که از پشت دولت، از روبرو داعش و طالب به آنها شلیک کند. همه آرزو دارند مناطقی به طالبان واگذار شود. خودشان می دانند و کارشان، در مناطق خود تصمیم بگیرند و قانون وضع کنند و ...

من باورم نمی شود آنها بتوانند بعلت تضادهای شدید قومی و قبیله ای میان خودشان آرام زندگی کنند البته به خودشان ربط دارد. غنی و گلبدین با تصور اینکه جنوب را به برادران خود واگذار کنند و خودشان در شمال حکومت کنند محاسبه اشتباه کرده اند.

این طرح زمان کرزی میان آمریکا و طالبان در قطر مورد بحث قرار گرفت و با مخالفت شدید کرزی روبرو شد زیرا عواقب آرا میدانست که جدایی است. همه غیرپشتون ها باید از این طرح استقبال کنند مشروط بر اینکه آماده باشند، آماده یک نبرد کوتاه مدت برای آرامش بلند مدت زیرا بسیار راحت با دستان خودشان راه ما را برای رسیدن به هدف هموار خواهند کرد.

راه جدایی میان طالب و غیرطالب، مرز میان عقب گرایی و آینده نگری و مرزهای جهل و دانش تاریکی و روشنایی مشخص می شود و همه به آرزویشان می رسند.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
طالبان
غیرپشتون ها
نظرات بینندگان:

>>>   ... برگلوی خاین به وطن ، یکنفر زمانیکه خاین شد بازجور نمیشود.اشرف غنی خاین است که خاین را درپهلوی خود نگه داشته است .

>>>   بیا تقسیم کن با‌من، جنوب از تو شمال از من
و آن سو دیورند از تو فراز این جبال از من

خراسان ‌کهن از‌من ز خیبر تا متک ‌از تو
همین بومی گرایی از تو و نیکی خصال از من

ز‌ رحمان تا ختک از تو فردوسی از آن من
و فر شاه شجاع از تو شکوه یک جلال از من

شکوه تاریخی از‌من، نمادِ تاج و تخت از تو
حصول دانش و حکمت و رای قیل و قال از من

تمام انتحاری و تفنگ را بر تو میبخشم
شرارت از خصالِ تو صلابت و جلال از من

زدن آتش به مکتب و دشمنی با دانش و عرفان
قصاوت در جهان از تو و علم از‌من کمال از من

پیامد های کارت فاجعه بار است خونین است
به دشمن سازش از تو و مصاف از‌من‌ جدال از من
#عبدالبصیر_وثیق

>>>   Dehate
جالب است كه مالكان قدرت يك ولايت رابراي يك زون قبول ندارنداما دربرابرطرح واگذاري جنوب به طالبان وپاكستان كه توسط گلبدين براه انداخته شده است،سكوت مرگباراختياركرده اندومهرسكوت بردهن زده انديعني اينكه نزداينها گلبدين وكلدارچلش دارند

>>>   Baraki
واگذاری ولایات صلح به طالبان،
اول: طرح انتخاباتی غنی تقلب کار است كه از اين طريق در انتخابات آينده از طلبان و آن سو مرز استفاده كند.
دوم : طرح نامگذاری "ولایات صلح" و واگذاری آنها به طالبان يك آغاز است كه كشور را در يك حالت بسيار وحشتناك خواهد برد و آن وقت حكمتيار در ولايت كه به نام صلح نامگذاري ميشود شروع به كار كند و به بادارن پاكستاني خود خوبتر نوكري كند حكمتيار يك انسان ... و پلید است كه بخاطر تبايي كشور از هيچ چيزي دريغ نمي كند اين انسان جاسوس و غلام را بايد ریشه کن ساخت.

>>>   این بهترین رهائی مردم از انتحار بازی است این ها میدانند و ملک شان ، آزادانه انفجار بدهند و انتحار کنند

>>>   این اشتباه بزرگ است. اگر جنوب به پاکستان داده شود کابل هم در جنوب هندوکش قرار می گیرد. مهمترین و پر نفوس ترین مکان فارسی زبانان است. از این کرده بهتر همان که تمام افغانستان با پاکستان کشور جدیدی ساخته شود. به شرط پایتخت بودن کابل و تنها زبان رسمی کشور فارسی باشد. مانند حکومت بابریان هندوستان.

>>>   بهای اشتباهات هزار سال قبل سلطان محمود غزنوی را امروز مردم هزاره در قره باغ غزنی می پردازند.

سلطان محمود غزنوی تقریبا هزار سال قبل برای غارت هندوستان چندی مرتبه لشکر کشید. در مسیر سفرش به هندوستان با قبایل گمشده، گرسنه و وحشی بنی اسرائیل در اطراف کوه های سلیمان مواجه شد. سلطان آنها را نخست با زور شمشیر مسلمان ساخت و سپس از آنان بحیث اجیران جنگی لشکری ساخت به کشتار و غارت گسترده هندوستان پرداخت.
در برگشت از هندوستان به مرکز امپراطوری اش غزنه با خو لشکر اجیر اولاده سلیمان اوغان و هزاران برده و کنیز و با غنایم زیاد برگشت.
سر انجام سلطان روزی پس از مطالعه شهنامه فردوسی چشم از جهان پوشید، ولی ویروس های تبهکار یهودی را به میراث گذاشت و بدین ترتیب راه را به هجوم اولاده کوچی سلیمان اوغان در سر زمین اهورا مزدایی خراسان باز کرد. از آن به بعد سر زمین مقدس خراسان به جهنم در کره زمین تبدیل شد. صاحبان اصلی خراسان با تمدن و هویت پنج هزار ساله شان بحیث مهاجر فلسطینی تبدیل شدند ، ولی ویروس های اولاده سلیمان افغان صاحبان" ملک خداد" شدند.

امروز اولاده همان کنیزان، بردگان و اجیران سلطان محمود غزنوی غزنه و تمام کشور خود را به جهنم در کره زمین تبدیل کرده اند.
حالا مردم مظلوم و بومی خراسان از کی بنالند از اشتباهات تاریخی سلطان محمود غزنوی و یا از بیچارگی و ناتوانی خود؟

هارون، امیر زاده۰

>>>   به نظرم هم گلبدین هم غنی دروغ می گویند وگرنه یک کاری بسیار خوب است
بگذارید که در بین خودشان هر انتحار و انفجاری که انجام میدهند بدهند دیگر سربازان و مردمان بی گناه و راه گذر از اثر انتحار و انفجار این جانیان و وحشیان روزگار کشته نشوند
به امید روزی که جنوب می داند جنوبی ها و شمال میداند شمالی ها
دیگر غنی رییس جمهور جنوب و گلبدین معاونش بگذارید لذت ببرند از خودشان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است