بودجه 12 قرارداد کمیسیون تدارکات تایید شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۲    ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ کد خبر: 147980 منبع: پرینت

رییس جمهور 12 قرارداد کمیسیون تدارکات ملی بشمول لین انتقال برق دوشی الی بامیان را به ارزش مجموعی 3.7 میلیارد افغانی منظور کرد.

قراردادهای لین انتقال برق 220 کیلو ولت دوشی الی بامیان و تهیه، نصب و مونتاژ سب استیشن‌های 220 کیلو ولت برق در ساحات دوشی و بامیان، قرارداد تجهیز، نصب و مونتاژ شبکه توزیعی برق بامیان، پروژه سرک شهرک صنعتی قالین بافان شهر جلال آباد، تدارک مواد خام ساختمانی برای فابریکه ساختمان‌های پیش‌ساخت وزارت شهرسازی و مسکن از جمله پروژه های تایید شده است.

در این جلسه، اشرف غنی به مسوولان برشنا هدایت داد که شرط زمانی پروژه به تمویل کننده آن ( بانک انکشاف آسیایی) ابلاغ گردد و در عین حال شرکت مکلف است که توجه جدی جهت مدیریت و نظارت موثر از تطبیق آن بعمل آورد.

گفتنی است که شام دوشنبه 14 حوت 96 نیز در پایان نشست شورای عالی اقتصاد قرارداد اجرایی پروژه تولید برق 100 میگاوات فاز دوم بند برق کجکی، قرارداد خریداری برق کجکی و قرار داد اعمار کانال زمین داور و بند موسی قلعه با شرکت خصوصی77 امضا شده است.

شرکت 77، مبلغ 175 میلیون دالر را در فاز دوم بند کجکی سرمایه گذاری می‌کند و این پروژه از طریق مشارکت عامه و خصوصی تحت مدل اعمار، بهره برداری و انتقال برای 20 سال تطبیق می‌گردد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تدارکات
قرادادها
نظرات بینندگان:

>>>   چرا بالای دریای کنر بندبرق نمیسازد ؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است