جميعت در محور يک ایتلاف سياسى فراگير نوين
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۱    ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ کد خبر: 147972 منبع: پرینت

گزارش ها نشانگر اين است كه بزودى احزاب و جريان هاى مطرح سياسى ديگر به اتلاف ملى نجات بر محوريت جميعت می پیوندند و اعلام موجوديت می نمايند.

ارگ و يا حكومت پوشالى (ع و غ) بيشتر از پيش در سراسيمگى سياسى تمام بسر می برد و از اين بابت گردانندگان ناتوان و شكست خورده اين حكومت براى تغيير معادله قدرت از هر ترفند و حتى تزرع و پشيمانى در پى شكستاندن بن بست دو و نيم ماهه ارگ و جميعت است اما حالا گپ از گپ گذشته است و اوضاع هم از وفق مرام و كام ارگ و سپيدار بيرون شده است.

بها بقايى


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جمعیت اسلامی
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   کار نادرست و عمل ضد مردمی نتیجه کار اش بر بادی و رسوایی و هم پاشی است ارگ که با گروه پینج و شش نفره اش در صدد نفاق افگنی و از بین بردن اکثریت مردم کشور به مشوره خاین و جاسوس پاکستان که بتازگی به دولت تسلیم گردیده رو به نابودی است چون خلاف دساتیر اسلامی و اخلاقی و انسانی انها در حذف دیگران بندگان خدا هستند خداوند انها را شرمنده کرده همین خاینت خودشان دامن گیر انها شده و باعث نابودی شان گردیده است درست گفته بودند که بار کج بمنزل نمیرسد .

>>>   طوری که نور با ارگ معامله کرد، این ائتلاف ها عمر چندان طولانیی ندارند. همیکه ارک به یکی شان تعمه داد، ائتلاف برهم می خورد. کسانی که منافع شخصی خود را به منافع ملی ترجیح میدهند، در همین ائتلاف ها سرگردان اند.

>>>   گویند روزی یکی در قحطی از گرسنگی میمرد,دیگری امد وزیر سرش نان می پالید!
جمعیت همان شخصییست که در زیر سر دیگران نان می پالد!
منزل دروغ کوتاه است! این عمر برای جمعیت بس است دیگر محکوم به شکست دایمی است وبس!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است