ما کورکورانه حمایت نژادی کردیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۴    ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ کد خبر: 147892 منبع: پرینت

نه جنگ سالار من تاجیک برایم کاری کرد و نه جنگ سالار تو پشتون و یا تو هزاره و ازبک.

ما کورکورانه حمایت نژادی کردیم، آنها پولدارتر و آبادتر شدند و من و تو ویران تر و خراب تر. تا زمانیکه تو از جنگ سالار و جنایتکاران خود در برابر من حمایت کنی من نیز از جنگ سالار و جنایتکاران خود در برابر تو حمایت خواهم کرد و او نیز از جنگ سالار و جنایتکاران خود حمایت خواهد کرد.

وقتی تو جنگ سالار خود را تقبیح کنی و عادلانه و عاری از تبعیض بیاندیشی و به من حق بدهی من نیز جنگ سالار خود را تقبیح خواهم کرد و به تو حق خواهم داد فی الحال تو جنگ سالار مرا تقبیح می کنی و جنگ سالار خود را حمایت و من جنگ سالار خود را حمایت می کنم و از تو را تقبیح.

اینگونه تو در هلمند و قندهار و ننگرهار و کنر و زابل کشته می شویی و من در بدخشان و بلخ و هرات و بامیان و جنگ سالار تو و من و او با خانواده شاد و ثروتمند و بی غم در دبی و آمریکا و اروپا، زندگی خواهند کرد و پول خواهند اندوخت و به قیمت حماقت و بیسوادی تو و من و او آسایش شان تا چند نسل تضمین شده است.

فکر کن ما با خود چه می کنیم!

لینا روزبه حیدری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنگ سالاران
اقوام افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   راست بگو وراست بنشین همین مقصد اصلی ما است، اگر بخواهی سخنان زشت بگویی و با تعصب همرایم رفتار کنی عکس العمل مشابه می بینی یعنی من رنجیده تر از تو هستم و در چهار دهه اخیر شاید رنجهای بیشتر نسبت به شما دیده باشیم، بیا تو زخم مرا مدوا کن و زخم ترا.

>>>   لينا جان روزبه ، سلام !
بزرگي به عقل است نه به سال ! .......... !
واقعاً طرز تفكر عالي داري . خداوند عمر طولاني نصيبت بكنه .

>>>   صدای دول از دور خوش می اید. نسخه لینا جان در بیرون کشور توسط تیمی خلیلزاد تهیه شده و فرمایشی برای ما ارسال شده است.
وی به ما مردم مظلوم و شهروند درجه دوم هدایت داده که هرگاه زهر هم است باید انرا خورد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است