سرنوشت طرفداران طالب را به طالبان بسپارید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۶    ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ کد خبر: 147878 منبع: پرینت

حکمتیار به نیویورک تایمز: مناطقی به شکل "خودمختاری محلی" به طالبان سپرده شوند و نام اش را "ولایت های صلح" بگذارند و حتی ارتش از آنجاها بیرون شود. با رییس جمهور بحث داشتم و او از این طرح حمایت کرد.

من با این پیشنهاد حکمتیار موافق هستم. در ولایاتی که مردم طرفدار طالب هستند و یا با طالب نزدیکی، همدردی و همکاری نظامی دارند سرنوشت مردم همان ولایت به طالبان سپرده شود. در سایر ولایات حکومت های محلی قدرتمند به وجود بیاید تا تمام مردم مطابق خواست و آرمان شان در صلح و آرامش زندگی کنند.

سالم وحدت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
طرفداران طالب
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   دل تان بایسکل تان

>>>   محترم لطیف پدرام هم همین پیشنهاد را جندین سال پیش کرده بود که اگر مردم مناطقی و یا ولایاتی میخواهند تحت حاکمیت طالبان باشند باید به انتخاب شان ارج گذاشته شود این حرف جدیدی نیست منتها حالا که راکتیار این موضوع را به اشرف غنی گفته است یک نفر فاشیست صدای مخالفت نمی کشد حتی موافق نظر راکتیار هم است وقتی لطیف پدرام این پیشنهد را کرده بود این فاشیستان قبیله گرای روباه صفت خودرا به اب اتش میزدند قبول نمی کردند و اورا خاین تجزیه طلب می گفتند.

>>>   حرف منطقی است ولایت های که طالبان رامیخواهن خوب کارنیکیست بدهیدبه طالبان تاویران کنن وبه زوربه انهاحکومت کنن وپول زورازانهابگیرن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است