غنی سهم اش از حکومت را به طالبان واگذار می کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۳۲    ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ کد خبر: 147872 منبع: پرینت

غنی سهم 50 درصدی شراکت تیم خود در حکومت وحدت ملی را به طالبان واگذار می کند اما تیم مقابل در تحت رهبری استاد عطا سهم 50 درصد شراکت خود در حکومت را به هیچ کسی واگذار نخواهد کرد. با این کار اشرف غنی برای دستیابی به صلح یک قربانی بزرگ می دهد.

با آنکه جای یک تکنوکرات تبهکار صهیونیزم افغان را یک تروریست تبهکار افغان می گیرد ولی کشور و مردم از جیغ زدن ها و چرندگویی های او نجات پیدا خواهند کرد. واقعیت این است که مذهب و ادبیات سیاسی طالبان را مجاهدین خوب می دانند ولی کیش و ادبیات سیاسی صهیونیزم افغان را هیچ کس نفهمد.

اما اگر اشرف غنی چال داکتر نجیبی بزند در آنصورت افغانستان وارد یک جهنم دیگر خواهد شد. به بیان دیگر اگر نقشه راه اشرف غنی مثل نقشه راه داکتر نجیب باشد که قدرت و سرنوشت مردم را با آی اس آی و بینسوان بطور مخفی معامله کرد که تا همه را دست بسته به پاکستان و حکمتیار تسلیم نموده و خود دست به فرار نا فرجام زد، در آنصورت سهم 50 درصد تیم غنی نصیب تروریزم طالبانی نخواهد شد و بدست تیم مقابل خواهید افتد، همانگونه که در 1371 اتفاق افتاد.

بهتر است اشرف غنی نقشه راه خود را از اول خوب محاسبه و سنجش کند که بازی داکتر نجیب نه دیروز نتیجه داد و نه امروز خواهد داد.

امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
وحدت ملی
نظرات بینندگان:

>>>   افغانستان نه سهم غنی است نه سهم عبدالله ونه سهم من وتو افغانستان سهم 35 ملیون انسان باشنده این سرزمین است وتماما به صلح نیاز دارند جناب اشرف غنی بهترین کارکرده که به طالبان پیشنهاد صلح نموده صرف یکتعداد انگشت شمار که منافع شانرا درآمدن صلح درخطر میبینند تشویش دارند وخوش نیستند یانجیب رامثال میدهند ویا کسی دیگری را اشخاص بامنطق خواهان صلح هستند واشخاص فاقد منطق ومریض جنگ میخواهند فرق درینجاست

>>>   امیرزاده تفریغه اندازدباش یک مراتیب صلح بیاید باز از سهمیه صحبت این خو نان دستر خوان نیست که خودت تقسیم میکنی

>>>   افرین به نظر دهنده اول ۔ اینها بقای خود را در صلح در خطر می بینند

>>>   کدام صلح سی سال گپ از صلح میزنید ولی صلحی کس ندید شما هم خوش باور هستید که بمجرد باد آوردن کلمه صلح از دهن یک تعداد آدمهای دیوانه ومریض به وجد می افتید.
هراتی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است