محقق: بعضی مانند موریانه بدنه نظام را می خورند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۵    ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ کد خبر: 147783 منبع: پرینت

اگر وحدت ملی از دست برود نه کمک ها و قوت های خارجی ما را سرپا می کند و نه افتتاح بعضی پروژه های کلان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محمد محقق معاون دوم ریاست اجرایی روز جمعه 11 حوت 96 در مراسم سالگرد عبدالعلی مزاری در هرات از تفرقه افکنی های قومی در حکومت انتقاد کرده و گفت: هنوز استحکام ملی که تمام ملت بایستند و بگویند از وجب به وجب این خاک دفاع می کنند را نداریم.

محقق بیان کرد: یک تعدادی دست شان به کاسه بیگانگان بیرون است و تعدادی نیز در داخل خرابکاری می کنند و در کنار این، تفرقه های قومی، برتری جویی ها و انحصار طلبی ها مانند موریانه بدنه نظام را می خورند که باید این وضع اصلاح شود.

معاون دوم ریاست اجرایی با تاکید بر اینکه انحصار گرایی ها و تفرقه اندازی های قومی کشور را به بحران می کشاند گفته که اگر وحدت ملی از دست برود نه کمک های خارجی و قوت های نظامی شان ما را سر پا می کند نه افتتاح بعضی پروژه های کلان.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محقق
سالگرد مزاری
نظرات بینندگان:

>>>   محقق خودش از جمله موریانه کشور است.

>>>   پروژه های کلان خار چشم ایران و پاکستان است و نوکران آنها در لفافه ضد این پروژه ها تبلیغ می کنند. مانند این آقای که فرستادن هموطنان محاجر ما را در جنگ سوریه توسط ایران کار درست می داند. و حالا علیۀ پروژه های کلان تبلیغ می کند.

>>>   جناب محقق راست میگوید چرا برای پشتونها فاشیزم ، بیگانه کوه سلیمان وشاخه گم شده اسرائیل خطاب میشود
این چنین انسانها بدترازموریانه هستند
وهیچ چیزی هم بدست آورده نمیتوانند بغیر ازتفرقه قومی

>>>   ضمن ادای احترام به مقام شامخ استاد شهید بزرگوار عبدالعلی مزاری که بدست منافقین واز خدابیخبران ودشمنان دین ومردم افغانستان؛طالبان کوردل مزدوربه به شهادت رسید روحش شاد.به تمامی برادران ومسلمان وطن عرض میدارم برادران وخواهران عزیز وطندار بهوش باشیم امروز دشمنان خارجی ومزدوران داخله انها پلان جدایی قومیتها وتفرقه را درسر دارن؛ارمان شهید بزرگواروطن شهید مزاری ؛وحدت مذهبی وسیاسی وفرهنگی بود که اخر سرهم جان خویش رافدای این مفکوره خود وتقدیم مام میهن کرد؛بنا`بیایید با وحدت وهمدلی دستهای خایینین وبادرانشان رادر داخل قطع کنیم چون امریکای جنایتکار وخصم صهیونیستی ووهابیزم عربستانی پاکستانی وشیوخ کوچک خلیج فارس بشمول قطر مفکوره تجزیه کشور را در سر دارند.داکتر عبدالرب اچکزی

>>>   موریانه، دیگران را موریانه می گوید.

>>>   خود محقیق یک انسان ... است زیرا وی باید همرای نور صا حب دوش به دوش کار می کرد این انسان هم در میخ می زند و هم در نهال

>>>   امید واریم رئیس جمهور موریانه های معلوم الحال نظام را یکی پی دیگری انشاءالله گم میکند

>>>   بگیریش که نگیریت
بعد ازین این رندی بدرد نمیخورد وقتش تمام شده

>>>   استادمحقق ازافتخارات افغانستان است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است