تیراندازی در محوطه دانشگاهی در آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۴    ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ کد خبر: 147748 منبع: پرینت

دنبال تیراندازی در دانشگاه میشیگان مرکزی در روز جمعه دو نفر جان خود را از دست داده و ماموران پولیس به دنبال مظنون 19 ساله‌ای هستند که گفته می‌شود عامل حمله بوده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از بیانیه دانشگاه، 2 قربانی تیراندازی دانشجو نبودند و پولیس معتقد است تیراندازی به دنبال یک اختلاف خانوادگی یا شخصی رخ داده است.

هویت مهاجم هنوز برای عموم اعلام نشده، اما پولیس می گوید او «مسلح و خطرناک» است.

حدود 23 هزار دانشجو در دانشگاه میشیگان مرکزی تحصیل می‌کنند و مسوولان دانشگاه هنگام حادثه از آنها خواستند در جاهای امن پناه بگیرند و به هیچکدام آسیبی وارد نشده است.

این دانشگاه در «مانت پلزنت» حدود 110 کیلومتری شمال شهر «لنیسنگ» در ایالت میشیگان واقع شده و حدود ساعت 9:30 صبح خبر تیراندازی را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد.

تیراندازی در اماکن عمومی امریکا کم سابقه نیست و به ویژه به دلیل وقوع در مدارس و کشته شدن دانش آموزان، بحث‌ها بر سر قوانین مالکیت اسلحه در کشور بالا گرفته است.

آخرین مورد تیراندازی در مراکز آموزشی آمریکا، پیش از حادثه، حمله عصر 14 فوریه دانش آموز سابق دبیرستانی در جنوب ایالت فلوریدا بود، که منجر به کشته شدن 17 نفر شد.

ده روز قبل از آن نیز یک دانش آموز 15 ساله در مدرسه ای در ایالت کنتاکی اقدام به تیراندازی کرد، که باعث مرگ 2 دانش آموز دیگر و زخمی شدن 17 نفر شد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
تیراندازی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است