اینها حاضرند با اسراییل در یک صف قرار بگیرند اما...
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۸    ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ کد خبر: 147692 منبع: پرینت

هر حرکت غنی با تیوری پردازی های برتری طلبانه اتمر ما را یک قدم به جنگ تباری نزدیک و نزدیک تر می کند.

تیوری آوردن طالبان انتحاری یا برادران غنی، کرزی و اتمر انجام پروژه ناتمام کرزی_نبیل است که دارد اندک اندک به سرانجام نزدیک می شود. پشتونیزم خوب می داند مانع اصلی آنها در مسیر گسترش حکومتی تک قومی عبدالرحمان خانی در نهایت تنها تاجیکان هستند به همین دلیل هم در بلخ عطا محمد نور را فشار می دهند و در کابل هم وزیرانی که وابسته به ریاست اجرایی هستند.

از سوی دیگر به تلوزیون زرد مزدورشان فرمان می دهند تا از مصاحبه با لطیف پدرام بپرهیزند البته تنها سانسور پدرام از رسانه ها پایان ماجرا نیست که طرح های دیگری هم پیرامون پدرام خاموشانه در حال انجام است. برتری طلبان با تیوری پردازی های اتمر توسط جوانان خاین فرصت طلب توانستند فعلا ماجرای تظاهرات مردمی را خاتمه ببخشند.

فاجعه بزرگ تر از این نمی شود که راکتیار را آوردند و حالا طالبان انتحاری یا برادران قومی غنی را می آورند اما چرا هیچ کسی نیست تا در خیابان ها فریاد بزند؟ فکر می کنم زمان اتحاد همه جانبه میان توده ها فرا رسیده است اگر این اتحاد به هر دلیلی میان توده ها شکل نگرفت تاجیکان می باید تحت هر شرایطی متحد شوند.

پشتونیزم برتری در قالب داعش، طالب، انتحاری، کمونیست، تکنوکرات، مجاهد، میانه رو، وهابی، سلفی، حنفی، خارج نشین داخلی نشین فکری جز برتری طلبی و افغان سازی فاشیستی کشور ندارد به همین دلیل باید تاجیکان محور برنامه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دفاعی منسجم بسیج شوند تا سدی در مقابل برتری طلبان باشند.

پشتونیزم برتری طلب حاضر است با نخست وزیری اسراییل در یک صف قرار بگیرد اما لحظه ای حاضر نمی شود تا با توده های غیر افغان (غیرپشتون) کشور در یک ردیف برابر قرار بگیرد به همین دلیل راهی جز بسیج شدن در محور برنامه منسجم برای تاجیکان باقی نمانده است.

شفق سیاه پوش


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پشتونیزم
تروریستان
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   در دایکندی مردم خود مکتب ومدرسه میسازند .
لعنت بر تبعیض. وقوم پرستی

>>>   سگ زرد برادر شغال است.تاجیک فاشیست تر ونژاد پرستتر از اوغان است

>>>   تاجیکها انحصار طلب هستند وبه محض کسب قدرت همه چیز را به پای جمعیت وتاجیک ها مینویسند گویی که دیگران از آنها حمایت نکرده اند.!!!

>>>   اقای سیاوش شما درست فرمودید باید که هزاره ها و ازبیک ها و تا جیک ها و سایر کسانی که به حکومت تگ قومی غنی اتمر که در کشورروان است با هم همدست و همراه شوند و کشور را ازین حالت نا به هنجار نجات دهند در غیر ان چنین حالت باعث جدایی اقوم و تجزیه افغانستان حتمیست باید قبل از چنین کار جلو قومگرایی اشخاص ارگ نشین خواهان حکومت تگ قومی خودشان گرفته شود بحرف های عوام فریبانه قومگرایان فریب نخورند عمل شان را ببینند که بکدام سو روان است .

>>>   در فاشیست بودن تاجیک ها همین بس که در ولایت بلخ یک هزاره هم سهم ندارد با اینکه نفوس شاید بیشتر از تاجیک ها دارند.

>>>   ما هزاره ها اتحاد را در سهم گرفتن در وزارت خانه ها که وزیر تاجیک دارند وسفارت خانه ها کاملا احساس میکنیم! !!!!!!!

>>>   اوغان ها از خود کامگی تاجیکها نهایت استفاده را میکنند.
وهمه اقوام را به جان هم می اندازند .
وتنها دلیلش انحصار طلبی تاجیک ها است پس از کسب قدرت.

>>>   شفق سیاه پوش تا زمانی که آدم های مانند خودت و پدرام در بین اقوام برادر و بهم برابر افغانستان تفرقه ایجاد کنند، هیچ کس همرای شما بروی جاده ها تظاهرات نمی کند. زیرا مردم به قدر کافی قربانی داده اند. دیگر حاضر نیستند، برای برآورده شدن خواسته های شخصی و قدرت طلبی پدرام یا عطا بیشتر ازین قربانی دهند. به جزء چند تا اوباش شورای نظار که شاید چند روز جاده های کابل را نا آرام بسازند. بعد آنها هم پشت کار خود میروند.

>>>   وقتی سیاه بوش بودید همه چیز واضح است وان اینکی همه چیز را سیاه می بینی برادر عزیز تفرقه دربین مردم عام نه سیاست است ونه هم قوت تاجیک ها ۱۲٪ نفوس افغانستان را تشکیل میدهند و۶۰٪ قدرت دولتی را در اختیار دارد بی انصافی است که هنوز به حق خود قانع نه بوده من باور دارم که تاجیک های عزیز در حال فر پاشی قرار دارد
بی خبر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است