صالح: صلح را اول در کابینه و کابل برقرار سازید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۴    ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ کد خبر: 147670 منبع: پرینت

راه صلح از کابل و کابینه می‌گذرد.

امرالله صالح رییس پیشین امنیت ملی در واکنش به دومین نشست پروسه کابل در صفحه اش نوشته است که برای تامین صلح در کشور اتحاد و یکپارچکی در کابینه و بین سیاسیون امر ضروری است.

بگفته صالح، راه صلح از کابل و کابینه می‌گذرد؛ دشمن با ساختاری که رهبری اش زیر هیچ نوع فشار نیست چگونه می تواند صدای صلح حکومتی را که کابینه اش فغان از گسست و چند پارچگی میزند جدی بگیرد.

وی خطاب به رهبران حکومت بیان کرده است که اگر می‌خواهید طالب را شکست یا وادار به صلح بسازید اول باید صلح را در کابینه و در کابل برقرار سازید.

گفتنی است که طالبان نیز در واکنش به پروسه دوم کابل گفته اند که این نشست یک توطیه است و هدف از این تلاش ها تسلیمی طالبان است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پروسه کابل
امرالله صالح
نظرات بینندگان:

>>>   انا یکه در جنگ صاحب ملیارد ها دالر شدند پدرش ....جنرالان ظاهر شاه ویا سقو وپنچرمینی در ده افغانان بود صالح قندولک مانندی دیگر اوباشان و لنده غران پنجشیری برای مسعود دزد وقاتل وخود خواه گاهی جاسوس ای اس ای . سی اس ای . اخندان فا شیست ایران وصفوی های بی رحم . هندو های گاو پرست و خرس های قطبی روس جاسوس نوکر و غلام بود وبرای مسعود ۶۰ ملیون دالر در بانک های لندن زر اندوزی کرده باشد و برادر پسر مسعود دزد وجنایت کار از پول نامشروع برای جنایت کاران و اوباشان و لنده غران پکولی خویش تیکه داری تمام افغانستان را بکنند ای قسم بی ناموسان صلح می کنند باید همیشه جنگ باشد قتل باشد وهزاره های میخکوب و جوالی خوشبختی قوم خویش را در بد بختی قوم دیگر داشته باشد وروزی اگر دوباره یک دولت مستحکم ملی به میان بیاید هزاره باز همان جوالی و تبنگ فروشی و باقلی فروشی می کند دیگر هزاره صلح میخواهد باید جنگ باشد تا پنجشیری های .... و هزاره های ....صفت ماهی بگیرند

>>>   صالح صاحب را رئیس یک اداره تعیین سازید تا آنرابه کمپنی خصوصی تبدیل نماید این مهارتش است چنانچه ریاست امنیت ملی سابقه را شرکت انحصاری پنشیر وردک مبدل نمود

>>>   چه کرزی یی است؟
بخاطر آن که طالبان قندهاری وطندارش کشته نشوند ، عبدالرحیم وردک را وزیر دفاع مقرر نموده بود و امرالله صالح را رییس امنیت.
در عوض آن که عبدالجبار را وزیر دفاع و عبدالقهار را رییس امنیت و شیر دل را وزیر داخله مقرر میکرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است