رهبران غير افغان؛ سكوت، مرگ يا زندان؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۱    ۱۳۹۶/۱۲/۹ کد خبر: 147617 منبع: پرینت

رهبران غيرپشتون اگر عزم راسخ و اراده محكم در مبارزه عليه دولت فاشيزم نداشته باشند مثل بقيه در كاروان مرگ توسط غنی، كرزی، اتمر و استانكزی سوار خواهند شد و اگر از اين قطار جاماندند پشت ميله های زندان خواهند رفت.

كرزی و غنی چنان نفرتی از غيرپشتون ها دارند که تاكنون هم آنها را تحمل كرده اند زياد بوده زیرا شرايط به علت پشتوانه های عظيم مردمی رهبران غيرافغان برای آنها دشوار بوده تا آنها را زندان بفرستند.

رهبران شجاع و پاک ما مانند سيدخيلی و جنرال داوود توسط اينها به شهادت رسيدند و ديگرانی مانند عطا، دوستم و محقق را به جرم جنايات جنگی عليه طالبان محكوم خواهند كرد.

افرادی مانند صالح، بسم الله، دانش و ... به جرم اختلاس و جرم های مالی محكوم خواهند شد و كسانی مانند پدرام، بهزاد و ... به جرم تفرقه اندازی محكوم خواهند شد پس همه متحد باشيد، خواست های كوچك را كنار بگذاريد و به دنبال هدف بزرگ باشيد و آن يک هدف باشد برهم زدن و ساقط كردن نظام قبيله گرايی پشتونيزم و در اين راه همه يكصدا باشيد.

دفاتر .... خانه ها را بايد بست اين همه دفتر حزب در هر كوچه پس كوچه برای چيست كه ما را از هم پارچه پارچه ساخته است. زير يک پرچم جمع شويد از تكثرگرايی، از بی برنامگی، از تصميم های فردی، از رفتارهای عجولانه و احساساتي بپرهيزيد و با برنامه و هدف گام برداريد تا هم مردم به آرامش دست يابند هم شما.

در غير اينصورت قطار ترور شما می آید و باید آماده سوار شدن باشيد، اگر از قطار ترور جا مانديد قطار بعدی می آید و شما را به طرف زندان خواهد برد و مردمان تان را ده ها يا صدها سال ديگر در بردگی پشتونيزم ها رها خواهيد كرد.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رهبران غیرپشتون
افغان ها
مرگ
زندان
مردم
نظرات بینندگان:

>>>   بیدا شوید درمقابل حلقه خبیثه ای غنی فاشیست ، قوم پرست ، آرام نه نشیند:
استبدا همواره مانعی بزرگ برسر راه طریقت و پیشرفت بخصوص مانعی هر نوع تحول و توسعه در اد وار تاریخی جامعه ما به دلیل در خواب گران بوده ملت انجام داده است ,ای ملت خواب برده دشمنت در ارگ ارام قند وقروت خورده نشته ولی تو هر روز از دست چاپلوسان محافظ کار به خاک و خون غطه افتیده , مغز گنده غنی قوم پرست نمی تواند فراقومی و انسانی فکر کند ، برخیز از خواب گران تاچه زمانی خواب خواهید بود تا چه زمان اطفال ما بزرگان ما قربانی این جاهلان ارگ نیشن فاشیستان خواهدشد.
غنی مغز تعصب شوونیسنت ها فاشیست عویض اینیکه برنامه برای تحول و توسعه کشور می داشت برنامه از روی دشمنی از روی حسادت به اقوام غیر افغان درمصاحبه تلویزونی گفته بود : عادلانه نیست که 98 در صد زندانیان بگرام, گویندگان یک زبان باشند, هموطن عزیزم این سخن غنی متعصب معنی دارد یعنی گوینده زبان پشتو ملیت افغان این گزافه گوی غنی مغز تعصب در جامعه قبيله ای در دامن فرهنگ غژدى نشينى و صحرا گردی پاکستان چكيده است وجوان شده است و در كانون هاى كاپيتاليزم وحشى آمريكا شخصيت اش شكل گرفته است و نيم قلب قبيله ای اش با طالبان و کوچییان پاکستان است چنين مخلوطى نمى تواند درکشوری که اقوام و ملیت محتلف دارد انسانى فكر كند.

هوطنان آگاه قلم بدست اولیت استراتژی غنی نه اشتغال زایی و نه فقر زدایی است بلکه اسکان کوچیان پاکستان را در شمال و هرا ت باستانی ما است که دست رسی کوچیان با گله های شان به چرا گاهای ولایت غور و شیواه بدخشان است .


غنی دست نشانده جانکری با نقشه های شوم بیگانکی خود ارگ را با اطرافیان اش یک باند ما فیایی و به آشیانه شیطانی و مدیریت توطیه علیه اقوام و ملیت ها تبدیل کرده است .
جوانان شجاع دلیر وارث این سرزمین آفتابی شما هستسد ، هرچه عاجل برخیز در مقابل ظلم و استبداد شوونیست ها و فاشیستان وجنایت کاران ارگ این ارگ نیشنان یک حلقه خبیثه است که در حقیقت راه نما و همدستان تروریست هستند , اکنون فرصت خوب است برای نجات مردم بی دفاع ما از شر یک حلقه فاشیست ارگ نشین سکوت نکنید ؛ جسارت و غیر ت کنید , به پا خیزید در قیام های مردمی سهم گرفته و قیا م را برای سرنگونی حلقه خبیثه و شوونیست ها ی کلاه بردار سیاسی نوکران پاکشتان سراسری نماید.
باید خاطر نشان ساخت که از هیچ تهدی نه ترسید نیروهای جامعه جهانی کشور های دوست بخاطریکه از بین بردن ظلم , ستم , استبداد و برتری جویی قومی در کشور ما حضور دارند و این فرصت یک جانس طلای برای نجات وطن ما از دست حلقه های فاشیست و تروستان درون حکومتی است و این فرصت را هموطن دلسوزو مبارزان شجاع دلیر راه آزادی از دست ندهید.
مبارزان , دلیر شجاع وطن یک روز حرکت قیام برای نجات از ظلم , استبداد , ستم برتری جویی قومی ازحلقه فاشیست , شوونسم قبیله گرا بیگا نگان را از بیخ بنیاد برکنید, موا فقیت ابدی را در این کشور زیبا آفتابی نیاکان تان به پیروزی رسانید و ادامه هرروز ریختن خون پاک کود کان ، پیر و برنا بی دفاع ما در شهر ها و دهات باعث نابودی ملیت ما در سرزمین نیاکان ما است .
یگانه راه حل و بیرون رفت از این همه قتل و کشتارمردم بی دفاع ما قیام سرتاسری مردم افغانستان بر علیه بیگانگاه آتش نفرت است , هموطن عزیزم سکوت و محافظه کاری راه حل نیست، با جسارت با دلیری روی میدان آمده و بیاید.
البته نه باید فراموش کرد هموطن عزیزم من متعصب نیستم همزیستی وهمگرای که ازنیاکان فرهنگ دوست خود در این سرزمین خورشید ارث برده ام که بنی آدم اعضای یکدیگرند, که در آفرینش ز یک گوهرند. هزاره عزیز م , تاجیک عزیزم ، افغان عزیزم ، ازبک عزیزم و ترکمن عزیزم طراح طرح ها ی ترورستی عاشقان حراست وطن و نخبگان با ننگ و ناموس کشورعزیز ما از طرف یک حلقه خبیثه تروستی صورت می گیرد که این تروست دورن حکومت کیست ؟

غنی مرد ِ چیغ و صدا و مرد بیمار و بدخوی و مرد غش و حیله و مرد دورغ گوی بی برنامه رفاه و آسایش است و هم به عدالت اجتماعى، برابرى اقوام و تبارها، دموكراسى، تقسيم مساويانه ثروت و ارزش هاى انسان ساز هیچ باور ندارد . چون او مغز گنیده تعصب ... اقوام شریف افغانستان را بنام پشون زبان دارانی , غلجی , اوغان , تاجیک , هزاره , از بیک و ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع مسلمان کشور عریرما نفاق قومی انداخته و هیچ کار بنیادی برای فقر زدایی و اشتغالزایی نکرده است.

من انسان تو انسان از نسل انسان صدا کن
مسلمانیم « تاجک ؛ افغان ,هزاره , ترکمن» به ایمان صدا کن
ما آریایی , باختری , پتهان ؛ گورکانی در این خطه
فقط با اسم افغان , تاجیک , هزازه , ترکمن صدا کن
تاجیک گرسنبل است
افغان بلبل است
هزاره شاخ گل است
ازبیک خوگل است
پشه ای ساقه است
ترکمن خودل است
هرکس گوید همه افغان است
نادان ، جاهل و بی ایمان است

>>>   خاط تا جمع باشد. تا زمانیکه علیه ارباب نه جفیده اند، کسی انهارا زندانی نه خواهد کرد. والی اینها به شمول باد ارگ جنایات جنگی را مرتکب شده اند، اختلاس و غثب نموده اند، تفرقه افگنی نموده اند
شعیب

>>>   به نظر این برادرتان که حوادث جاری در کشور را به قدر توان خود تحلیل کرده، بد بختی ما در موجودیت تفرقه بین اقوام غیر پشتون است که البته این موضوع مثل روز روشن است و همه میدانند. اما بزرگان ما بالای عوامل بروز تفرقه و راه بیرون رفت از آن توجه نکرده اند ( به استثنای محترم حفیظ الله منصور که خیلی ها با وی به مخالفت برخواستند) . ریشه و منشا این عوامل در خارج و در دست امریکا و نوکر منطقه ای امریکا یعنی سعودی ها میباشد . در بین عوامل مختلف عمده ترین آن که توسط دولت امریکا و نوکران غربی و منطقه ای آن در ایجاد تفرقه ، دشمنی و قتل و قتال بین مردم ما مورد استفاده قرار میگیرد باور های رنگارنگ مذهبی ما است و تطبیق کننده برنامه امریکا در ایجاد تفرقه یکتعداد ملا های دین به دنیا فروخته یا نیمچه ملا ها است که از کاه کوه درست میکنند وگرنه بین یک انسان تاجک و یک انسان هزاره که همزبان ،هم فرهنگ و نظر به شواهد و آثار باقیمانده از نیاکان شان از ساکنین اصیل این مرز و بوم هستند چه مشکلی وجود دارد که از هم نفرت دارند؟ یا بین هزاره شیعه و هزاره سنی چه نا تقسیم مانده است که از همدیگر دوری میجویند؟ بین تاجک و ازبیک که مانند آنها از ساکنین اصیل این خطه هستند چه پدر کشی است که بر علیه همدیگر قرار میگیرند . اما از این تفرقه ای بین اقوام کسانی استفاده میبرند که وفا داری شانرا به امریکا ثابت کرده اند و باز هم در صدد هستند که مانند پدران و امیران گذشته شان که سر سپرده انگلیسها بودند اما بالای ساکنان این کشور آغایی میکردند ، با قبول نوکری امریکائیان اقوام دیگر کشور را به استثمار بکشند. لذا با این خطرات مثل ترور ،انتحار و انفجار که هر لحظه بزرگان و تحصیل کرده های ما را تهدید میکند نباید به این وضعیت بمانیم چون کسانی را که سر شان به تن شان بیارزد از دنیا رخصت شان میکنند و خورد و ریزه باقیمانده را به بردگی میکشانند . پس چه باید کرد؟ اقوام مختلف پیرو هر مذهب که هستند دو راه پیش روی دارند .1- از تفرقه های بین خود دست نکشند همدیگر را بنام شیعه ، سنی و بقایای رژیم کمونیستی تکفیر کنند تا به زودی حلقه غلامی به گوش های شان اویزان شود 2- کلمه مقدس اسلامی را از پسوند نام احزاب خود پاک کنند و با هم وحدت کنند طوریکه هیچ عضو به عضو دیگر به چشم تعصب مذهبی نگاه نکند و این ممکن نیست مگر وقتی که نیمچه ملا ها و ملا های خود فروخته و ملا های متعصب را از احزاب تان اخراج نکنید و بابد در مقابل از شخصیت های ملی گرا مثل پدرام و بهزاد و ..و.. را شامل اتحاد تان نمائید آنوقت است که خیلی به زودی و اسانی به حقوق اصلی و تاریخی تان میرسید.
عثنان

>>>   نامه أسن أوس غداران زنده باشند ما روز أرامش و آبادي را نه خواهيم
ديد تازه از كوه و دشت خيمه و وادي وصحرا به. قصر ها
جا به جا شده اند و تازه مزه. شاور و كمود را ديدند
مكاتب قتل و كستار و شسنشوي مغزي در مهمان خانه هاي شان ادامه دَارد
والله تا كه أمريكا بالي اين خون خوران. يك بم اسماني. نه بارد
مشكل اين مملكت هيچ وقت حل نه ميشود. فقط سر بريده شوند تمام
سوان جنك و خائنين تين ملت ما به يك ديكتاتور ظالم نياز داريم
يگانه راه همين است
گلو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است