جناب اتمر شما از کدام دستاوردتان حرف می زنید؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۷    ۱۳۹۶/۱۲/۹ کد خبر: 147578 منبع: پرینت

آقای حفیظ الله امین جدید (حنیف اتمر) شما از کدام وقار و اخلاق حرف می زنید؟

وظیفه شما در این دولت فاشیستی و منفور واقعا چیست؟ شما مشاور امنیت ملی هستید و برای رییس جمهور مشورت می دهید و یا هرکاره این دولت تروریست پرور هستید؟ شما از کدام وقار، اخلاق و حوصله حرف می زنید؟ آیا یک متفکر تروریست که هزاران انسان بیگاه و جنبش های عدالت طلب را به خاک و خون می کشد وقار، اخلاق و وجدان انسانی دارد؟

شما حرف از حوصله می زنید اگر حوصله نمی کردید دریای خون جاری می ساختید؟ شما دیگران را ابزار بیگانگان می نامید مگر خود شما دست پرورده استخبارات انگلیس و صهیونیسم جهانی نیستید؟ مگر شما روز در نمایش حج عمره ولی شب در عبادت دیوار ندبه اسراییل و پابوسی رهبر صهیونیسم جهانی نرفتید؟ شما از کدام دستاورد سفرتان به رهبران تروریست پرور سعودی صحبت می کنید؟ از تقویت تروریزم و یا صلح با تروریزم؟

چرا از طریق رسانه فاشیستی و هم کیش خود "تلویزیون شمشاد" پیام تهدید و اخطار می دهید؟ چرا جرات ندارید از پشت دیوارهای امنیتی بیرون شوید و با مردم و قربانیان تان مستقیما صحبت کنید؟ اگر این قدر اخلاق و وقار دارید چرا استعفا نمی دهید؟

شما از کدام دستاورد صلح تان با امیر انتحاریزم حرف می زنید؟ مگر با آوردن امیر "استشهادیزم" تان از کمپ شمشتو گراف ترورها، انفجارات و نفرت پراکنی قومی و قبیلوی ده چند بلند نرفته است؟

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مشاور امنیت ملی
تروریزم
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است