مردم بدخشان مانع معرفی معاون والی شدند
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۸    ۱۳۹۶/۱۲/۸ کد خبر: 147554 منبع: پرینت

مردم مانع معرفی معاون والی جدید در بدخشان شدند.

اخترمحمد خیرزاده که از سوی حکومت به عنوان معاون والی بدخشان معرفی شده بود، از سوی مردم پذیرفته نشده و مردم مانع آغاز بکار وی شدند.

مردم ادعا دارند که بسیاری از پست های دولتی در این ولایت را افرادی از دیگر ولایات اشغال کرده اند و این پست معاونت ولایت باید به فردی از اهالی بدخشان داده شود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بدخشان
ولایت
نظرات بینندگان:

>>>   بهترین کار را کردند زنده باد بدخشان وبدخشی

>>>   تجربه نشان داده است که در پست های مهم ولایت و معاون والی، از خارج بدخشان، به بدخشان خدمت نکرده است و نه دلسوزی لازم را دارد و نه آشنایی با ولایت را....در سایر نقاط کشور نی زهمچنین است. اسماعیل خان در هرات، گل آغا شیرزی در قندهار، اسد الله خالد در غزنی، استاد عطا در بلخ و زهیر در بامیان نمونه هایی از والی های موفق در ولایات خودشان است. انوری در هرات، منشی مجید در بدخشان، تقوی در کابل، اسد الله خالد در قندهار، د. فضل الله در تخارصافی در کندز نمونه هایی ازوالی های ناکام اند......

>>>   آفرین به غیرت وشرف بدخشانیها

>>>   بسیار زیاد ببخشید! بدخشانی آنقدر بی فرهنگ و بی کلتور نیستند که از معرفی معاون والی جلوگیری کنند، فقط مشتی از اوباشان که موجودیت شان در کنج و کنار کشور طبیعی است، با راه انداختن سر و صدا میخواستند که نظم مجلس معرفی را بر هم بزنند که این تعداد از جمله افراد فرمایشی حزب جمعیت بوده اند که هدف شان سبوتاژ محفل بوده و بس.
جمعیت اسلامی از خود خبر ندارد که دست خوش چه عناصری قرار گرفته است، جمعیت اسلامی که یک افراطی اسلامگرا و طرفدار س رسخت جهاد افغانستان است، اینک به ملیت گرایی گرویده و شکار مشتی از تجزیه طلبان شده است، این تجزیه طلبان در گذشته بنام سازا و امروز بظاهر بنام آزاده گان فعالیت دارند که در جریان فعالیت شان حزب جمعیت را به بازی گرفته و اهداف خود را تحت نام حزب جمعیت به پیش میبرند.
هرچند جمعیت اسلامی دیگر با آن عضمت دوران ربانی وجود ندارد اما توته های این تنظیم باید بخود بیایند و عناصر بدنام ستم ملی را که با نام آزاده گان در میان شان ریشه دوانده اند، از خود برانند، در غیر آن حیات این حزب سیر نذولی خود را به زودی خواهد پیمود
میهن زرغون


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است