کمی هم از پرپر شدن جوانان خودمان بگویید (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۰    ۱۳۹۶/۱۲/۷ کد خبر: 147471 منبع: پرینت

در این دو روز تلویزیون طلوع بیشتر از 30 بار خبر سکته قلبی سارا دیوی ستاره 54 ساله هندی را با تصاویر و زندگینامه وی سرخط خبرهای خود قرار داد.

ولی ای کاش طلوع یکبار فقط یکبار خبر کشته شدن و تصویر این جوان 22 ساله مطیع الله احمدی را با پنج تن دیگر (افراد ملکی) در یک حمله انتحاری در جاده شش درک کابل به نمایش می گذاشت.

احمدی تازه از دانشگاه فارغ شده بود و قرار بود تا یکی دو روز دیگر فراغت اش را جشن بگیرد.


تلویزیون طلوع مرگ بازیگر هندی جوان افغانستانی انتحاری قربانی



ثریا بها

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طلوع
بازیگر هندی
جوان افغانستانی
انتحاری
نظرات بینندگان:

>>>   از بس که در افغانستان قتل وکشتار انتحاری و انفجاری عام شده مردن و به خون غلتیدن مردم بیچاره و درمانده به نظر کسی نمیاید و اگر کدام چهره سرشناس فلمی و یا آواز خوان مشهور امریکایی انگلیسی و از همه مهمتر هندی راهی جهنم شود کانال های تلوزیون افغانی روز و شب متواتر آن خبر را آنقدر پخش میکنند که صاحب مرده آنقدر آن خبر را تکرار نمیکند .وای به حال مردم افغانستان هندوپرست

>>>   رسالت ووظیفه مدیا تعهد به ارمانهای کشور وشهیدان ومردم ملکی در جهت افزایش اگاهی واطلاع رسانی دقیق است وباید برای تنویر افکار عمومی تلاش وکوشش نماید.اینکه یک هنرپیشه هندی مرده است ویا زندگینامه وی نشر گردد کدام سودی برای مردم ما دارد .ضمن احترام وتشکرفراوان از نظریه خانم ثریابهاء که دقیق راست گفتند.من از گردانندگان تلویزیون طلوع پرسان میکنم؛خبر مرگ سارادیوی چی سودی برای مردم مادارد؟؟جوانی که درشرایط سخت امنیتی کشور وباهزاران مشکل تحصیل نموده وحال توسط عوامل مزدور شهید شده ارزشش برای کشور واستقلال کشور ما من حیث یک سند پرافتخار است که ایندگان قضاوت کنند که دشمن غدار به جوان وپیر ما رحم نکرده ونمی کنند .چرا تلویزیون نه تنها طلوع روی گپم با سایر تلویزیونهای کشور است شما را بخدا نگذارید خون مردم ما که بر سنگفرش وجایجای کشور ریختانده میشود به بوته فراموش سپرده شود.
داکتر عبدالرب اچکزی

>>>   تلویزیون طلوع به نمایندگی از استعمار امریکا در افغانستان فعالیت دارد.

>>>   تلویزیون طلوع از نگاه اخلاق اجتماعی دراوج هبوط است

>>>   راست میگه!
ده همو حمله انتحاری محمد حسین بولانی فروش نیز شهید شد، هیچکس نام بیچاره را نگرفت.
این مملکت خود کش بیگانه پرور است.

>>>   لعنت بر تلویزیون بهودیزم

>>>   هیچ پشکی به خاطر خدا موش نمیگیرد. تلویزیون طلوع بخاطر منافع خود و چیزهایکه این منافع را برایش تامین میکند نشرات میکند نه برای من و تو !

>>>   تلویزیون طلوع آرمانهای شیطان را عملی می کند نه دستورات الهی را

>>>   پلیس دوبی روز دوشنبه هفتم اسفند در بیانیه‌ای اعلام کرد سری دیوی کاپور، ستاره مشهور سینمای هند، پس از بیهوش شدن در وان حمام اطاق هتلش غرق شده است. دو مقام پلیس هم گفتند او هنگام غرق شدن مست بوده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است