دشمنی ارگ با احزاب جمعیت اسلامی و جنبش ملی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۲    ۱۳۹۶/۱۲/۷ کد خبر: 147426 منبع: پرینت

دشمنی ارگ ریاست جمهوری با احزاب جمعیت اسلامی و جنبش ملی

یک حلقه کوچک اما مریض، مسافر و بی خبر از ارزش های اسلامی، سیاسی و قانونی بر اساس یک توافق سیاسی با شعار برادری و برابری وارد ارگ شد اما جز توطیه، حذف و نفاق افکنی کوچکترین برنامه و راهبرد دیگری نداشت.

اینها از یک طرف برای خوش ساختن یکی از احزاب طالب و داعش را از زندان های کشور بدون طی مراحل قانونی آزاد کردند و از طرف دیگر رهبر همان حزب را که اسم مبارک ایشان برای سالیان متمادی درج لیست سیاه سازمان ملل بود را برای تجویز حملات استشهادی و افزایش تعصبات قومی و مذهبی وارد کشور نمودند.

برعکس احزابی که برای چندین دهه با اندک ترین امکانات برای حفظ ارزش های ملی و تمامیت ارضی علیه متجاوزین خارجی، علیه طالب و القاعده، علیه داعش و تمام جواسیس اجانب و غلامان استخباراتی کشورهای منطقه مبارزات تاریخی نمودند کشور را از تقسیم و تجزیه نجات دادند و بهترین رهبران و رزمندگان ایشان را نیز قربانی کردند کدرهای باقیمانده ایشان امروز توسط همین حلقه مسافر و تمامیت خواه یکی پی دیگری حذف و یا حداقل از نظام بیرون رانده شدند.

دشمنی حلقه مسافر و مهاجر با احزاب جمعیت و جنبش زمانی علنی شد که از یک طرف رهبر حزب جنبش جنرال دوستم را از طریق یک دسیسه بدنام و متعاقبا به خارج از کشور تبعید نمودند و ولایات تحت تسلط او را به پایگاه های طالب و داعش مبدل نمودند از طرف دیگر رهبر حزب جمعیت ربانی که یکی از وزیران فعال باتخصص و باتعهد کشور است را با استفاده از یک توطیه سلب اعتماد نمودند و سایر چهره های مطرح و موفق این حزب را یکی پی دیگری حذف فیزیکی و یا از نظام برکنار نمودند.

دشمنی این حلقه مسافر و مهاجر تنها با احزاب جمعیت و جنبش خلاص نمی شود بلکه عقده ها و بدبینی های ایشان علیه اقوام و مذاهب افغانستان نیز آشکار شده است از دیدگاه این حلقه کوچک و مسافر، ریاست اجرایی افغانستان نامشروع است. رهبران افغانستان فاسد و وزیران و والیان نظام دشمن اند اما آنهایی که مطابق میل این گروه عمل کرده اند قهرمان، وطن پرست، خدمتگذار و با نام و با نشان اند.

خلاصه کلام این است که این تیم مسافر و مهاجر صرفا برای بقای خود ایشان چنان عمل کرده اند که جنگ و ناامنی افزایش یافته، فقر و ناداری، تبعیض و تعصب گرایی و فرهنگ معافیت و قانون شکنی افزایش یافته است. اینها از طریق انحصار طلبی، نفاق افکنی، دشمنی و تعهدشکنی علیه کاخ سپیدار تنها به نفع شخصی و گروپی خود عمل و اندیشه کرده اند اقوام شریف را در تقابل و افغانستان را در مسیر تقسیم و تجزیه سوق داده اند.

محمدجواد رحیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
احزاب سیاسی
جنبش ملی
نظرات بینندگان:

>>>   هر چه كه ميكنند بدستور و فرمان بادار خود يعني أمريكا است، چون اين گروپ انحصار گر از خود چيزي ندارند، آورده شده اند، و ديكته ميشوند،


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است