غنی و عبدالله 6 سال از سفارت آمریکا وقت گرفتند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۴    ۱۳۹۶/۱۲/۶ کد خبر: 147408 منبع: پرینت

عطامحمدنور با نخبگان در بلخ به مشورت نشست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، برنا صالحی آگاه سیاسی امروز یکشنبه 6 حوت 96 در نشست مشورتی نور با نخبگان در بلخ با بیان اینکه حکومت در خلای مشروعیت گفت: اصلاحات برای انتخابات، اعتمادسازی برای مردمی است که رای خود را به صندوق ها می ریزند.

صالحی بیان کرد: اطلاعات دارم که رییس جمهور و رییس اجرایی از سفارت آمریکا خواسته اند تا 6 سال دیگر بدون انتخابات حکومت کنند تا برنامه های اقتصادی شان را جامه عمل بپوشانند؛ این دور زدن رای و خواست مردم و تداوم حکومت آنها بر گرده های مردم است.

وی در این نشست مشورتی پیشنهاد داد: برای عبور از بحران میان ارگ و بلخ و راه برون رفت برای رسیدن به راه حل سالم سیاسی، ایجاد اداره موقت با واسطه جریان های معتبر سیاسی و حمایت جامعه بین المللی است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بلخ
نشست مشورتی
نظرات بینندگان:

>>>   ما با الفاظ شدید این عمل را محکوم میکنیم

>>>   صالحی نوشته اند:

"...رییس جمهور و رییس اجرایی از سفارت آمریکا خواسته اند تا 6 سال دیگر بدون انتخابات حکومت کنند..."

با انتخابات یا بدون انتخابات، در هر دو صورت استفراغ آور است!!!!!!!

>>>   روشن است که این حکومت دست نشانده امریکاست و ما در زیر استعمار قرار داریم و مبارزه طالبان برحق است

>>>   Mazdak Farid
ناسیو نالیسم تباری و جهادیسم دو ویروس بسیار بد و تباه کن اند که امروز دامنگیر بخشی از نسل جوان کشور اند . با اندوه باید گفته شود که این ویروس های بدخیم در موجودیت گستردۀ دولت ها و اقتصاد های بزرگ دنیا بیش از هر زمانی دیگر رشد کرده و بزرگ شده اند . پشت شعار و برنامۀ " افغانیت و اسلامیت " که توسط دولت و نیرو های تاثیر گذار سیاسی پیش کشیده می شود چیزی جز تبار گرایی و جهادیسم قرار ندارد . این دو بیشتر نسل جوانِ غرق در باتلاق فقر و انواع محرومیت را به کژراهه می برد . جوانان باید بیشتر و زود تر از دیگران به آزادی ، برابری و ارزش های شهروندی توجه کنند . تاکید به " افغانیت و اسلامت " باید جای خویش را به تاکید بر شهروند آزاد بدهد . نتیجۀ کار و مبارزۀ نسل جوان باید گذار از فرد قومی به شهروند ازاد باشد .

>>>   بخاطر آغاز یک فصل جدید و یک آینده درخشان در انتخابات پیش رو دست بکار خواهیم شد و نخواهیم گذاشت که افغانستان عزیز بیشتر ازین زیر پا افتاده شود، نباید دیگر به شعارهای انتخاباتی و کمپاینی فریب بخوریم باید تعهد بگریم که دست ما از گریبان تو بدور نخواهد ماند..
گفته بودن که از یک رأی شما نخواهم گذشت "عبدالله"
گفته بودن که لایق یک وطن رأی "اشرف غنی احمد زی"
بااحترام
رحمت خان مجاهد پیلوت
رئیس ستاد انتخاباتی نور

>>>   تا چند روز پیش رحمت خان نه مجاهد بود نه رئیس چی شد که اینقدر زود جای رسیدشد
ونیز اینکه جناب رحمت خان چند سال جهاد کرده اند ؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است