نگویید شورای صلح، بگویید شورای داعش
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۵    ۱۳۹۶/۱۲/۵ کد خبر: 147330 منبع: پرینت

يكی از مراكزی كه به گسترش خشونت ها و افزايش ناامنی كمک كرده است شورای داعش (صلح) است.

اين شورا در بيشتر استان ها تحت نام شورای صلح دفتر دایر كرده است و ارتباط تنگاتنگی ميان مسوولان اين دفتر با گروه های تروريستی برقرار است. خليلی سمبوليک است اعضای وفادار به غنی و اتمر نقش كليدی را در اين شورا ايفا می كنند.

داعشيان و طالبانی كه ديگر توان جنگ كردن را ندارند در قالب صلح به آنها كمک و پناه داده می شود. آنهایی که كشته می شوند به خانواده شان به نام پيوستن به صلح كمک مالی می شوند، آنهایی که اسير می شوند تحت نام صلح آزاد می شوند. روابط افراد اين شورا با تروريست ها باعث شده دولت فاشيزم غنی در جهت ترور مخالفان سياسی خود از اين شورا و تروريست ها استفاده كند.

اين شورا بايد به كميته طالب زدایی تبديل شود تا موافقان و برادران طالبان را از بدنه دولت صاف كند، دوست و دشمن برای نيروهای نظامی اين سرزمين مشخص باشد و جنگ را برای آرامش مرم ارتش، پوليس و نيروهای امنيتی می كند.

كمک را داعشيان و طالبان دريافت می كنند و به عناوينی غفلت در وظيفه، اختلاس، نسل كشی و...پرونده برای نيروهای دفاعی اين كشور می سازند و آنها را پشت ميله های زندان جای تروريست ها می فرستند. اين فرهنگ كثيف پشتونيزم های فاشيزم و اجيران اين جيران در شورای صلح است كه به همه خيانت می كنند حتي به انسان هایی كه جان شان را در دفاع از مردم خويش سپر قرار می دهند.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای صلح
تروریست
نظرات بینندگان:

>>>   طاهر پشتون
چون پشتونها مردم غيرتى و خوبی هستندهركه ميگويد ازنسل ماست. اسراييل ميگويد ازنسل ماست. ايران ميگويد از نسل ماست (اريايى). عرب ميگويد از نسل ماست (مسلمان محكم). و ديگران هم از حسادت ميسوزند.
ولى مافقط پشتون استيم كه يكى از اقوام افغان مانند تاجك, اوزبك, هزاره, بلوج, نورستانى وغيره استيم و بس. كشورما افغانستان است و بس و به هيج كس اجازه اشغال انراچي همسايه و چه دور نميدهيم.
زبان ملي ما پشتو و زبان رسمى ما هرىو پشتو و درى است.
از افغانستان حراست ميكنم. اگر اسغالگر ضعيف باشد با شمشير و تفنگ و اگر قوى باشد با استشهاد. نصف ما بااشغالگران خارجى در جنگ استيم(طالبان) و نصف ما با اشغالگران داخلى در خنگ استيم (اشرف غنى, كرزى, خليلزاد, وردك, اتمر وغيره), ولى هدف نهايى دفاع از افغانستان است. 300 سال همين كاررا كرده ايم. و تاوقتى ادامه ميدهيم كه دشمنان داخلى و خارجى افغانستان نابود شوند.
لطفا نشركنيد

>>>   صد فيصد درست بايد تنها نوشته نشود بايد در عمل پياده شود نام شورا بايد شوراي داعش و طالب را هم از قلم نكشيد طالب هم يك دهه است ادم ميكشد و ترو ميكند .

>>>   Ariaie
گفته ميشود كارمندان وزارت فوايد عامه در يك اقدام گروهى در اعتراض به وجود تبعيض و قومگرايى عريان ، كار خود را متوقف كردند.

>>>   ظاهر پشتون :
پاکستان چرا میگوید پشتون ها از ناست ؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است