خلیلزاد، غنی و احدی یهودی اند؟
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۷    ۱۳۹۶/۱۲/۵ کد خبر: 147313 منبع: پرینت

زلمی خلیلزاد، اشرف غنی احمدزی و انوارالحق احدی در بیروت به دین یهودیت گراییده بودند.

روزنامه لوفیگاروی فرانسه جمعه 15 ژانویه 2010 نوشته است: سایت اینترنتی شبکه خبری العربیه نیز به بررسی این مساله پرداخته و گزارش داده است که اسراییل تلاش دارد حوالی 15 میلیون پشتون افغانستان را دوباره به دین آبایی شان (یهودیت) برگرداند که متاسفانه تا هنوز تعدادی از قبایل پتان را یهودی ساخته و آنها را به اسراییل مهاجرت داده است.

همچنان این شبکه معتبر عربی زبان گزارش می دهد که در دهه هفتاد و هشتاد قرن بیستم سازمان های یهودی فعالیت های چشمگیری را در جهت کشانیدن قبایل پشتون افغانستان به آیین یهودیت از طریق استخدام و تربیه جوانان پشتون در بیروت پایتخت لبنان و برخی کشورهای غربی راه اندازی نموده بود. این شبکه خبری به نقل قول از برخی رسانه های اسراییلی گزارش می دهد که سازمان های یهودی توانسته اند برخی دانشجویان افغان در آن زمان (مانند زلمی خلیلزاد، اشرف غنی احمدزی و انوارالحق احدی) در بیروت را به دین یهودیت برگردانند البته این دانشجویان کسانی بودند که بعدها پست های مهمی را در حکومت کرزی به دست آوردند و زلمی خلیلزاد نیز شناخته ترین دیپلومات آمریکایی افغانی الاصل در افغانستان، عراق و سازمان ملل متحد ایفای وظیفه نموده است که خانم یهودی دارد.

این سه تن از نخبگان تحصیلکرده ی پشتون وظیفه گرفتند تا حس نشنالیستی پشتون ها را تقویت نموده و بعد برای پشتون ها توضیح دهند که اصلیت آنها یهود اند و باید به اصل خویش برگردند. این جوانان در ابتدای گرایش خود به دین یهودیت بیشتر احساساتی بوده و تلاش داشتند که به طور آشکار دست به فعالیت زنند ولی بنابر تجارب سازمان های یهودی و مطالعه آنها از اوضاع منطقه به آنها تعلیمات داده شد که باید از مهارت خود کار گرفته و مطابق برنامه هایی که برایشان داده می شود رفتار کنند. آنها باید اوضاع منطقه را دقیق ارزیابی کنند آنها باید بدانند که در موقعیت بسیار حساس و در میان دشمنان سرسخت یهودیت (ایران، پاکستان و برخی عرب ها) قرار دارند.

اگر آنها با همکاری اسراییل و برخی سازمان های غیر دولتی یهودی دست به فعالیت آشکار زنند به زودی از طریق دشمنان اسراییل و یهودیت در ایران، پاکستان و برخی عرب ها و حتی اقلیت های قومی غیرپشتون در افغانستان سرکوب می شوند. همین بود که آنها رسما گرایش خود به دین یهودیت را اعلان ننموده ولی فعالیت های عمده ای را در این بخش مخصوصا در قسمت تقویت حس نشنالیستی پشتون ها و داعیه برتری آنها از سایر اقلیت های قومی در افغانستان انجام داده اند.

ثریا بها
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
یهودیت
غنی
خلیلزاد
احدی
نظرات بینندگان:

>>>   اصلااسرائیل می خواهد همه قبایل گمشده قبلی رابه سرزمین مقدس شان دوباره برگرداند ودرانجا ساکن سازددرهرگوشه جهان که باشند

>>>   من درتذکره ام افغان می نویسم ومیروم به اسرائیل پناهنده میشوم

>>>   هـرکسی کودورماند از اصـل خویش
بازجـوید روزگـــار وصــــــل خویش

>>>   علاوه بر این سه شخص یاد شده اقای عین وصاد وسعد محسنی وعده ای دیگری که بعضی ها خلیلی ودانش را هم به ان اضافه میدارند درین دین اسمانی گرویده اند البته این عیب نیست حدود شصت تا هفتاد هزار نفر افغان بکلی از خدا منکر گردیدند وکمونیست شدند وده ها هزار نفردیگر تکنوکرات وبی دین شدند و... یهودیت یک دین الهی واسمانی است واز خود کتاب اسمانی وپیامبر دارند اما خیلی دین سخت ودشوار است انهای که از دین اسلام برمی ایند که دین فطری ومعتدل واسان است یهود شدن وعمل نمودن انها به این دین بسیار برایشان دشوار وسخت است اینها با دین اسلام چه کردند که با یهودیت نمایند بهر حال یهودی ها ازینها استفاده ای ابزاری مینمایند وبلاخره در یهودیت هم نمی پذیرند زیرا میدانند وقتی به این اسانی ودرمقابل مادیات دین فعلی خودرا رها نمودند به یهودیت هرگز وفادار باقی نمی مانند بهر حال برای اقای غنی وخلیلزاد واحدی وخلیلی ودانش وعین وصاد این گرایش جدیدشانرا تبریک عرض نموده امید واریم که دیگر دین فروشی نکنند از مارکس پرسیدند که پدرت چرا نصرانیت را رها ویهودیت را پدزیرا شد جواب داد پدرم مانند من اقتصاد را اصل میدانیست
اینها همه نیز مانند مارکس اقتصاد را زیر بنا ودین واین رااز فروعات میدانند
رولا خانم

>>>   كاملا دروغ است هر زمانيكه كسى ويا كسانى پيدا ميشوند كه مصدر خدمتى به اين سر زمين باشند ازين تبليغات عليه شان شروع ميشود ما در گذشته ها ازين گونه مثال ها زياد داشتيم

>>>   دین کارشخصی هرکس است هرکس فکر میکند که از طریق کدام دین زودتر و آسانتر به جنت میرسد خودش انتخاب کنذ

>>>   یعنی چی؟؟؟ جز دشمنی امروز یهودیها با اعراب دیگر چی نقصی دارند.؟ آیا انسان نیستند؟؟
من یک مسلمان هستم ولی هیچوقت عالم دین نبوده ام. نمیدانم کدام جایی خوانده ام یا از کدام عالم دین شنیده ام که بغیر از حضرت محمد (ص) اکثریت پیغمبران از قوم یهود بودند.

>>>   حضرت صاحب میگوید من پشیمانم ازینکه اشرف غنی رابه قدرت رساندم ، دوسه کاکایش که کوچی است شاگردان من بودند آنها به من گفتند ای نفر آدم خوبست اوگفغت یکسال وچند روز میشودکه به ارگ نرفتم ،

>>>   Bashir Ahmad Qasani
تيم انتخاباتى رييس جمهورغنى سه هفته پيش در هند جلسه كرده است.
نشست تيم انتخاباتى آقاى غني در هند زير نام آينده افغانستان چندين روز پيهم در هند برگزار شده است.
اين افراد در نشست هند حضور داشته اند.
- حمدالله محب سفير افغانستان در امريكا
- مجيد قرار آتشه فرهنگى افغانستان در امريكا
- يما ياري وزير فوائد عامه
- حميد طهماسي وزير ترانسپورت
- متين بيك رييس ارگان هاى محل
- اجمل عابدي
- هارون چخانسوري معاون اداره امور
- عمر هوتك رئيس تداركات ملي
- شعيب رحيم معاون شهرداري كابل
- ملالي شنيواري مشاور غنى
- گلالي نور صافي وكيل بلخ
- فرخنده زهرا نادري مشاورغنى در امور ملل متحد
- قيوم رحيمي برادر سلام رحيمي
- محمد محق مشاور غني
- شميم كتوازي والي پكتيا
- شهرزاد اكبر مشاور غني
- مختار سكرتر غني
- دواخان مينه پال معاون سخنگوي غني

>>>   به سخنان این جوان با احساس پشتون ما گوش دهید که واقعیت هخا را بیان می دارد .
پسران يك پدر پشتون ازش مى پرسند كه كشور ما كجاست دراينجا ما احساس بيگانگى ميكنيم و چرا دلبسته اين سرزمين نيستيم اگر اين وطن اصلى ماست پس چرا به آباديش نميكوشيم همه روز دست به ويرانى ميزنيم با انتحار و انفجار پدرشان ميگويد وطن اصلى ما كوهى است بنام سليمان درپاكستان ما همه مهاجر به اين سرزمينيم به نيرنگ و جعل حكومت كرديم

>>>   حتمآ است واقعیت دارد

>>>   Paryani
یک دره مربوط ولسوالی خوگیانی وزیری بنام زاول وجود دارد. زمانیکه غند تعلیمی احیاط در وزیری بود روز های جمعه بان دره میله میرفتیم . طبیعت زیبا و ابشار اخر دره تماشایی بود .

>>>   Soraya Baha
ظاهر شاه: من از قبیلۀ بنیامین یهودی هستم
وزارت خارجۀ اسرائیل تائید نموده است که دولت اسرائیل تحقیقات گستردۀ را جهت شناسائی قبایل پشتونهای افغانستان و پاکستان که اصلیت یهودی دارند آغاز نموده است.

سخنگوی وزارت خارجۀ اسرائیل به روز جمعه ۱۵ جنوری ۲۰۱۰ به روزنامۀ لوفیگاروی فرانسه گفته است: دولت اسرائیل تحقیقات گستردۀ را جهت شناسائی قبایل پتان در افغانستان و پاکستان که یکی از ده قبیلۀ گمشدۀ یهودی اند از طریق تمویل مرکز تحقیقات ملی ممبی در هند رسماً آغاز نموده است. وی می افزاید از اینکه در شرائط کنونی گشایش چنین مرکز تحقیقاتی در افغانستان و پاکستان امکان نداشت، ما تصمیم گرفتیم که این تحقیقات را در هندوستان که اکثراً میزبان پشتونها می باشد راه اندازی نماییم. قرار است که این تحقیقات از سه ماه الی یک سال کامل را در بر بگیرد. .. تحقیقات ما قبلا در بخشهای ( ریشه یابی تاریخی، رسوم و عنعنات و تقارب در زبان ) تکمیل گردیده است. بناً این مرکز این بار نتائج تحقیقات خویش را از آزمایشات خون ( دی ان ای ) به دست خواهد آورد. تا کنون هزاران سی سی خون از قبایل پشتون افغانستان در منطقۀ مالهباد ولایت اتوراپردیش در شمال هند جهت آزمایشات جمع آوری شده است.

بنا بر اظهارات سخنگوی وزارت خارجۀ اسرائیل، از لحاظ بیولوژی کارشناسان بیولوژیک اسرائیل تمام تلاش خودشان را به کار بسته اند تا ارتباط ژنتیکی میان پشتونها و یهودیان را به اثبات برسانند تا اینکه به این طریق مؤرخان اسرائیلی را یاری کنند که گویا پشتونها در اصل از ریشۀ یهودیان واسرائیلی ها اند. در این باره کارشناسان بیولوژی اسرائیلی در مرکز تحقیقات ملی ممبی از لحاظ ژنتیکی میان اسرائیلی ها و افرادی از قبایل پشتون آزمایشاتی را انجام خواهند داد و با توجه به نتایج این آزمایشات که گویا پشتونها از لحاظ ژنتیکی نزدیکترین ملت به یهودیهای سفاردیم ( یهودیهای شرقی ) می باشند و به این طریق می خواهند ثابت کنند که پشتون و یهودیان از یک نژاد هستند.

روزنامۀ لوفیگارو در ادامۀ گزارش خود می افزاید: از مدتها قبل واضح بود که قبایل پشتون که در جنوب و جنوب شرقی افغانستان و در غرب و شمال غربی پاکستان زندگی میکنند همه از یک نسل اند و مربوط به قبایل گمشدۀ یهودی میباشند. این روزنامه می افزاید: همنوای کامل در رسوم و عنعنات، نحوۀ پوشیدن لباس، عادتهای خوانوادگی و امورات فرهنگی وجود دارد که این همه بیانگر این است که پشتونها این همه را از اجداد یهودی شان به ارث برده اند.

این اولین بار است که وزارت خارجۀ اسرائیل رسماً تائید میکند که تحقیقاتی گستردۀ را در راستائی شناسائی اصلیت یهودی پشتونها آغاز نموده است که با این کار خود بر عمل کرد سازمانهای غیر دولتی یهودی که از سالیان درازی در جستجوی قبایل گمشدۀ یهود در قرن هشتم قبل از میلادی فعالیت داشتند مهر صحه گذاشت.

مؤرخین اسرائیلی میگویند: موسی علیه السلام حین خروج از مصر با دوازده قبیله از قبیلۀ بنی اسرائیل خارج شده و در فلسطین مسکن گزین شدند که این دوازده قبیلۀ بنی اسرائیل به نامهای ( بنیامین، روبین، لاوی، یهودا، جاد، اشیر، زبولون، ساعر، یوسف، نفتالی، دان و شمعون ) یاد می گردیدند و از این جمله دو قبیلۀ آنها ( بنیامین و یهودا ) در جنوب فلسطین جا بجا شده که یهودیان امروزی از نسل آنها می باشند ولی متباقی ده قبیلۀ دیگر در شمال فلسطین جا بجا گردیدند که بعداً از آنجا به مناطق دیگر مهاجر شدند که سپس به نام قبایل گمشدۀ یهودی مسمی گردیدند.

روزنامۀ لوفیگارو در تحلیل خود راجع به این مسئله میگوید پشتونهای افغانستان اکثریت در میان سایر قومیت های مطرح در افغانستان می باشند، همچنان نظریۀ اصلیت یهودی آنها در منطقه و در میان مردم به سطح قابل ملاحظۀ منتشر شده است، ولی تا هنوز کدام مطالعۀ علمی دقیق که ثابت کند که پشتونها در اصل یهود اند صورت نگرفته است اما اکثریت پشتونها ایمان دارند که آنها اصلیت یهودی دارند. حتی اخرین پادشاه افغانستان، ظاهر شاه، در جواب خبرنگار ایتالیائی در بارۀ نسبش گفته بود که من از قبیلۀ بنیامین یهودی هستم.

سایت انترنیتی شبکۀ خبری العربیه نیز به بررسی این مسئله پرداخته و گزارش داده است که اسرائیل تلاش دارد حوالی ۱۵ ملیون پشتون افغانستان را دوباره به دین آبائی شان – یهودیت – برگرداند که متاسفانه تا هنوز تعداد از قبایل پتان را یهودی ساخته و آنها را به اسرائیل مهاجرت داده است.

همچنان این شبکۀ معتبر عربی زبان گزارش میدهد که در دهۀ هفتاد و هشتاد قرن بیستم سازمانهای یهودی فعالیتهای چشمگیری را در جهت کشانیدن قبایل پشتون افغانستان به آئین یهودیت از طریق استخدام و تربیۀ جوانان پشتون در بیروت، پایتخت لبنان و برخی کشور های غربی راه اندازی نموده بود. این شبکۀ خبری به نقل قول از برخی رسانه های اسرائیلی گزارش میدهد که سازمانهای یهودی توانسته اند برخی دانشجویان افغان در آن زمان ( مانند زلمی خلیل زاد، اشرف غنی احمد زی و انوارالحق احدی ) در بیروت را به دین یهودیت برگردانند. البته این دانشجویان کسانی بودن که بعدها پستهای مهمی را در حکومت کرزی به دست آوردند و زلمی خلیلزاد نیز شناخته ترین دپلومات امریکائی افغانی الاصل در افغانستان، عراق و سازمان ملل متحد ایفای وظیفه نموده است که خانم یهودی دارد.

این سه تن از نخبه گان تحصیل کردۀ پشتون وظیفه گرفتند تا حس نشنلیستی پشتون ها را تقویه نموده و بعد برای پشتونها توضیح دهند که اصلیت آنها یهود اند و باید به اصل خویش برگردند. این جوانان در ابتدای گرایش خود به دین یهودیت بیشتر احساساتی بوده و تلاش داشتند که به طور آشکار دست به فعالیت زنند ولی بنا بر تجارب سازمانهای یهودی و مطالعۀ آنها از اوضاع منطقه به آنها تعلیمات داده شد که باید از مهارت خود کار گرفته و مطابق برنامه های که برای شان داده میشود رفتار کنند. آنها باید اوضاع منطقه را دقیق ارزیابی کنند. آنها باید بدانند که درموقعیت بسیار حساس قرار دارند، آنها در میان دشمنان سرسخت یهودیت ( ایران، پاکستان و عربستان سعودی ) قرار دارند. اگر آنها با همکاری اسرائیل و برخی سازمانهای غیر دولتی یهودی دست به فعالیت آشکار زنند به زودی از طریق دشمنان اسرائیل و یهودیت در ایران، پاکستان، عربستان سعودی و حتی اقلیت های قومی غیر پشتون درافغانستان سرکوب میشوند. همین بود که آنها رسماً گرایش خود به دین یهودیت را اعلان ننموده ولی فعالیت های عمدۀ را در این بخش مخصوصاً در قسمت تقویۀ حس نشنلیستی پشتونها و داعیۀ برتری آنها از سایر اقلیت های قومی در افغانستان انجام داده اند.

همچنان چندی قبل سایت عربی زبان القدس العربی، چاپ لندن، در مصاحبۀ با داکتر جعفر هادی حسن، نویسندۀ برجستۀ جهان عرب و پژوهش گر مسایل یهود و یهودیت ( دارندۀ درجۀ دکترا از دانشگاه مانچستر بریتانیا در یهود شناسی و نویسندۀ کتابهای فرقه الدونمه بین الیهودیه و الاسلام، فرقه القرائین الیهود، الیهود الحسیدیم و پیدایش، تاریخ، عقاید، فرهنگ و عنعنات یهود ) به مسلمانان و عربها هشدار داده بود که متوجه باشند که اسرائیل به زودی افغانستان را توسط قبیلۀّ پتان تحت اشغال خود در خواهد آورد.

وی در مصاحبۀ خود می گوید: پروسۀ یهودی سازی قبیلۀ پشتون در افغانستان از چندین دهه بدینسو جریان دارد و ما شاهد روزی خواهیم بود که رسانه های خبری گزارش گرویدن ملیونها تن از پشتونهای افغانستان به آئین یهودیت را در اثر تلاشهای همه روزۀ اسرائیل به نشر خواهند رساند. تعداد زیادی از سازمانهای غیر حکومتی در اسرائیل همین اکنون مصروف جستجوی قبایل گمشدۀ خود اند. آنها میگویند که قبایل گمشدۀ یهود در قرن هشتم قبل از میلاد توسط آشوریها اسیر گردیده و بعد در سراسر جهان پراگنده شدند ولی هنوز آنها عادتهای یهودی خود را حفظ نموده اند. از جمله عادتهای یهودی: تندروی، تعصب، نژاد پرستی ( پشتونوالی ) عدم احترام به حقوق زن، به فروش رسانیدن زنها، خشونت قبیلوی، به نکاح در آوردن خانم برادر بعد از مرگ وی، علاقمندی به قتل و کشتار، حفظ آداب و سنت های گذشتۀ خود از قبیل لباس، کلاه جالی، رقص عنعنوی مردان در مراسم خوشی ( اتن ملی ) و برتری طلبی قومی می باشد که درمیان قبایل پشتونهای افغانستان هنوز حفظ گردیده است.

این پژوهشگر عرب می افزاید: سازمانهای یهودی از گذشته های دور سرگرم جستجوی قبایل گمشده اند، آنها قبایل گمشدۀ خود را در افغانستان، ایران، چین، هند و امریکائی جنوبی جستجو میکنند. تا کنون طبق آمار آنها قبایل پشتون در افغانستان و پاکستان شناسائی شده اند که اصلیت آنها یهود اند و بحث بالای کشورهای دیگر جریان دارد. اسرائیل با بهانۀ دریافت قبایل گمشدۀ خود میخواهد اسرائیل کبرا را از رود نیل در مصر الی دریای فرات در عراق که پلان ستراتیژِیک آن کشور است تشکیل دهد. یکی از حاخامهای ( رجال دین ) یهود بنام آبیحل در کتاب خویش تحت عنوان قبایل گمشده میگوید که تعداد آنها به ۱۰۰ ملیون نفر خواهد رسید.

داکتر جعفر هادی حسن در ادامه می افزاید: اسرائیل نهایت تلاش دارد تا قبیلۀ پشتون در افغانستان را که نفوس آنها تقریبا ۱۵ ملیون تن می باشد به دعوای اینکه اصل آنها یهود اند به آئین یهودیت برگرداند. تا کنون ده ها نهاد وسازمانهای یهودی تماسهای متعددی با سران قبایل و رهبران پشتون که در دو طرف مرز افغانستان و پاکستان قرار دارند انجام داده اند وهمچنان ده ها جلد کتاب یهودی را به زبان پشتو ترجمه گردیده و در آنها از اصالت یهودیت پشتونها و خصوصیت یهودی آنها توضیح داده شده است. همچنین در این کتابها توضیح داده شده است که پتانها نسب شان بر میگردد به ( افغان بن شاوول ) که در تورات از شاوول منحیث اولین پادشاه یهودی در سرزمین فلسطین نامبرده شده است. باید یاد آور شد که سازمانهای یهودی ( مانند سازمان عامی شاب – بازگشت ملت ) توانسته اند عدۀ از افراد قبیلۀ پشتون را به دین یهودیت برگردانده و آنها را به اسرائیل مهاجرت نمایند که این افراد به مرور زمان اقارب و خویشاوندان خویش را نیز به یهودیت دعوت نموده و آنها را به اسرائیل مهاجرت خواهند داد. و همچنان عدۀ دیگر از تکنوکراتهای پشتون که مخفیانه به یهودیت گرویده اند هنوز در افغانستان فعالیت دارند.

>>>   فارسی زبانان صاحبان این وطن هستند. پشتونها سه قرن قبل اینجا نبوده و هیچ نشان تمدنی از خود ندارند. به کمک انگلیسی‌ها اینان مسلط شدند و وطن دیگر پیشرفت نکرد و در کام قتلها و تعصبات فرو رفت. حال این مهمانان، میزبان را قبول ندارد‌.
====
شهروندان بسیاری از کشورها از جمله اروپا ، امریکا،کانادا و استرالیا مهاجرین هستند و با مردم بومی بطور مسالمت آمیز از هر قوم و قبیله ای، دین و مذهبی، رنگ و نژادی زندگی میکنند، کار و فعالیت میکنند، غنای فرهنگی و هنری بوجود آوردند و از این جهت مفتخر هستند. لذا در این شرایط و در این زمان بسیار شرم آور است که در افغانستان عده ای از قوم و قبیله ای دیگر به دیگر اقوام بگویند که (اکثریت بودن مارا بپذیرید و به ما احترام خاص بگذارید، زیرا ما اکثریت مطلق هستیم و به همین دلیل قوم برتر هستیم. اگر چنین نکنید باید افغانستان را ترک کنید.)
این سخنان شرم آور، جاهلانه و وحشیانه است. بجای ادعای برتری و اکثریت بودن و اخراج کردن ها و تنفر ها و جدای از همدیگر بهتر است که در ساختن و آباد کردن کشور متحد و یکپارچه شوند. هر کسی استعداد و توان کاری بهتری برای آبادی افغانستان دارد مورد احترام مردم باشد. فقر و گرسنگی، جنگ و خونریزی، انتحار و انفجار بیداد میکند. از بیکاری و گرسنگی مردم کودکان خودرا میفروشند، هر روز خبر کودک فروشی و جنایت سرخط خبرهایی جهان است، اما متاسفانه عده ای بجای اینکه راه حل واقعی برای فقر و گرسنگی و کودک فروشی پیدا کنند، ادعای قوم درجه یک و برتر و اکثریت دارند. وقتی جنگ و خونریزی، انتحار و انفجار، فقر و گرسنگی باشد، نه برتری و اکثریت فائده ی دارد و نه امتیاز محسوب می شود و نه افتخار است. افتخار و امتیاز اصلی در اقلیتی است که در صلح و امنیت، آسایش و رفاه زندگی مسالمت آمیز نمایند، نه در اکثریت مطلق جنگ و خونریزی، انتحار و انفجار، کشت تریاک و مواد مخدر، جهالت و حماقت، فقر و گرسنگی، گدای و مهاجرت میلیونی.

>>>   جهاد را چه كه مردم نادان ما هزار ها دالر مصرف حج ميكنند و شيطان را به سنگ ميزنند... در حاليكه شيطان بالاي شان دارد حكومت ميكند. سنگسار اين خبيث هم جهاد هم حج اكبر است

>>>   طاهر پشتون
چون پشتونها مردم غيرتى و خوبی هستندهركه ميگويد ازنسل ماست. اسراييل ميگويد ازنسل ماست. ايران ميگويد از نسل ماست (اريايى). عرب ميگويد از نسل ماست (مسلمان محكم). و ديگران هم از حسادت ميسوزند.
ولى مافقط پشتون استيم كه يكى از اقوام افغان مانند تاجك, اوزبك, هزاره, بلوج, نورستانى وغيره استيم و بس. كشورما افغانستان است و بس و به هيج كس اجازه اشغال انراچي همسايه و چه دور نميدهيم.
زبان ملي ما پشتو و زبان رسمى ما هردو پشتو و درى است.
از افغانستان حراست ميكنم. اگر اسغالگر ضعيف باشد با شمشير و تفنگ و اگر قوى باشد با استشهاد. نصف ما بااشغالگران خارجى در جنگ استيم(طالبان) و نصف ما با اشغالگران داخلى در خنگ استيم (اشرف غنى, كرزى, خليلزاد, وردك, اتمر وغيره), ولى هدف نهايى دفاع از افغانستان است. 300 سال همين كاررا كرده ايم. و تاوقتى ادامه ميدهيم كه دشمنان داخلى و خارجى افغانستان نابود شوند.
لطفا نشركنيد

>>>   چفدر ....هستید؟ دین را به دولت چی! بگزار که اشرف غنی و یا دیگران به کدام دین هستند. این کار شخصی آنها است. مگربا تآسف چشم خار دشمنان وطن.

>>>   آقاى غنى ؛
ضرور نيست راست و چپ قسم بخوريد كه افغان ( پشتون ) بوديد ، افغان هستيد و افغان خواهيد ماند .
ما هم قسم مى خوريم كه شما از هفت پشت افغان ( پشتون ) بوديد ، هستيد و خواهيد بود .
اما ما هم قسم مى خوريم كه افغان نبوديم ، نيستم ، و نخواهيم بود.
اما برادر هم وطن و شهروند هستيم ، هرچند به گفته خود شما ، شما مفهوم شهروندى را نمى فهميد !

>>>   Muradi
جامعه جهانی چراجلو فتنه گران قوم پرست وفاشیست را نمی گیرد. مظاهره حق هر فرد جامعه است تا خواسته های خودرابه کسانی که ادعای مسئولیت میکنند، بشنواند.

>>>   غنی و بزدلان دور قابش باید بدانند که دیگر مداری
گری او رو به ختم است حتی امریکا دیگر نمی تواند
از شماطرفداری کند و حتی پشتونها ..۱۶۰ نفر که مسولیت گرفتاری
غنی و ۴ نفر مزدور پاکستانی را جهت به محاکمه کشیدن
آنها ..را به عهده گرفته اند در کابل مستقر شده اند و باید
بدانند که راه فرار آنها از همین حالا بسته شده است.اگر
مادر زاییده باشد شان بیرون بر آیند اوغانک های طرفدار
غنی کارتان تمام است به اسراییل فرار کنید ..زیرا اسراییل
رسما اعلان کرد که از نسل یهود هستید بر وید اسراییل هم
پول وهم مکان برایتان میدهد به مراتب بهتر از نوکری پاکستان
است..اینجا آریا خوراسان است و صاحب این کشور تاجکان
و پارسیان است ..کوشش نکنید همه را اوغان بسازید
j.m

>>>   خو یکی ازین مشاروین غنی خو بیخی دشمن اسلام است همی محق امی استه که غنی سایب یهودی گری میکوند

>>>   مسلئل زیادی از دین یهودی دراسلام است مثلا همین سنگسار

>>>   دوروغ محض است !!!

>>>   پشتونهای بیچاره را تنها ملامت نکنید از اوزبک ها هم خاندان شهرانی وزیر اوقاف سابق پدر وحیدالله شهرانی نیز سالها قبل یهودیت را پذیرفته بودند او هنگام ستاژ۱۸ ماهه در امریکا دریک خانواده ای یهودیبسر میبرد وازانجا یهودیت را پذیرفت درحالی که عالم دین ومفسر قران کریم است از اثر تشویق وتطمیع ان ولی نعمتشدر زمان حکومت داود خان یهودی گردیدند سند معتبر درین مورد عباس کریمی سابق سفیر افغانستان در کویت میباشد
محمود کرزی

>>>   یهودی هم انسان است
نزد خداوند ج قوم مطرح نیست تقوا شرط است
....غاصب ازهرقومی که باشد نزد خداوند ج ومردم منفوراند

>>>   حرکت کاروان بزرگ عدالت خواهان فرا خوان اقای عطامحمد نور والی بلخ و ریس اجرایی جمعیت اسلامی افغانستان در حال اماده گی و حرکت بسوی کابل
مکن غفلت هلهزودتر زجا خیز
که در فردا من و تو لا جوابیم

>>>   خانم ثریا بها!
فکر میکنم که کفایت می‌کند تا ازین نا فهمی مردم بیچاره و در به در سو استفاده نمایید۰ از همه بیش‌تر به شما معلوم است که کسی یهودی به شمار می‌رود که از مادر یهود به دنیا آمده باشد، در صورتیکه مرد یهود با خانم غیر یهود ازدواج کند باز هم اطفال شان یهود به سما نمی آیند و اصلا کسی از دیگر ادیان به به دین یهودیت گرویده نمیتواند پس این که شما میگویید که غنی و خلیل زاد و غیره به دین یهودیت گرویده اند یک گو پوچ و بی معنی است و من نمیدانم هدف تان در چه نهفته است۰
ای کاش امروز در جغرافیای فعلی که افغانستان نامیده می‌شود حد آقل سی فیصد آن یهودها زندگی می‌کردند و امروز این مرداب وجود نمیداشت،. زیرا یهودها انسان‌های وطن پرست و پر افتخار اند و جاسوس بیگانه نمیشوند و از وطن شان دفاع مینمایند، امروز اسرائیل کوچک و پر افتخار در مقابل قدرت های بزرگ شیطانی مثل رژیم فاشیستی و طاغوتی ایران و مزدوران شان خزب اله لبنان و غیره سرفرازانه به پیش می‌رود ودر صورت ظرورت در ظرف یک روز این رژیم شیطانی را محو و نا بود مینماید۰
در افغانستان امروز ۹۰ فیصد نخبگان سیاسی آش به طور مستقیم جاسوس بیگانگان و همسایه ها اند٫ در صورت ضرورت مادر٫ زن و فرزند شان را هم به بیگانه ها در مقابل پول میفروشند۰ پس شما بهتر است تا به یهود ها تویین نکنید۰

>>>   این خصوصیات عیب یا امتیاز نیست :
قوم - مذهب یا دین - زبان - محل سکونت فعلی یا قبلی - کم یازیادبودن نفوس - حالت قبلی فامیلی یا قومی - خوب یابد بودن اقارب -
تنها عمل شخصی هر فرد بیان کننده خوبی یابدی وست ، فرضا کسی براستی از نسل اسرائیل باشد هیچ عیبی یا امتیازی ندارد - یا اگر کسی قبلا اجدادش درکشور دیگری بوده خودش فعلا درافغانستان هست این نه بیانگر عیب است نه امتیاز
اما از تجارب چند ساله یا دودهه گذشته اگر حکومت بدست تاجک ها بیافتد مخصوصا شمالی وال خدا بداد ما برسذ ممکن تعمیرات وزارت خانه هارا هم غصب وبین خود تقسیم کنند خیلی حریص ظالم هستند اگر بدست ازبک یا هزاره بیافتد هم بهتر ازین نمیشود که ددر دست پشتون ها باشد
همینکه پشتون ها توانستند سه صد سال حکومت کنند منبعد هم میتوانند وحقیقت هم همین است که باید رهبری در دست آنها باشد چون اقلا از ده نفر شان یک نفر شان عادل و منصف هست ، پابندی شان در دین بهتر از ماست بهمین دلیل خلاف کاری هم در بین شان کمتر است
برادران هزاره ما از یک قوم ده حزب بیشتر دارند تاجک ها هرکدامش یک حزب دارد وخودش رهبر است
اما در بین پشتون ها تعداد حزب خیلی محدود است حتی همان طالبان بیسواد در سخت ترین شرایط برضد یکدیگر نشدند به چندین گروپ ودسته وانشعاب نشدند
خصوصیت دیگر پشتون ها تسلیم ناپذیری وچاپلوس نبودن وعزم ثابت وبا اراده هستند
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است