لابی های صهیونیزم در اوج بحران هویت اوغان
 
تاریخ انتشار:   ۰۲:۵۵    ۱۳۹۶/۱۲/۵ کد خبر: 147277 منبع: پرینت

چرا لابی های صهیونیزم در اوج بحران هویت اوغان دست بکار شدند؟

از زمانیکه حامد کرزی، نتانیاهو و محمود خان اچکزی با وساطت نخست وزیر هندوستان بگونه سری در هند مذاکره کردند، تحولات عجیب و غریبی در افغانستان، پاکستان و اسراییل اتفاق افتاد.

ده ها لابی اسراییلی و صهیونیستی وارد افغانستان و تخت سلیمان در پاکستان شده و دست به تبلیغ یهودیت نصب قبایل پشتون زدند. ناگهان قبایل پتان پاکستان دست به مارش طولانی تحت نام تبعیض اسلام آباد با مردم پتان زدند.

در افغانستان صهیونیزم جهانی به سرعت دست بکار شده بحران هویت اوغان را با اجبار در شناسنامه های برقی روی دست گرفتند. ناگهان ده ها لابی زن و مرد، ملا و خاخام صهیونیزم وارد افغانستان شدند تا از افغان بحیث بازماندگان قبایل گمشده اسراییل حمایت کنند.

چنانچه حلیم تنویر نماینده گلبدین و صهیونیزم جهانی با جسارت بی سابقه تاریخچه نسب یهودی پشتون ها را توضیح داده و تهدید کرد که هر کی هویت اوغان را نپذیرد باید سخت مجازات و از کشور اخراج شود. این در حالی است که ایران بیش از هر کشور دیگر در جهان در تبلیغ نام افعان و افاغنه نقش داشته است و نام افغانستان را در سده نوزدهم اختراع نموده بجای خراسان در بازی بزرگ سده نوزدهم به سر کشور ما گذاشت. امروز هم ایرانی ها حامی و بانی هویت افغان و افغانستان اند.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صهیونیزم
هویت افغان
نظرات بینندگان:

>>>   افغان دراصل پکت بوده بعد پخت شده بعد پختون شده بعد پشتون شده بعد ابگان شده بعد اوغان شده وبعد هم افغان شده.این کدام دروغ و افترا نیست بلکه یک حقیقت است که من چندین بار در تاریخ زبان پشتو و کلمه افغان در دوران مکتب خود خواندم و مکتب ما درحدود نود فیصد شان شاگردان پشتون بودند.اگر همین نوشته ام را کدام همصنفی هایم بخواند حتما نوشته مرا تایید میکند.لذا تحمیل کلمه افغان بالای اقوام دیگر یک ظلم بیحد و فراموش شدنی است.هیچ ضرورتی نیست که کلمه افغان در تذکره نوشته شود جمهوری اسلامی افغانستان کفایت میکند.کاروان شتر هم باید حذف شود.

>>>   خوب است به کمان شما اگر پشتونها یا افغانها اگر از قوم یهود باشند افتخار برای قوم پشتونها می باشد زیاکه اغلب پیامبران و نا بغه ها از قوم یهود میباشد خدا را شکر که از قوم چنگیز پشتونها ویا اولاد صیفه یی نمی با شیم ای شرم را کجا می بردیم شکر از اوااده ............. نمی باشیم

>>>   یک ضربالمثل بود که می گفتند: دیوار شکسته و زن .....، حال شما به مردم می‌رسانید که این به چه معنی .
....میدانی که صفت تحمتگر در دین اسلام چیست؟

>>>   اگر پشتون ها يهود مى بودند اسرائيل نمى گذاشت از بينى يك نفرشان هم خون بيايد و كسى جرئت نمى كرد از آنها استفاده كند. خود يهودها مى دانند قبايل گم شده شان كجا هستند. البته كه در بين عرب ها حل شده و مسلمان شده اند و مخالف يهوديت شده اند. اوغانها دل خود را ناحق خوش نكنند. از لحاظ ژنتيكى عربها با بنى اسرائيل شباهت دارند. اوغانها ندارند كه ثابت شد.

>>>   یهود خو قوم نیست بلکه یک آئین دینی است، و پشتونها هم خو الحمدلله همه مسلمان هستند، این دو موضوع چه ارتباطی باهم دارند؟؟؟؟؟
واگه بقول شما پشتونها به قوم بنی اسرائیل تعلق داشته باشند بازهم کدام گپی نیست، پیش از ظهور دین مقدس اسلام بیشتر مردم عربستان و منطقه از سلسله نسب بنی اسرائیل بودند که به دین مقدس اسلام مشرف شدند.
دین یهودیت را ترک و به دین مقدس اسلام گرویدند.
حاااااااالا بگوئید بین این دو موضوع چه ارتباطی وجود دارد که گپای ... میزنید؟؟؟؟
هروی

>>>   ایران نیز دوست دارن که تمدن خراسان از ایران ربوده نشود. ایران خراسان قدیم را منحصر در خراسان ایران کرده است و هرگز نمی خواهد که یک خراسان بزرگ در عرض ایران قدعلم کند. از این رو دوست دارد که این کشور به نام افغانستان همانطور باقی بماند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است