غنی مردی است با تفکر ملاعمرها
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۷    ۱۳۹۶/۱۲/۳ کد خبر: 147182 منبع: پرینت

وقتی اشرف غنی كه عمر اش را در كالج های غربی گذرانده و با چهره متعادل وارد عرصه شده است پارچه پارچه شدن فرزاندان افغانستان را امتحان الهی می خواند من به هيج عنوان از فتوای استشهادی حكمتيار كه تمام عمر را زير سايه افراطيت گذرانده است گلايه ندارم.

وقتی غنی كه حتی سواد كافی برای درست خواندن احاديث و آيات ندارد و بویی از اسلام نبرده است در خط فكری حكمتيار، ظواهری و ملاعمر قرار می گيرد ديگر نمی توان به تروريسم باوران نيكتای دار اعتماد كرد.

او كه مسوول حفظ جان و مال مردم اين جغرافيا است خود فتوای قتل مردم اش را مشروع می خواند و اين در حالی است كه برخی ها با بی شرمی تمام در پی توجيه چنين بيانات مزخرف او بر آمده است. دريغ كه ما مردم به امتحان الهی تن داده ايم وگرنه جای غنی نه درک ارگ بلكه در سلول انفرادی بود.

میثم احسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
مردم افغانستان
امتحان الهی
نظرات بینندگان:

>>>   پشتون ها میگویند افغان نام ما نیست تاجک ها هزاره ها ازبک ها هم منکر آن اند پس چرا این نام بیگانه را کاملا حذف نمیکنند ؟؟؟
اپگان اوگان افغان شاید از پشتون های آنطرف دیورند باشد

>>>   اشرف غنی با این ادعا که پارچه پارچه شدن فرزندان ما امتحان اللهی است، نشان میدهد که یا بسیار احمق و بی‌ سواد است و یا اینکه از عوام فریب‌های بسیار بی‌ وجدان است. ما همه خوب میدانیم که اشرف غنی در چهل سال زندگی‌ در آمریکا نه نماز میخواند، نه مسجد را دیده بود و نه با این همه ثروت فرض حج رفتن را ادا کرده بود. این مردِ نامرد نه‌ به اسلام باور دارد و نه به الله (ج) و نه به تقدیر و امتحان اللهی. این گفتارش توهین به شعور مردم است و بیشرمی و سیانگی این شخص مزدور را نشان میدهد.کسی‌ از اشرف غنی بپرسد که چرا الله فرزندان تو را مورد امتحان قرار نمیدهد؟ چرا اون‌ها در ناز و نعمت زندگی‌ میکنند؟

>>>   بهتر است که غنی در مورد مسایل دینی در مجالس و محافل رسمی کلمه به دهان نیاورد زیر بنا بر عدم آگاهی کامل وی از مسایل دینی و مذهبی چند بار سبب رسوایی خودش گردیده است. آیا پارچه پارچه شدن فرزندان ما اگر امتحان الهی است ؟ با این برداشتد پس تو خود دحشتگری داعش و طالب را مشیت الهی میدانی ؟ وای بر حال این ملت که چه آدمی در راس شان قرار گرفته.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است