ترامپ: درباره مداخله روسیه در دولت اوباما تحقیق کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۶/۱۲/۳ کد خبر: 147173 منبع: پرینت

«دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا از «جف سشنز» دادستان کل این کشور انتقاد کرد و از فالوورهای خود در توییتر خواست از سشنز بپرسند که چرا دولت سابق آمریکا در کانون توجه تحقیقات در مورد مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار ندارد.

ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: سوال؛ اگر تمامی روند مداخله روسیه در جریان دولت اوباما اتفاق افتاد، چرا آنها موضوع این تحقیق نیستند؟ چرا اوباما کاری در مورد مداخله نکرد؟ چرا جنایات دمکرات ها زیر ذره بین تحقیقات نیست؟ از جف سشنز بپرسید.
ترامپ قبلا نیز از توییتر برای انتقاد از سشنز استفاده کرده است، به ویژه از زمانی که دادستان کل آمریکا از خود در پرونده تحقیقات در مورد ارتباط ستاد انتخاباتی ترامپ با روس ها، سلب صلاحیت کرد.

این اقدام سشنز باعث شد که وی از نظارت بر روند بررسی های «رابرت مولر» بازپرس ویژه تحقیقات در مورد مداخله روسیه با ستاد انتخاباتی ترامپ کنار رود و مسوولیت این امر به «راد روزنشتاین» معاون دادستان کل آمریکا واگذار شود.
رییس جمهوری آمریکا همچنین در توییت دیگری به درگذشت «بیلی گراهام» مبلغ مذهبی آمریکا اشاره کرد و ضمن یاد کردن از وی به عنوان فردی بزرگ و خاص، نوشت: هیچ کس شبیه او نبود. مسیحیان و همه مذاهب، دلتنگ وی خواهند بود.

گراهام که از مشاوران روسای جمهوری آمریکا و از سرشناس ترین مبلغان مسیحی در تاریخ بود، در سن 99 سالگی پس از تحمل بیماری درگذشت.

«رونالد ریگان» رییس جمهوری آمریکا در سال 1983 به گراهام مدال آزادی ریاست جمهوری را اعطا کرد که بالاترین مدال افتخار غیرنظامی در آمریکا به شمار می رود.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اوباما
ترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است