فاشیست های اوغان با کسی شوخی ندارند
 
تاریخ انتشار:   ۰۳:۴۲    ۱۳۹۶/۱۲/۳ کد خبر: 147157 منبع: پرینت

بسیاری شخصیت های تاجیک که وزنه داشتند، محبوبیت داشتند، جان و جوهر مبارزه و مقاومت داشتند، می توانستند در وقت ضرورت مردم را بسیج کنند، همه را یکه یکه از میان بردند و میدان را خالی ساختند. شما لیست تمام شخصیت های ردیف اول تاجیک را که در این سال های پسین ترور شدند و با هزار شیوه و شگرد دیگر کشته شدند، از صحنه خارج شدند، بگیرید. شمارشان به صدها نفر می رسد. اینکار را که از سال ها قبل شروع کرده بودند، بخشی از برنامه فاشیستی شان بود برای اینکه امروز بتوانند بخش های دیگر برنامه شوم و شیطانی خود را عملی سازند.

شما این فاشیست ها را، این اشرف غنی .... را، این خلف صادق ادولف هیتلر را با حنیف اتمر و استانکزی و دیگر و دیگران شان به هیچ صورت دست کم نگیرید. در تاریخ کوتاه حاکمیت پشتون در سرزمین ما فاشیست تر، بی باک تر، قاطع تر، با هدف و با اراده تر از این دسته ای فاشیست های اوغان ملتی، سور خلقی، گلبدینی، طالبی، داعشی، به شمول کرزی و اعوان و انصارش هرگز وجود نداشته است.

اینها هفت پدر امیرعبدالرحمان و نادر غدار و محمدگل مهمند و غیره و غیره هستند. بار بار نوشتم و باز می نویسم که اینها با کسی شوخی ندارند. اینها برنامه دارند، نقشه دارند، هدف دارند. خیلی جدی تا پای جان برای تطبیق آن برای برآورده شدنش کار می کنند.

کسی اگر می خواهد با این نیروی خشم و خون و خیانت مقابله و مبارزه کند باید کمر خود را درست ببندد و در تمام عرصه ها مثل اینها برنامه و هدف و سیاست روشن داشته باشد و برای تطبیق و برآورده شدن اش تا پای جان و تا آخر خط برود. با آدم های گنس و بی برنامه خیلی دشوار است که به جنگ فاشیزم اوغانی رفت و آن را به شکست مواجه ساخت.

نسل جوان باید برای یک مبارزه طولانی و با برنامه آماده شود.

عمر راوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاشیست
تاجیکان
نظرات بینندگان:

>>>   فکرکنم تا اینکه درمقابل فاشیستها قرارګیریم بهتراست همرایشان باشیم زیرا رهبران که ترورشده اند و یا رهبران ما که دراحال حاضر دردولت هستند همه خاین و مرتجع هستند ما ملت تاجک همیشه قربانی میدهیم رهبران ما که سواد ندارند یا از هرسوراخی سربدرآورند مایان وی را به قله های رهبری زود میرسانیم اما دراخرکاررهبرفروخته میشود به فاشیزم درآخر کاررهبر به خود قصرمیسازد و عیش و نوش میکند تمام رهبران ما از حبیب الله کلکانی ګرفته تا مسعود و ربانی و فعلا عبدالله و امثالهم همه دزد و رهزن حقوق تاجکها بودند من به یکیش هم خوشبین نمیباشم.... زنده باد ملت ما مرګ به رهبران فروخته شده

>>>   چای ناخورده جنگ نمیشود اول کجا را چور کنیم قاچاق مواد مخدر را از تخار به تاجکستان چطور کنیم ان لاش های گندیده که شما برایش تاجک بافهم یاد کرده اید همه ایشان برای چور مبارزه میکرد نه برای رضایی تاجک و انها را در جمله پلیت ترین ها بنویس نه در جمله تاجک بافهم.

>>>   Mazdak Farid
با استبداد و دروغ نمی توان به آبادی رسید . در سرزمین ما حالا استبداد و دروغ حکومت می کند . قبیله پرستان امکانات جامعۀ جهانی را برای استبداد و دروغ مصرف می کنند . از هر اعتراض شهروندی با استبداد و دروغ باید پشتیبانی شود . اعتراض نورِ بلخ باید فرا تنظیمی باشد و ساختار سیاسی را به سوی رهایی از استبداد و دروغ رهنمون گردد . اعتراض نورِ بلخ باید به دگرگونی و اصلاح دولت و دولت داری بیانجامد .

>>>   یکی از راه‌های رسیدن به ملت شدن و پایان دادن به غایله‌ها، پس از آن‌که شناس‌نامه‌های هوشمند مطابق مصوبه ۱۳۹۳ توزیع گردید، این‌ست تا در مورد انتخاب نام کشور، ریفراندوم یا (همه‌پرسی) شفاف زیر نظر نهادهای بی‌طرفِ سازمان‌های بین‌المللی راه اندازی گردد. نظام از حالت متمرکز به جمهوری فدرال تغییر کند، بعد از آن قصه مُفت دیورند خواهی تمام گردد و بعد، سرود ملی، رنگ پرچم، نام واحد پولی و متن زبان پول کشور یا به‌فارسی تغییر کند یا مختلط گردد. هرگاه توانستیم به‌این‌ها دست یافتیم می‌توانیم یک قدم به‌ملت شدن نزدیک شویم. در غیر آن اگر گفتمان ملت شدن به بن‌بست خورد (که خورده) و گروه‌های قومی بر سیاست تحمیل و تک‌روی ادامه بدهند، بدون شک که پیامد خونین و خطرناک درپی خواهد داشت. در آن‌صورت که در کشور مثل «رواندا» قتل‌های قومی آغاز گردد، بهتر است به‌جای هموطنان متخاصم، همسایه‌های خوب شویم.

هارون معترف

>>>   به راوی :
فقط یک فرد از افراد مورد تائید خودرا که تاجک باشد معرفی کن که غاصب اختلاس گر دزد و مفسد نباشد تا ما منبعد بنویسیم زنده باد فلانی پیروز باد سربلند باد واز او پیروی کنیم ،
ر

>>>   ترا ناحق بیم ګرفته ! مثل یخ اب خواهی شد

>>>   هارون جان معترف!
جرت !!!!
دوازده سال زدین و کندین تا بتوانبد بجای پوهنتون دانشگاه بگویید، تغییر نام افغانستان دوازده صد سال را در خواهد گرفت.

>>>   هارون متعرف همان مثله صیغه چطور شد ؟

>>>   میخواهم برای مردم افشاگر توطیه های مکارانه قبیله پرست های پشتونیزم شوم خوب دقت کنید
نظردهنده ای که با نام تاجیک ام نظر میدهد و به تاجیک و فارسی توهین میکند و اوغانیزه شدن را میستاید مسئله ای که بارها در بخش نظرات این سایت تکرار میشود و نباید با غفلت از کنار آن گذشت
در ابتدای کلام(قرار👈ګیریم👉)《《《توجه شود داخل کردن حروف پشتون در متن" اما در ادامه توجه شود مینویسد
( ملت تاجک همیشه قربانی میدهیم رهبران ما که سواد ندارند )
در ادامه باز خود را رسوا میکند
( تمام رهبران ما از حبیب الله کلکانی 👈ګرفته👉 تا مسعود و ربانی..)
بعد توهین خود را به رهبران تاجیک شروع میکند
دوباره جهولت خود را نشان میدهد ( ما 👈مرګ👉 به رهبران...)
او برادر جاهل و تفرقه انداز اگر اندکی عاقل تر بودی حروف پشتونی ات را مخفی میکردی تا مکرت آشکار نشود... واقعا شعور مخاطب خود را چی فرض کردی و نوشته به هم بافتی؟!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است