سطح توقع ما از جمعيت درست نيست
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۲    ۱۳۹۶/۱۲/۲ کد خبر: 147122 منبع: پرینت

اكنون جمعيت اسلامی و در كل جريان مقاومت با موج بزرگی از توطیه ها روبرو است.

در اين لحظات نبايد زياد احساساتی برخورد كنيم. جمعيت با منابع توزيع قدرت و ثروت خارجی و ارگ مقابله می كند اين كار ساده ای نيست. همه اين محورها با دسيسه و توام با شرايط و حالات پيچيده بازی می كنند.

شما ببينيد شماری می آيند و با ديكته ها و پول هاي فراوان شوراي انسجام جمعيت را می سازند ارگ از ميان اينها جنرال سابق را ریيس، مهندس رحيمی را سفير افغانستان در تركيه، مجددی را والی تخار و دو نفر را عضو شورای صلح مقرر می كند هم اكنون سيد اكرام معصومی با پول هنگفت اوپراتفی در تخار بسر می برد عده ای را در بغلان، قندوز و بدخشان با پول و وعده وارد صحنه كرده اند.

از طرف ديگر اتاق فكر ارگ بخاطر مقابله با جمعيت اسلامی حكمتيار را وارد ميدان كرده است تنها در نشست عمومی حكمتيار در كابل حكومت سه ميليون دالر هزينه كرده است پس شما اگر بجای ریيس جمعيت و اعضای رهبری آن باشيد چه می كنيد؟

شما در مدت 17 سال مگر شاهد بوده ايد كه وزير كابينه در برابر حكم ریيس جمهور سركشی كند؟ رييس جمهور والی تعيين مي كند ولی ریيس جمعيت اسلامی در برابر اش می ايستد و معاون والی تعيين می كند.

در عين حال جمعيت اسلامی به رهبری صلاح الدين ربانی تاكنون در برابر ده ها توطيه محورهای مختلف از جمله ارگ و رياست اجرايی ايستاده و جدال های لفظی كرده و حق جمعيت و مردم خود را خواسته است. ميز صلاح الدين خان پر از حكم های رياست جمهوری است كه قيد كرده و اجرات شان نكرده است.

حامد رهگذر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
جمعیت اسلامی
نظرات بینندگان:

>>>   پیروان قلمی جمیعت باز همان دلایل بی پایه را در مورد رهبران دلخواه خود عرضه می کنند، مانند توطیه کردند، فریب داده شدند، خوشباور بودند و به ارگ اعتماد کردند و ازین قبیل دلایل.
نه خیر عزیزم، یکی ازیین رهبران دلخواه تان آنقدر احمق نیستند که فریب داده شوند. موضوع اصلی شان از همان آغاز مخالفت شان با ارگ فقط و فقط منافع شخصی شان (دالر و قدرت) بود. هرآنگاهی که دالر ها کم شود، مخالفت می کنند و هر گاه برای شان دالر بیشتر پرداخته شود، معامله می کنند.
منافع مردم و فومش تنها یک وسیله و دروغ است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است