مجازات سنگین ابراهیمی رییس پارلمان کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۳۹۶/۱۲/۲ کد خبر: 147077 منبع: پرینت

دولت، ابراهیمی رییس پارلمان افغانستان را سخت مجازات نمود.

از ابراهیمی رییس پارلمان افغانستان بحیث رییس قافله دزدان افغانستان یاد می شود. سرقت این مقام بلندمرتبه کشور همیشه بر روایت و رعایت قانون صورت می گیرد. او همین چندی قبل مبلغ پنجاه میلیون افغانی را اختلاس نمود و تعهد کرد تا این مبلغ را بپردازد اما مصروفیت های کاری او سبب شد تا رییس پارلمان موفق به پرداخت پول سرقت رفته نگردد.

در این اواخر که دولت اشرف غنی احمدزی تنور جنگ قومی را داغ ساخته است خواست تا برای بار نخست دهکده اقوام ازبک و ترکمن را نیز آتش زده و برادر سر قافله دزدان افغانستان ابراهیمی را به عوض خدام والی موجود که از قوم ترکمن کشور است بحیث والی سمنگان بگمارد. این تقدیر در برابر همان سرقت رییس پارلمان بود که دولت خواست او را ترغیب نموده و برادر دزد کلان را بحیث دزد باشی در سمنگان مقرر دارد.

اما در این مورد پلان غنی احمد زی چیست؟
اول؛ یک عضو حزب اسلامی را به عوض جمعیت مقرر می کند.
دوم؛ برادر دزد مشهور وطن، ابراهیمی رییس پارلمان را بحیث والی مقرر نموده تا از یکسو جمعیت را خلع قدرت نماید و از سوی دیگر مهره های حزب اسلامی را در شمال جابجا نماید. سوم؛ جنگ میان جمعیت و وطنداران ازبک را شعله ور سازد.
چهارم؛ جنگ میان اقوام شریف ازبک و ترکمن را مشتعل سازد.
پنجم؛ تهداب پاک کاری قومی را در شمال محکم تر ساخته و برای مزارشریف و ساحات شمال مشکل ایجاد نماید.
ششم؛ از این جنگ خانمانسوز ماهی مراد بگیرد.

حال، همه مردم هوشیار اند با هم نمی جنگند مردم تفنگ هایشان را طرف دشمن مشترک و حامی تروریزم بسوی ارگ نشانه می گیرند. مردم تلاش می نمایند تا عامل اصلی بدبختی را یعنی تروریستان ضدملی و جنگ افروز ارگ را نابود نمایند از همین رو خدام والی سمنگان به حمایت جمعیت اسلامی سیلی محکم بر روی اشرف غنی احمدزی حواله داشت حکم او را ناچار اعلام داشت و پوزه این آمریکایی را به خاک مالید.

رفتار خصمانه غنی مردم را هوشیار می سازد مردم بیش از پیش متحد می شوند و می روند بسوی واژگونی کامل هسته شیطان در ارگ. پیش بینی می شود که طی روزهای آینده مردم سمنگان دست به تطاهرات مدنی زده وپلان غنی احمدزی را خنثی می سازند.

اگر خنثی نسازند اشرف غنی جرات یافته و آهسته آهسته برنامه خود را در شمال هموار می سازد.

توریالی خاوری‏


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ریس پارلمان
والی سمنگان
نظرات بینندگان:

>>>   انشاء الله اشرف غنی کامیاب هست . تتم دره ی

>>>   توریالی باز تور تان را از عقب به پشت تورکتباران وتورانيان وتاجيکيان خراسانيان زديد توريالى پشتو افغانى و خاور پارسى مانند خرم که اسم اش پارسى وعليه واژه دانشگاه بود.
آيا مى دانيستىد که يک سال پس آنکه در کابل دانشگاه با نام " دانشگاه کابل" تاسيس شود در دارا لفنون تهران به "دانشگاه تهران" تغير نام کرد. ناگفته نماند که تهران در زمان قاجار 1796 ميلادى پايتخت شاهنشاهى ممالک ايران شد.
ولى قدامت دانشگاه هاى همدان و اصفهان، هرات٬ بلخ و غزنى٬ بخارا و شيراز قدامت يکهزار و يک صد ساله داشتند.
واژگان "دانش" و "گاه" در آثار پارسى ازبلخيان سامانى ميان رودان (آمو تا آمور) رودکى تا دقيقى بلخى و ناصر خسرو بلخى و غزنويان مانند سنايى و شاهنامه فردوسى که به غزنه به شاهنشاه ايران تقديم شد واژگان شرين قند پارسى اند و شاعران آريا و يا آريا و هيرويا ياهرات و ايرانزمين از همين واژه ها سخن مى سخن مى گفتند
.

>>>   از ههمین سبب برادر ابراهمی را بهد حیث والی سمنگان غ انتخاب نمود زیرا برادرش ریس پارلمان خوب در چور و چپا ول معارت دارد

>>>   غنى چهره ء كه أفشاه شد.
او جاسوس و نوكر حلقه به گوش است.
ح ع

>>>   غنی یک شخصیت مدبر است و به همین خاطر یک تعداد دزدان در هراس افتاده علیه او تبلیغ سو میکنند ولی بدایند که به جف جف ... دریا مردار نمی شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است