در کابینه غنی، هیچ تصویری از مردم بلخ نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۴    ۱۳۹۶/۱۲/۱ کد خبر: 147036 منبع: پرینت

اقشار مختلف کشور در تظاهرات میلیونی شرکت می کنند.

افضل حدید رییس شورای ولایتی ولایتی بلخ درخصوص دادخواهی و اعتراض باشندگان 15 ولایت بسوی پایتخت به جمهور گفته است که نه تنها مردم بلخ که اقشار مختلف افغانستان از عطامحمدنور در تظاهرات حمایت می کنند.

حدید بیان کرده است که بلخ شاهد سلسله تغییرات گسترده و خوبی در طول سالیان گذشته از نظر انکشاف، ملت سازی، اقتصاد، تامین امنیت و مسایل دیگر بوده اند، نمی خواهیم که این دستاوردها قربانی خواست های ارگ ریاست جمهوری شود و امیدوار هستیم که ارگ ریاست جمهوری به زور چیزی را تحمیل نکند، در غیر آن، پیامدهای ناگواری خواهد داشت.

رییس شورای ولایتی بلخ با بیان اینکه حکومت، مردم سالار نیست اظهار کرده است که وقتی مردم ولایت بلخ از نور حمایت می کند، چرا حکومت اصرار می کند؟ وقتی از صدها کیلومتر برای حمایت می آیند، بدین معنی است که کسانی هستند که قدرت را در انحصار خود نگهداشته، هرآنچه که دل شان خواست، بالای دیگران تحمیل می کنند. این مردم سالاری نیست.

وی افزوده است که در کابینه غنی از مردم ولایت بلخ هیچ تصویری وجود ندارد؛ مردم بلخ یک والی دارند و حکومت والی شان را هم می گیرد، چنین شرایطی که حکومت به لحاظ ناامنی، فساد، گرایش های قومی مشکلات دارد باید رسیدگی کند و تصمیم حکومت مبنی بر کنار رفتن نور، به خیر مردم و منافع ملی نیست.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حدید
تظاهرات
نظرات بینندگان:

>>>   Zafari
استاد عطا به وجود حمایت گسترده ی مردمی اشتباه میکند که گپ جمیعت را میشنود.

>>>   فکر کنم تجزیه افغانستان و جدایی با اوغان ها فرا رسیده و کسی که بنیان گذار این تجزیه خواهد بود همین غنی کل مرغ خواهد بود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است