ارگان های محل، متعهد به تطبیق فرامین غنی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۶    ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ کد خبر: 146953 منبع: پرینت

تبدیلی و تغییری در هر پست و مقامی اتفاق می افتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، منیره یوسف زی سخنگوی اداره ارگان های محل در خصوص حکم رییس جمهور مبنی بر تبدیلی و یا برکناری والیان 6 ولایت گفته است که تبدیلی و تغییری در هر پست و مقامی اتفاق می افتد و هیچ پستی دایمی نیست.

یوسف زی تاکید کرده است که اداره ارگان های محل متعهد به تطبیق فرامین و احکام رییس جمهور در سطح محلات است.

گفتنی است که پس از نپذیرفتن منظوری استعفای والی بلخ از سوی عطامحمدنور، اکنون والی سمنگان در واکنش به حکم برکناری اش از سوی رییس جمهور اعلام کرده است که تا فیصله بزرگان ترکمن، رهبری جمعیت و مردم سمنگان در وظیفه باقی می ماند.

والی بلخ اعلام کرده است که در پاسخ به حرکت های مستبدانه رییس جمهور، نافرمانی های میلیونی مدنی راه می اندازد؛ قرار است این اعتراضات تا کمتر از دو هفته دیگر از 15 ولایت بسوی کابل شروع شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اداره ارگان های محل
والی ها
نظرات بینندگان:

>>>   شما میگوید ارگانهای محل در اختیار شما ست، مگر عملا ادارات دولتی در محلات در اختیار نمایندگان آ« محلات است. نمونه اش سمنگان و بدخشان و غیره مناطق.

>>>   بشرطیکه بازصدای معلم عطا ازکولاب شنیده نشود

>>>   والی بلخ ره ... دیوانه گزیده ولی بخاطر از دست ندادن سرمایه غیر مشروع خود یکتعداد احمق ها ره سپر خواهد ساخت ولی هرگز مردم واقعی به گردش نخواهی آمد.

>>>   دلم بحال این دو شاه حسین مرتضوی و دختر خانم منیزه دروغگوی ارگ و اداره ارگانهای محلی میسوزد که چنان بیچاره شده اند که انها بخاطریکه از کار بیکار نشوند بدون در نطرداشت حیثیت و ابرو و عزت شان در سخنان شان سر تا استفاده از کلمات دروغ ونادرست درپاسخ دادن های شان در رسانه ها و محافل بکار میبرندو در نظر گرفتن نفع و مداحی به ارباب شان چیزی دیگر از زبان شان خارج نمیگردد این پول گنده بعضی ها را تا کجا میکشاند که همه چیزی خود را فراموش کند تا پول بدسترس شان قرار گیرد افسو افسوس بحال چنیناشخاص پول دوست چوکی پرست.

>>>   منیزه جان غنی خودش غیر قانونی است متقلب است پس چرا خود را ریس جمهور میداند . ما مطل عام فهم داریم اول خود را اصلاح کن بعد دیگران را . والی بلخ را 98/فیصد مردم بلخ رضایت به بودنش دارند و لی غنی را 2/فیصد مردم قبول ندارد پس کی حق بجانب است .کور هم میفهمد دلده شور است . شما نه شرم دارید نه حیا.

>>>   Feroughi
آیا کسانی و یا قدرتهایی در پشت پرده ، آگاهانه وهدفمندانه افغانستان را بسوی بحران های عمیق تر نمی کشانند ؟
متکی به نقشه ی راه امریکاییان ، آیا میتوان دموکراسی و ثبات را با " نعره ی تکبیر " تحقق بخشید ؟
آیا امریکا با تجربه ی ناکام دیگری در افغانستان روبرو نیست ؟
اگر به هریک از این پرسشها پاسخی داشته و مایل به بحث و ابراز نظر استید ، لطفن نظریات تانرا با اختصار و احترام به باورها و شخصیت حقوقی دیگران

>>>   منیژه جان بفرمایید و تطبیق کنید.

>>>   شروع به توزیع تذکره ء غیر قانونی یک مانور اشرف غنی امد زی است
عملی نمیباشد.
حلیم تخاری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است