ترامپ: روسیه به رویاهایش درآمریکا دست یافت
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۰    ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ کد خبر: 146946 منبع: پرینت

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز یکشنبه با اشاره به بحث های جاری درباره دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، گفت: روسیه موفق شد به رویاهای خود که همانا ایجاد اختلاف در آمریکا است، دست یابد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از وست پالم بیچ، ترامپ افزود: روسیه سرانجام موفق شد به فراتر از رویاهای دیوانه وار خود که قصد داشت در کشور ما اختلاف، تفرقه و هرج و مرج ایجاد کند، دست یابد.

به گفته وی، اگر هدف روسیه ایجاد اختلاف، تفرقه و هرج و مرج در آمریکا بود، با جلسات استماع کمیسیون ها، تحقیقات و اختلاف بین احزاب (این کشور) موفق شد به فراتر از رویاهای دیوانه وار خود نایل شود.

رییس جمهوری آمریکا همچنین در توییتر خود نوشت: 'آنها در مسکو از خنده روده بر شدند، آمریکا بیدار شو!'

«کنستانتین کاساچیف» رییس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه روز (یکشنبه) در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشت: اتهام آمریکا علیه سیزده تبعه روسیه که گویا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مداخله کرده اند، حاکی از آن است که سیاستمداران آمریکایی ملت خود و سازمان های دمکراتیک این کشور را در سطح بسیار پایینی می بینند.

وزارت دادگستری آمریکا روز جمعه علیه 13 فرد و 3 گروه روس به اتهام دخالت در «فرآیندهای سیاسی و انتخاباتی امریکا» کیفرخواست صادر کرد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
روسیه
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است