باید برادر ملاتره خیل همیشه آمر حوزه باشد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۴    ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ کد خبر: 146932 منبع: پرینت

ملاتره خیل گفته است که هیچ کسی حق ندارد بدون اجازۀ من به حوزۀ 21 امنیتی پولیس وارد شود در غیر آن جنازه اش را سه ثانیه بعد ریاست جمهوری باید تحویل بگیرند، برایش گفتند که جناب ملا ، این حکم رییس جمهور است و رییس جمهور یک آدم بزرگ در کشور است اما ملاتره خیل این حکم را قبول ندارد و فقط حکم خداوند را می پذیرد که در یکی از روایت ها آورده شده است که تنها برادر ملاترخیل میتواند آمر حوزۀ 21 امنیتی شود.
در مجموع حکومت کار خوبی نمی کند که هر بار باعث می شود ملاتره خیل ناراحت شود، جیغ بکشد، فتوا صادر کند و یک آدم را از این دنیا رخصت کند. بگذارند هر وقت خودشان از پول و مقام و قدرت خسته شدند دوباره از انها اجازه بگیرند که ملا صاحب اجازه است پس از سیصد سال ما آمر حوزۀ 21 امنیتی پولیس را تغییر بدهیم؟
مهدی ثاقب
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
تلکس
ملا تره خیل
نظرات بینندگان:

>>>   مهدی جان! چرا در مورد عطا و والی سمنگان چنین اظهار نظر ندارید همچنین ادم های از دیگر یاد میگیرد باید تمام ملت به شکل واقعی از دولت خود همایت کنند تا گلم زورگویان جمع شود.
غ ی ث

>>>   او خو صد فیصد باید باشد بخاطریکه کوچی خودش است

اوغانی هم یاد داره

ها اوغان هم است که ازو بالاتر حق داره

>>>   تبدیلی والیان از برای انجام کار درست تر و بهتر صورت نگرفته بلکه اعضای بدنام و دزد خاین باند گلبدین خاین جاسوس را در ولایت های سمت شمال مقرر کنند تا منطقه را تحت کنترول خودبگیرند و در زمان انتخابات رای ها تقلبیرا بنفع ارگ و طرفداران ارگ در صندوق های تقلبی پرکاری کنند تا هم پارالمان را در دست داشته باشند و هم غنی احمدزی را در دور بعدی با پرکاری صندوق های رای های تقلبی دوباره بر گرده مردم حاکم سازد و گلبیدین راکتیار در پارالمان حاکم باشد و غنی احمدزی در دولت و حکومت پس از ان همه چیز را طبق دلخواهخود شان انجام دهند .

>>>   ملا تره خیل یک تره است که فقط در حکومتهای کرزی و غنی آدم محسوب میشود!!! من همیشه گفتیم و باز هم میگویم که درین ملک یک امیر عبدالرحمن خان ضرورت است!!!! نعره تکبیر!!!!!!

>>>   تنش ميان #_ملاترخيل_وكيل_مجلس نماينده گان
پس از تغيرات در #_پوليس_كابل_آمر_حوزه_٢١ شهر كابل برادر #_ملاتره_خيل_شاه_وزير از سمت اش كنار نرفته و گفته است كه بركناري اش از صلاحيت ريس جمهور و پوليس كابل نيست ارگ و پوليس كابل بايد با ملاتره خيل مذاكره كند
كه پس از آن با #_مذاكره #_ملاتره_خيل و #_ارگ شاه وزير برادر ملاتره خيل از امريت حوزه ٢١ شهر كابل بركنار و به حيث #_معاون_امنيتي_قومانداني_امنيه كابل تعين شده است
شاه وزير در حال در بست #_جنرالي پوليس كابل تعين شده است كه هيچ مدرك لسانس ملكي و نظامي ندارد و حتا كورس هاي پوليس را هم به طور درست اش نخوانده است و عنقريب رتبه جنرالي اش هم كه در مذاكره با ارگ تاييد شده است را هم اخذ ميكند
ملاجمعه گل>>>   ملا تره خصوصیت اشرار بودن تاحال در سرش است به فاصله دوکیلومتری امر رئیس جمهور راقبول ندارند ، این مدرسه والا پختون عهم است چرا از حکومت اطاعت نمیکند؟؟؟

>>>   تعدادی زمان یا واحد اندازه گیری زمان را نمیدانند مثلا یکی میگوید یک ملیون قرن سیستم ما فعال بود !!! دیگرش میکوید اگر کسی آمد بعد از سه ثانیه جنازه اش را ارگ تحویل بکـــیــرد !!!
حتی اگر جنازه رابه شتر هم انتقال دهند دوسه ساعت وقت را میگیرد

>>>   ملا صاحب خدا میداند چقدر تره نوش جان کرده از پس و پیش تا که تره خیل شده.

>>>   بهترين قدرت بخاطر بقاي وطن در شرائط فعلي همان طالب بي خدا است، كه نه حكمتيار و نه تره خَيل ، نه بادرنگ خَيل، نه سياف، نه نداف و نه .... ،زورگوئي و حكم شكني كرده بتوانند، زنده گي ساده، نه برق وارداتي، نه مود و فيشان و نه رقص آريانا و نه شور دادن غزل جان عنايت با عث ضياي وقت ملت غريب شود،

>>>   ملا تره خیل اگر تا یک هفته دیگر علاج نشود به مرض زردی سیاه دچار میشود.
اگر باور ندارد همین امروز برود و خونش را معاینه کند.

>>>   ملا صاحب تره خیل!

نوش جانت هر چی که میکنی بکن. لاکن باید بدانی که حکومت غنی در حال سقوط است. به امریکایی ها فریب نخوری که امریکایی ها اهداف خارج افغانستان را به سر میپرورانند. مه یقین دارم که قدرت کابل بدست همان اشخاص قبلی افتادنی است است است دیر یا زود.

>>>   کسانی دست به بدماشی و آدم کشی و خود را خطرناک خطرناک کدن می زنند که خالیگاه دارند و شرمنده گی دارند. این تره خیلی ها را کسی که تاریخ نام این قریه را بداند که چرا تره خیل می گویند خوب میدانند که چرا دست به این کار ها میزنند که رسوایی شان فاش نشود.

م م

>>>   او ادم ....چرا در باره عطا ...چیزی نگفتی که تمام افغانستان را چور کرد

>>>   دنيا ره گوچى خراب كرده

>>>   بنا بر نوشته مهدی صاحب
فرقی میان ملا تره خیل و استاد عطا دیده نمیشود
ملاتره خیل میگوید در حوزه کسی داخل شود از دنیا رخصتش میکنم
والی صاحب میگوید دندانهایش را میکشم
بازهم ملا تره خیل انصاف کرده سه صد سال وقت تعین کرده ، لیکن جناب والی گفته الی یوم القیامه والی بلخ میباشم
حشمت الله سیاه گرد

>>>   بین محترم استاد عطا محمد نور والی صاحب ولایت بلخ و ملاتره هزاران فرقی است که فقط چشم های کور نمی بیند

ما مردم بلخ و بلخیان با چشم باز می بینیم و به او افتخار میکنیم

>>>   ملا تره خیل قاتل هردم هست درروز روشن درشهرکابل درپیش روی باز چشمان مردم چندنفررابه قتل رسانید کرزی هم خبر شد ولی اصلن کسی بخود نگرفت هیچ پرسانی هم نشد.به وکالت کاندید شد مانعی ایجان نشد.دوسیه حفظ شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است