فرمان توزیع شناسنامه های برقی یک قمار عمدی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۱    ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ کد خبر: 146909 منبع: پرینت

فرمان توزیع شناسنامه های برقی از جانب رییس جمهور یک قمار عمدی و آگاهانه است.

در تمام کشورهای معتبر جهان در شناسنامه ها فقط نام، نام پدر، روز، ماه، سال، محل تولد، نام کشور و شماره شناسنامه ها درج است نه چیزی اضافه از آن و نه چیزی کمتر از آن این موضوع را احمدزی نیز نیک می داند چون خود و خانواده اش دارای چنین شناسنامه های آمریکایی هستند اما از آنجایی که احمدزی در تخته بازی شطرنج سیاسی افغانستان در مقابل عطا محمد نور به چال خود بند مانده است و نور قریب است که شاه را مات نماید و حتی احمدزی یک چال توسط خلیلزاد رفت و آن چال خلیلزاد هم شاه را کمک نکرد.

اکنون که جنبش روشنایی در خارج از کشور و عطا محمد نور در داخل کشور صحنه را بر احمدزی تنگ نموده اند بخصوص اینکه نور در نظر دارد که یک مارش عظیم راه اندازی کند که به قول خود اش "نه اینکه پایه های ارگ نشینان را بلرزاند بلکه آن را از هم بپاشاند" بنابراین ارگ با صدور فرمان توضیح شناسنامه برقی می خواهد که توجه پشتون ها را جلب نماید تا اگر بتواند با تعمیق نفاق قومی گروه های افراطی و تندروی پشتون ها را به دفاع از خود تشویق نماید.

چنانچه تاکنون به این چال احمدزی جنرال رازق فرمانده امنیه قندهار و محمد خان معاون اول رییس اجرایی چک چک نموده است و در نتیجه دیده شود که این چال آخر احمدزی باعث بقای او در قدرت می گردد و یا اینکه قدرت را از دست او خارج می کند چون اکثریت مطلق تاجیک ها، هزاره ها و ترک تبارها هویت تحمیلی و جعلی را نمی پذیرند و تعداد آنهایی که هویت تحمیلی و جعلی را در بدل امتیاز پذیرفته اند انگشت شمار است و حتی در روز بد به درد احمدزی نمی خورند.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تذکره الکترونیکی
اشرف غنی
نور
پشتون
نظرات بینندگان:

>>>   چرا رياست اجرائيه و مجاهدين با توزیع تذکره های الکترونیکی مخالفت میکنند؟
- با توزیع تذکره های الکترونیکی تمام اسناد تحصیلی مجاهدين و کمونيست های سابق افشا میشود.
- قاچاق چيان مواد مخدر و مجرمین متکرر افشاء ميشود.
- قباله های جعلی غاصبين زمين های دولتی افشا ميشود.
- هويت قاتلان اشکار و پوليس ميتواند انان را به آسانی دستگير نمايند.
- هويت جاسوسان و تروريستان افشا ميشود.
رياست اجرائيه منحيث يک نهاد غير قانونی و مدافع منافع مجاهدين و فساد پيشه گان انقدر لوده نيستند که اين را نفهمند. حالا قوم و گاهی مذهب را بهانه قرار داده با توزیع تذکره های الکترونیکی مخالفت میکند.
هر روز چهره های واقعی اين جنایت کاران رسوا ميشود فقط منتظر باشيد.

>>>   کسانی که بخلاف کلمه افغان در تذکره هستند این عمل شان دشمنی با غنی است این هاهیشه یک بهانه می پالند تا دشمنی کنند مانند نور و محقق و دوستم که در حکومت هستند و ایتلاف در مقابل حکومت ساختند زیرا پول ها ی دزدیده شده انها توسط غنی در داخل وخارج بند شده است زیرا با پول دزدیده نشه قدرت شدند غافل از اینکه با این اعمال شخصیت و حیثیت و انسانیت خود را از دست داده اند و مردم از ایشان نفرت دارند اما خود درک کرده نمی توانند و خود را مسقره عام میسازند وشرایط از بین بردن خود و مردمان خوشباور را اماده میسازند
بصیر نظری

>>>   این آدم از کدام نکات منفی نیست که برای بقای خود استفادهکرده و نفاق افگنی میان اقوام برادر افغانستان میکند راستیکه شرم و ننگ تاریخ است. رهبر یک کشور باید نقاط مثبتی از خود به جامعه نشان دهد که محبوبیت حاصل کند نه در نتیجه ایجاد نفاق میان شخصیت ها و اقوام و از نتیجه آن منتظر بقای خود باشد. کرزی بهترین مثال است هیچ کسی کرزی را توهین و دشنام نمیداد و همه به او احترام داشت و دارد زیرا وی با یک وسعت نظر با همه بر خورد میکرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است