با مارمولک بازی کشور اداره نمی شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۷    ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ کد خبر: 146864 منبع: پرینت

رژیم منفور حاکم که به صورت غیرمشروع و به حمایت آمریکا برگرده ی مردم ما نشسته است متشکل از افراد ریاکار، بی ریشه، ناتوان و متعصب بوده که جز فریب مردم و رضایت آمریکا هدف و مقصد دیگری نداشته است.

رژیم مزدور و برخاسته از تقلب به هیچ چیزی جز دوام چند روزه ی حاکمیت اش باور و احترام ندارد. اختلاف قومی را دامن می زند، دزدی های میلیاردی را ترویج می کند، قانون را دور می زند، خویش خوری را به نقطه ی اوج می رساند و عقلای جامعه را حذف و نابود می کند به چنین شیوه و رفتاری هیچکس نمی تواند مدوام قدرت کند و هیچ کسی نمی تواند مردم را به گروگان بگیرد حتی اگر کل دنیای بیرون هم پشت سر اش ایستاده باشد.

پس از مقاومت سردار عطا، ایستادگی عبدالکریم خدام را هم به فال نیک گرفته و این جهش ملی را تا فروپاشی کامل رژیم تبعیض دفاع و دنبال خواهیم کرد به یقین می دانم که روزهای سیاه ما رو به پایانی است زیرا به تجربه دریافته ام که با مارمولک بازی کشور اداره نمی شود.

برنا صالحی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت نامشروع
مردم افغانستان
والی سمنگان
نظرات بینندگان:

>>>   جمعيت؛ جارو ها را به دمب خود گره كرده
قمار يا هيچ يا چند تا جاروي كهنه

>>>   دلیل اصلی جلوگیری از درج قومیت ها و نوشتن کلمه افغان به جای آن در تذکره های الکترونیکی جلوگیری از تثبیت نفوس واقعی کشور و افشا شدن افسانه اکثریت و اقلیت است!
یک پرسش اساسی: چرا در گذشته همه تذکره داشتیم اما هیچ جار و حنجال نبود، اما اکنون این همه هنگامه سازی می شود؟
پاسخ بسیار ساده است: در گذشته قومیت هر کس را می نوشتند. اکنون قومیت را کنار گذاشته و به جای آن ملیت همه را افغان نوشته اند. دشواری در این جا است که ما هنوز به ملت واحد مبدل نشده ایم. از این رو اقدام دولت ناشیانه و از سر نا آگاهی و پیش از وقت است.
یعنی به دست خود خانه زنبور را تور دادند‌ و فتنه را چاق کردند. هیچ ضرورتی به این کار نبود‌. از این رو اقدام باند اوباشان ارگ نشین ابلهانه و از سر کله شقی و یکدندگی است که مرتکب خطای محاسبه و خبط بزرگی شدند که پیامدهای بسیار خطرناکی دارد و می تواند کشور را به سوی تباهی و بربادی ببرد.
دلیل اصلی این است که ارگ می ترسد که با درج قومیت، درصدی اصلی نفوس کشور معلوم می شود و افسانه اقلیت واکثریت فاش می شود. از این رو، از درج قومیت جلوگیری و به جای آن کلمه افغان را آرودند تا همه چیز در زیر چتر آن پنهان بماند و مساله احصاییه نفوس کماکان سر در گم بماند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است