به یک اعلامیه دلخوش نکنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۳    ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ کد خبر: 146794 منبع: پرینت

اينگونه بازی هایی با افكار مردم به تكرار صورت گرفته است.

اگر داكتر عبدالله اقدام عملی براي تغيير موضع يک جانبه و تحميلی ارگ داشت و نتيجه اين اقدام عملی برگشت به قانون توشيح شده ثبت احوال نفوس 1393 و اجرایی شدن آن بود آن زمان هورا سر دهيد.

حرف زياد گفته شده، وعده زياد داده اند، شعار فراوان بيرون شده ولی هميشه ديديم كه نتيجه چيزی نبوده كه عنوان شده است ما جماعت ساده لوح و بی حافظه ای هستيم همواره با حرف و شعار دل خوش كرده ايم و در نتيجه باخته ايم و سرافكنده شده ايم.

منتظر اقدامات عملی و نتيجه بخش داكتر عبدالله به عنوان رييس اجرایی دولت وحدت ملی می مانيم برای ما نتيجه كار و پيكار مهم است نه بازی با ذهنيت ها و فضاسازی های كاذب.

هوشمند فرارودی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اعلامیه
عبدالله
حرف و عمل
نظرات بینندگان:

>>>   يك سوال تخنيكى:

یک طرف با کارهای عملی (مثلا راه‌اندازی عملی پروسه ثبت بایومتریک شناس‌نامه‌های الکترونیکی كه «گویا خط‌سرخ» طرف مقابل بود) هر چه دلش خواست می‌کند، یک طرف هم پس از قصه چهار زانو نشستن، میایه و با «انشالله و سلامت جامعه» گفتن، شکوه و گلایه می‌کنه و یک تعداد را برنامه‌ریزی شده برای چند روز مصروف «قربانت برم و صدقت شوم» در دنیای مجازی می‌کند.

آغا جان! «نصف قدرت» دستت باشد، صلاحیت استخدام نورچشمی‌ها را هم در پست‌های بلند داشته باشی، آیا از جلو چنین موضوع بزرگ ملی به همین سادگی می‌گذری؟ یعنی پروسه رسما آغاز شده و تو حالا میایی و هشدار آبکی می‌تی؟ حالا که توزیع شروع شده، مثلا همو یک کار عملی‌ای که قرار باشد امروز یا فردا برای متوقف سازی این روند بکنی چه‌خواهد بود؟؟؟؟؟ بگو‌ تا ما هم فدایت بریم

‌پ.ن: خیمه لویه جرگه را حتما به خاطر دارید!

#گپ‌مفت

>>>   گفته بودم که: پشتونیزم را دو رخ است و یک هدف!
این ژنرال خود خوانده گفته است: هر کس افغان نیست؛ از افغانستان بیرون شود.
بفرمایید! شماهاییکه تا همین لحظه وی را یکی از قهرمانان اصیل سرزمین خراسان(افغانستان) میپنداشتید!؟ این هم پاسخ تان با بد ترین شکل ممکن اش.
من برای بعضی از دوستان چه در صفحات اجنماعی و چه در برون از شبکه های اجتماعی بارها و بارها گوشزد کرده ام، که به هیچ یک از این پشتونیست ها اعتماد نکنید! هر چه دست خدمتی، هر چه هم یاوری و به ترغیب شان برایی، روی ترا نخواهند داشت؛ اگر روزی منافع قومی شان در خطر قرار داشته باشد، اگر روزی سلطه قومی شان در پرتگاه سقوط قرار گیرد، اگر روزی از برابری حقوق(قدرت،ثروت،فرصت) برای شان سخن بگویی، اگر روزی از هویت خود بگویی، آنگونه برایت چهره اصلی شان را تبارز دهند؛ که در خیال و فکرش هم نبوده ای! اینها خود را سرور کل، خود را برتر نسبت به کل، خود را اکثریت مطلق، خود را پادشاه همیشگی این سرزمین میدانند، خود را بومی ترین باشنده گان این کشور، و ترا مهاجر میخوانند؛ چهره شان را تنها به این بهانه و آن بهانه تراشی های کوچک و میان تهی میخواهند برایتان به عنوان شخصیت "ملی" و منجی "ملی"، نشان دهند؛ تا شمارا همچو ساجق برای شیرین شدن دهن شان جویده و در زمان احساس خطر دور می اندازند و همینگونه ده ها هدف شوونیستی دیگر که مبادا وسیله شوید!؟ اما گوش نمیکردند و به من میگفتند: خواهیم دید که ما اشتباه میکنیم یا خودت!؟ بفرمایید! این من و این آن سخن شما چه کسی اشتباه میگفت و میکرد!؟

Edris Khurasani

>>>   هویت چیزی نیست که بخشیده شود،او که این جعل توهین زا را به زور بالای همه تحمیل میکند ما چگونه بر سر، نام و نشان فرهنگ و تاریخ مان با این همه دانشمتدوشاعر و فیلسوف پا بگذاریم واوغون شویم ?


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است